Ja dat bedacht ik me idd tijdens het zoeken naar het plaatjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef mrien het volgende:
Thanks Son, maar ik zoek de gewone standaard fles zeg maar
Ik heb er in elk geval één, nieuw in de verpakking. En nog een tas vol ander avent spul. Ga morgen op zoek voor je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef mrien het volgende:
Ik zoek Avent flessen, 260ml of groter
Iemand nog wat staan wat niet meer gebuikt wordt? Bij ons zijn ze de laatste tijd hard gesneuveld en ze worden gebruikt hier als tuitbeker
Oh, morgen gelijk even checken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef Kleurdoos het volgende:
die hm joggingbroekjes, 3 voor 10 kunnen toch prima Vlindur?
Goed idee! Morgen even naar de kinderkringloop in Wassenaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef -Spring het volgende:
Lazi, ik zag hier laatst bij de kringloop tig stoeltjes staan voor ca een tientje per stuk. Die kerel vertelde dat ie er zoveel binnenkrijgt dat ie het merendeel aan Roemenië en zo geeft.
Mss bij jou in de buurt ook?
Wij hebben een schildpad van vlgs mij babyzoo wel aan de prijsaar werkt goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand misschien een lampje dat reageert op geluid en dan automatisch x minuten aanblijft? Wij hadden er eentje maar die is kapot gevallen. Ik kan hem nu niet meer vinden, alleen lampjes die de hele nacht aanblijven. Een lampje met een drukknop die X minuten aanblijft is ook goed. Het gaat erom dat ie niet te fel is maar genoeg licht geeft om te kunnen verschonen, en dat ik 'm niet in en uit het stopcontact moet halen.
Even gegoogled, wat een leuk dingquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wij hebben een schildpad van vlgs mij babyzoo wel aan de prijsaar werkt goed.
Als je denkt dat je de zus van Spring ziet, dan heb je haar moeder gevonden Lazi! :-)quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef -Spring het volgende:
Doe mn moeder de groeten, die zal daar ook wel rondstruinen.
Ik heb haar moeder al eens ontmoetquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je de zus van Spring ziet, dan heb je haar moeder gevonden Lazi! :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hemdje Mamalicious maat M 4 euro
Shirt Miss Etam maat M 3 euro
Shirt H&M nooit gedragen maat M 3 euro
Shirtje Mamalicious aan het pluizen maar nog prima voor ergens onder gratis bij andere kleding
Shirt H&M maat S 2 euro
Hemdje, niet speciaal voor zwangerschap, maar gezien de vorm heel goed te dragen over een dikke buik. Ik heb hem 1 keer aangehad dus eigenlijk nieuw. 2 euro
Jurkje maat 38 4 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkje maat 38 3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wollen jurk Dept 5 euro![]()
![]()
in welk deel van het land staat ie? Misschien dat wij wel interess hebben maar ik ga er geen tig km voor rijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Cooki het volgende:
Romer King Plus autostoeltje. te gebruiken vanaf ongeveer 8 maanden t/m 2,5 jaar of 9 tm 18 kg.
Stoel heeft slaapstand, makkelijk voor langere autoritten. Voor 1 kind gebruikt, nog in prima staat!
"tegen elk aannemelijk bod" :-)
[ afbeelding ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Ben net bevallen maar zou die skinny zo overwegen voor de volgende keer... Heb ook 28/34. Vond een mooie skinny broek echt moeilijk te vinden, of stikduur voor de korte periode dat je m draagt. Maar heb verder niks nodig! Ik houd me aanbevolen mocht je ermee blijven zitten(pm via telefoon heb ik nog steeds niet door tenzij reply)
![]()
Ik ben geen Cooki, maar volgens mij staat ie in de buurt van Roermondquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
in welk deel van het land staat ie? Misschien dat wij wel interess hebben maar ik ga er geen tig km voor rijden.![]()
![]()
klopt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:04 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik ben geen Cooki, maar volgens mij staat ie in de buurt van Roermond
maar ik kan m ook langs de A2 naar het noorden brengen als je m echt graag wil hebben , dan zet ik m bij mn zus of schoonzus neer, daar ophalen :-)![]()
Ik heb er 1 van 330ml volgens mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef mrien het volgende:
Thanks Son, maar ik zoek de gewone standaard fles zeg maarI am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Nah joh, dan zoek ik in de buurt even verderquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef Cooki het volgende:
[..]
klopt!
maar ik kan m ook langs de A2 naar het noorden brengen als je m echt graag wil hebben , dan zet ik m bij mn zus of schoonzus neer, daar ophalen :-).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Wat is voor jou in de buurt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah joh, dan zoek ik in de buurt even verder.
Ik heb ook nog een autostoel staan hier. De maxicositoby.
Ik woon in Drenthewie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Ik heb een zwarte van Lindex in mt 92, en een knalblauwe met een motor (klein plaatje) in 86/92quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek zwarte joggingbroekjes in maat 86 en 98.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
PB mini heb ik evt voor je, een witte. In Hot Summer-editie of een gewone. Ik heb nu alleen effe geen foto voor je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:12 schreef __Isis__ het volgende:
Gezocht:
Pacco mini of
Puckababy mini of
Swaddle smallRegio Breda. Is de Toby niet groep 2?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wat is voor jou in de buurt?
Ik heb ook nog een autostoel staan hier. De maxicositoby.
Ik woon in Drenthe
Nopes is groep 1. Maar Breda is not even closequote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PB mini heb ik evt voor je, een witte. In Hot Summer-editie of een gewone. Ik heb nu alleen effe geen foto voor je.
[..]
Regio Breda. Is de Toby niet groep 2?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Niet echt nee. Thanks anyway
.
Oh zie nu dat ik de 'piep' nodig hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PB mini heb ik evt voor je, een witte. In Hot Summer-editie of een gewone. Ik heb nu alleen effe geen foto voor je.
[..]
Regio Breda. Is de Toby niet groep 2?![]()
Toch bedankt Kuuks!Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart![]()
Die heb ik ook. De lime-variant.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:18 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oh zie nu dat ik de 'piep' nodig heb![]()
Toch bedankt Kuuks!. Met hendige gebruiksaanwijzing.
20 euro ex verzenden.
Nogmaals dank, maar ik krijg net via Facebook een superlief aanbod van iemand om er eentje te lenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik ook. De lime-variant.. Met hendige gebruiksaanwijzing.
20 euro ex verzenden.
[ afbeelding ]
Twee harten, een liefde
Is fijn hoor. Wij hebben sinds een aantal dagen ook een inbakerslaapzakje in gebruik en hij slaapt veel rustiger in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Nogmaals dank, maar ik krijg net via Facebook een superlief aanbod van iemand om er eentje te lenen![]()
Werkt indd prima die bakerzakjes.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ben benieuwd, we gebruikten een Pacco doek, maar die is eigenlijk nog net te groot. De Piep is net gebracht (hoe aardig!), die gaan we het volgende slaapje proberen
Twee harten, een liefde
Ehm........das persoonlijk denk ik.ik zou er wel bij kunnen verschonen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Even gegoogled, wat een leuk ding. En die geeft wel genoeg licht om bij te verschonen 's nachts?
![]()
BJ waar is de rest van maat 86?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Hoi, is dit misschien iets voor jullie?
V&A / [TK] Timberland Earthkeepers Maat 33/ UK 1/ US 1.5/ 20.5 cm![]()
Ik heb een BeSafe iZiSleep te koop, een soort 'maxi cosi' die ook vlak kan ... staat in het V&A deel van FOK te koop, zie V&A / [TK] BeSafe iZiSleep - een 'maxi cosi' die ook vlak kan!! . Hij is echt zwart, maar door de flits lijktie vaal, maar dat istie niet hoor!
Vraagprijs is 80 EURO.
Even wat plaatjes:
Poffervier![]()
heeft er iemand nog leuke meisjes kleren in maat 68? Het liefst een beetje stoer/grappig in felle kleuren![]()
![]()
Heb het volgende over:
Zwangerschap voor dummies
Zwangerschapsboek van moeders voor moeders (is van t guldentijdperk maar nog prima te gebruiken)
3x kleine aventflessen (125cc). Heb er nog 1 in gebruik maar stap deze week over op grotere fles. alle 3 ZGAN
avent spenen. 2x 1mnd en 1x 3mnd
TEAB over te nemen![]()
![]()
Misschien staat hier nog wel wat van je gading tussenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Kwisted het volgende:
heeft er iemand nog leuke meisjes kleren in maat 68? Het liefst een beetje stoer/grappig in felle kleuren![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=TRAB4OGQ![]()
Wat bijvoorbeeld ?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Kwisted het volgende:
heeft er iemand nog leuke meisjes kleren in maat 68? Het liefst een beetje stoer/grappig in felle kleurenAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Ik ga al mn baby spullen weg doen. Wil de merk dingen goed verkopenMaar heb ook veel dingen die ik graag voor weinig of gratis weg ga geven. Buiten kringloop en die ruilsite andere suggesties ?
All I need is for my man to live up to his role
Ik heb een hele hoop aan een kerk gegeven.
Ben wel benieuwd naar je spullen maar de reden is mooi kut.![]()
![]()
Ik ben ook op zoek naar zoiets, dus als iemand iets weet hier in de regio?
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.![]()
Misschien is er hier iemand die weinig te besteden heeft. Maak ik een doos of zo ?All I need is for my man to live up to his role
Opvanghuizen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.
Of vanaf maat 62 bij "help tico de winter door "I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik ben er geen fan van, maar dat kun je best aanbieden in fhf.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is er hier iemand die weinig te besteden heeft. Maak ik een doos of zo ?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
En let wel, leef zelf van weinig, dus veel duurs is het niet. Het weinige wat duur is ga ik vet verkopen op MPSorry
![]()
. Kan ik mn meisje in moonkids, metsola, plastisock steken
fhf ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, maar dat kun je best aanbieden in fhf.All I need is for my man to live up to his role
er zit een.crisisopvang i Voorburg voor kindjes tm 4 jr.. Daar kunnen ze altijd spul gebruiken. Ik hen mijn babybeddengoed daarheen gebrachtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde het aan mn kraam geven voor een vriendin van haar, maar ondertussen is die denk ik al bevallen en afspreken om op te halen kwam er niet echt van, dus heb echt een hele hoop leuke kleine jongens spulletjes die ik kwijt wil.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opvanghuizen.
Of vanaf maat 62 bij "help tico de winter door "
Apart forum hier, fokkers helpen fokkers.quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Goed zeg !quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
er zit een.crisisopvang i Voorburg voor kindjes tm 4 jr.. Daar kunnen ze altijd spul gebruiken. Ik hen mijn babybeddengoed daarheen gebracht
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !All I need is for my man to live up to his role
linkjequote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Apart forum hier, fokkers helpen fokkers.![]()
of pest je me ?All I need is for my man to live up to his role
weet ik niet. Die in Vburg isvan het Leger desHeils. Zal straks ff zoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed zeg !
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Nee ik ben serieus.quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Wat zoek je ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef becky27 het volgende:
Ik heb een hele hoop aan een kerk gegeven.
Ben wel benieuwd naar je spullen maar de reden is mooi kut.![]()
Welke maat heeft je baby ?All I need is for my man to live up to his role
meisje toch ?quote:All I need is for my man to live up to his role
misschien.hier?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed zeg !
Ook adres in Adam ?
Spreekt me zeer aan !
https://www.blijfgroep.nl(...)egeleiding-en-nazorg♥ A ♥ & ♥ T ♥
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien.hier?
https://www.blijfgroep.nl(...)egeleiding-en-nazorg
Maar heb je behoefte aan hema, zeeman, prenatal enzo basis spul ?quote:
Of zoek je merk dingen ?
Rompers ?
Ook voor straks maat 62 ?
Heb veel hema rompers, vestjes etc.All I need is for my man to live up to his role
ik ben gewoon benieuwd wat je hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar heb je behoefte aan hema, zeeman, prenatal enzo basis spul ?
Of zoek je merk dingen ?
Rompers ?
Ook voor straks maat 62 ?
Heb veel hema rompers, vestjes etc.![]()
Vooral felle kleuren
[ Bericht 33% gewijzigd door kleinzusje op 27-01-2013 21:53:04 ]All I need is for my man to live up to his role
Over goede doelen.... Oom en tante van mijn vriend verzorgen transporten naar Gambia.... Dus als iemand iets zoekt......
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Hema is juist leuk spul! Niets mis met Hema.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Tico ik heb je een pm gestuurd!
Vicks, bedankt! Dat vind ik wel goede plekken om mn spul heen te brengen
Heb nog wel meisjesspul te koop.
Maat 56
http://www.mijnalbum.nl/Album=HZYBSHCT
Maat 62
http://www.mijnalbum.nl/Album=RL3JTB4G
Prijzen zijn richtprijzen, is uiteraard te onderhandelen, hoe meer ik kwijt ben hoe beter de prijs![]()
![]()
Dat setje van Maxomorra is zo leuk Son
Mensen met bestellingen bij mij, er wordt aan gewerkt, enigszins vertraging ivm ziekte op het werk en extra diensten werken.... Sorry..05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mensen met bestellingen bij mij, er wordt aan gewerkt, enigszins vertraging ivm ziekte op het werk en extra diensten werken.... Sorry..
Ik heb een stoer jasje te koop. Net geen winterjas, meer voorjaar of najaar.
Zara - 9 tot 12 maanden (78 cm).
Spijkerstof, wel gevoerd maar dus niet keidik gevoerd.
Het valt wel smal vind ik zelf. Lijfje is ook niet zo heel lang. Billie zit nu tussen 74 en 80 in. Bij hem zijn de armen wel lang genoeg, maar ik vind het te kort voor de winterkou.
10,- excl. verzenden. Ik moet het nog passen en meten, maar ik denk dat het in een envelop door een brievenbus past. Graag reactie via PM
Kast van zoonlief en dochterlief weer eens opgeruimd en het resultaat staat hier onder.
Graag een DM bij interesse
1 meisjes wintervest mt 74 ¤3,-
5 meisjes broeken en 1 rokje mt 74 ¤6,-
4 meisjes broeken mt 80 ¤4,-
7meisjes shirts mt 80 ¤7,-
12 meisjes shirts , 1 vest , 5 jurken mt 86 ¤18,-
5 meisjes korte broeken mt 86 ¤5,-
8 jongens shirts mt 98/104 ¤8,-
slaapzak prenatal mt 90 ¤5,-![]()
![]()
Ik heb twee Puckababy Mini's te koop.
Wit. Een gewone uitvoering en een Tencel-uitvoering (iets met antibacteriële stof, heel zacht, wel rekbaarder dan de gewone, strakker knopen dus).
Beide zien er goed uit. Per stuk 20 euro. Kan via PostNL en de brievenbusjjj.
Ophalen mag ook trouwens hoor.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ik ga zo direct voor je kijken! Ik denk het wel Inca!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand misschien een winterslaapzakje met mouwen maat 60 ter overname?![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga zo direct voor je kijken! Ik denk het wel Inca!![]()
Thnx chick!3!![]()
Wil iemand hema dingetjes ?All I need is for my man to live up to his role
Ik heb een gloednieuw commode / dresser van Stokke te koop. Helemaal in doos, aantoonbaar vandaag geleverd. Zie voor details en het verhaal: V&A / [TK] Stokke Dresser - kinder commode of ladenkast - nieuw in doos
Volgens ouders bij ons in de omgeving die 'em hebben de perfecte commode!Poffervier![]()
t/m maat 68, maar vooral kleiner.Tis niet veel. rompers, vestjes, tuniekje en winterjassen. Alles nog nieuw. of bijna nieuw.quote:All I need is for my man to live up to his role
Mocht iemand de babytijd achter zich laten..
ik zoek een voedingskussen en waskussen, wellicht wat hoezen.
iemand die t in 1 koop wil dumpen?![]()
Mini kleertjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
t/m maat 68, maar vooral kleiner.Tis niet veel. rompers, vestjes, tuniekje en winterjassen. Alles nog nieuw. of bijna nieuw.leuk
Helaas te klein voor S
Ikwilnogeenmeisje!![]()
datsnapikalsdebestequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mini kleertjesleuk
Helaas te klein voor S
Ikwilnogeenmeisje!
Ik ben wel benieuwd kleinzusje
Al heb ik al best veel
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+![]()
Voedingskussen heb ik wel voor je!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Mocht iemand de babytijd achter zich laten..
ik zoek een voedingskussen en waskussen, wellicht wat hoezen.
iemand die t in 1 koop wil dumpen?![]()
je hebt PMquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:34 schreef klumsy het volgende:
Ik ben wel benieuwd kleinzusje
Al heb ik al best veel
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |