Jouw Dharma Initiative UIquote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef FoXje het volgende:
[..]
Het is een vraag die ik mezelf stel, ik hoef echt geen antwoord van jou
Hopelijk heeft Joe het niet over "The Greater Good" of "The Evil of Mankind", van die verrekte clichés die ze psychopaten geven in series... Nee hopelijk om een dubieuze reden ofzo, om zijn boekenverkoop te stimuleren of zijn Joe Caroll kledinglijn te introducerenquote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef FoXje het volgende:
Vanavond de laatste aflevering. Ik snap nog steeds niet wat het ultieme plan van Joe nou is/was. Om herenigd te worden met zijn vrouw/kind? Of zoveel mogelijk mensen vermoorden?
Waarom niet? Er zijn genoeg Followers die zijn 'taak' over kunnen nemen. Ik ben benieuwd hoe hij dan ontsnapt zou moeten zijn. Deze aflevering sloot het verhaal af voor een aantal mensen, zoals Joe en Parker. Daarnaast misschien ook wel voor Claire, al is dat niet duidelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:30 schreef Revolverocelot het volgende:
Joe zal vast niet echt dood zijn hoor
Bedoel je hiermee Emma met bril en pruik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef drGoeroe het volgende:
Zal het meisje dat we zagen een rol spelen in season 2?
Oh Jezus ik had niet eens door dat dat Emma wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee Emma met bril en pruik?
Nogal wiedes dat die een rol gaat spelen.
Ik dus ook niet, vandaar de vraagquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef JochemP het volgende:
[..]
Oh Jezus ik had niet eens door dat dat Emma was
Het is nogal rommelig geschreven dit seizoen inderdaad. Ik had veel meer freaky shit verwacht van Joe met zijn cult in dat huis. Maar daar werd eigenlijk bar weinig mee gedaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:14 schreef JayHovah het volgende:
Gisteren de seasonfinal gekeken enik denk dat de volgende woorden het seizoen het beste omschrijven (in mijn ogen): Net niet, te hoge verwachtingen, ongeloofwaardig verhaal, overhyped. Het keek leuk weg, dat zeker maar je moet het allemaal niet te serieus nemen.
Wat ze van season 2 zullen maken? Lijkt me duidelijk dat het dan om Emma gaat, maar een terugkeer van Joe zit altijd nog in het vat.
Als je bijvoorbeeld kijk naar de seasonfinal, het moment dat ze met een compleet peleton politieagenten naar de gestrande onsnappingsauto gaan, en dan er een enorm vuurgevecht ontstaat. Nadat ze die sniper hebben opgepakt en de lokatie van Parker hebben weten te achterhalen is er echt niemand extra mee ofzo van de politie om haar helpen te zoeken, je ziet alleen Ryan en Mike met blote handen in de grond graven... Beetje krom...quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is nogal rommelig geschreven dit seizoen inderdaad. Ik had veel meer freaky shit verwacht van Joe met zijn cult in dat huis. Maar daar werd eigenlijk bar weinig mee gedaan.
Absoluut. Ik vond de ontsnapping in ep 7 ofzo heel spannend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:47 schreef JayHovah het volgende:
Maar niet teveel in de slechte dingen blijven hangen, The Following had ook leuke, en onverwachte momenten. Die vrouw met die harpoen in de diner, zag ik niet echt aankomen toen. "What's that under the table?" "Ow, just an custom-made harpoon....BAM!"
Ja idd, er had meer ingezeten. Daarom beschreef ik de serie als "net niet". Ze mochten het van mij wel een stuk donkerder maken (een beetje als Hannibal).quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Maar als ik TF echt slecht had gevonden had ik het nooit helemaal uitgekeken. Ik heb wel het knagende gevoel dat er veel meer in had gezeten. Maar wie weet, in seizoen 2!
Indeed.. Echt een geweldige serie!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is er al iets bekend over een volgend seizoen?
Ja is in maart al renewed voor seizoen 2.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is er al iets bekend over een volgend seizoen?
waar hebben jullie het nu over, met bril en pruik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:07 schreef Vlindur het volgende:
Jezus wat een afgeragd einde. Dat hadden ze wel wat mogen rekken![]()
En dat het Emma was zag ik gelijk
Hierover:quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
waar hebben jullie het nu over, met bril en pruik?
Het was heus niet de bedoeling van de maker om jouw te laten denken wie die meid met pruik en bril is hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:07 schreef Vlindur het volgende:
Jezus wat een afgeragd einde. Dat hadden ze wel wat mogen rekken![]()
En dat het Emma was zag ik gelijk
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:20 schreef sbientje het volgende:
oh in die diner? dat had ik niet door haha
Op dit forum heb ik wel vaker het idee dat mensen intussen ook gewoon aan het fokken zijn als ze series kijkenquote:
In deze serie hoef je daar niet vanuit te gaan neequote:Op dinsdag 30 april 2013 18:30 schreef Revolverocelot het volgende:
Joe zal vast niet echt dood zijn hoor
Je mag de eerste paar seizoenen van 24 en Lost niet vergelijken met The Following... Zit nogal wat kwaliteitsverschil tussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:22 schreef kenwel het volgende:
gelukkig een einde waarin Joe echt dood is. Die komt echt niet terug want er zijn genoeg followers zoals Emma waarmee ze verder kunnen in seizoen 2, wat overigens pas volgend jaar maart wordt uitgezonden en dus 13 of 15 afleveringen zal hebben. Dat vind ik genoeg voor een spannende serie als deze. Natuurlijk is er wel kan een en ander mis met de verhaallijn maar dat is in elke serie, ook in 24 en Lost waren er slechte afleveringen.
Dat klopt zeker ja. Bij Lost ben ik na seizoen 4 (dacht ik) afgehaakt. 24 heb ik allemaal gezien, maar 1 tot en met 3 waren superieur ten opzichte van wat daarna kwam.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:48 schreef kenwel het volgende:
De eerste seizoenen niet nee maar vanaf seizoen 3 wordt het minder.
Emma, ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef t4rt4rus het volgende:
Eergister de laatste aflevering gezien.
Maar ze gaan dus een tweede seizoen maken, waar kan dat ooit over gaan?
quote:Op zondag 26 mei 2013 10:22 schreef kenwel het volgende:
gelukkig een einde waarin Joe echt dood is. Die komt echt niet terug want er zijn genoeg followers zoals Emma waarmee ze verder kunnen in seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Wat een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorspelbaar.
Hij is echt een drama in Dexterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef JayHovah het volgende:
Nieuws rondom de toekomstige Joe Carroll Follower:
http://tvline.com/2013/08(...)rwood-season-2-cast/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |