Waarom vraag je dat en kijk je niet 12 13 en 14 iddquote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef FoXje het volgende:
Gisteren ep 11 gezien, wat is nu het plan van Joe, wat wil hij ?
Het is een vraag die ik mezelf stel, ik hoef echt geen antwoord van jouquote:Op woensdag 24 april 2013 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat en kijk je niet 12 13 en 14 idd
Jouw Dharma Initiative UIquote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef FoXje het volgende:
[..]
Het is een vraag die ik mezelf stel, ik hoef echt geen antwoord van jou
Hopelijk heeft Joe het niet over "The Greater Good" of "The Evil of Mankind", van die verrekte clichés die ze psychopaten geven in series... Nee hopelijk om een dubieuze reden ofzo, om zijn boekenverkoop te stimuleren of zijn Joe Caroll kledinglijn te introducerenquote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef FoXje het volgende:
Vanavond de laatste aflevering. Ik snap nog steeds niet wat het ultieme plan van Joe nou is/was. Om herenigd te worden met zijn vrouw/kind? Of zoveel mogelijk mensen vermoorden?
Waarom niet? Er zijn genoeg Followers die zijn 'taak' over kunnen nemen. Ik ben benieuwd hoe hij dan ontsnapt zou moeten zijn. Deze aflevering sloot het verhaal af voor een aantal mensen, zoals Joe en Parker. Daarnaast misschien ook wel voor Claire, al is dat niet duidelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:30 schreef Revolverocelot het volgende:
Joe zal vast niet echt dood zijn hoor
Bedoel je hiermee Emma met bril en pruik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef drGoeroe het volgende:
Zal het meisje dat we zagen een rol spelen in season 2?
Oh Jezus ik had niet eens door dat dat Emma wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee Emma met bril en pruik?
Nogal wiedes dat die een rol gaat spelen.
Ik dus ook niet, vandaar de vraagquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef JochemP het volgende:
[..]
Oh Jezus ik had niet eens door dat dat Emma was
Het is nogal rommelig geschreven dit seizoen inderdaad. Ik had veel meer freaky shit verwacht van Joe met zijn cult in dat huis. Maar daar werd eigenlijk bar weinig mee gedaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:14 schreef JayHovah het volgende:
Gisteren de seasonfinal gekeken enik denk dat de volgende woorden het seizoen het beste omschrijven (in mijn ogen): Net niet, te hoge verwachtingen, ongeloofwaardig verhaal, overhyped. Het keek leuk weg, dat zeker maar je moet het allemaal niet te serieus nemen.
Wat ze van season 2 zullen maken? Lijkt me duidelijk dat het dan om Emma gaat, maar een terugkeer van Joe zit altijd nog in het vat.
Als je bijvoorbeeld kijk naar de seasonfinal, het moment dat ze met een compleet peleton politieagenten naar de gestrande onsnappingsauto gaan, en dan er een enorm vuurgevecht ontstaat. Nadat ze die sniper hebben opgepakt en de lokatie van Parker hebben weten te achterhalen is er echt niemand extra mee ofzo van de politie om haar helpen te zoeken, je ziet alleen Ryan en Mike met blote handen in de grond graven... Beetje krom...quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is nogal rommelig geschreven dit seizoen inderdaad. Ik had veel meer freaky shit verwacht van Joe met zijn cult in dat huis. Maar daar werd eigenlijk bar weinig mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |