Nah je zag het wel aankomen, verdedigend kwamen we er telkens niet uitquote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Zoals die vrije trap bijvoorbeeldof een Matthijsen, leuk dat fischer druk zet maar kom op hé. Dat heeft niks met het goede voetbal van ajax te maken.
Indi staat ook te voetballen alsof hij helemaal niet linksback wil spelen. Goeie genade wat zakte hij ook door de ondergrens vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Belachelijk, die gast was 2 jaar geleden al niks meer. Indi is een enorm talent en staat daar voor Jan lul op linksachter.
Hij had mazzel dat Boerrigter bij hem stond.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Indi staat ook te voetballen alsof hij helemaal niet linksback wil spelen. Goeie genade wat zakte hij ook door de ondergrens vandaag.
Die was erg slecht vandaag ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Indi staat ook te voetballen alsof hij helemaal niet linksback wil spelen. Goeie genade wat zakte hij ook door de ondergrens vandaag.
Indi is veel beter centraal en als Nelom speelt, speelt de voorhoede ook wat beter gek genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat viel me dus juist zo tegen. Ik vond die boetius het wel aardig doen maar die schwalbe kon echt niet. Verder was er bij jullie vooral zo weinig strijd, dat viel me vooral op.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nelom is helemaal geen slechte back, door Nelom wordt het gat naar linksvoor ook kleiner dus beter beloopbaar voor de back, het middenveld en de linksvoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Indi is veel beter centraal en als Nelom speelt, speelt de voorhoede ook wat beter gek genoeg.
Zaten nog wel meer Feijenoorders bij mij in het vak volgens mij. Een zo'n groepje van 6 lui die de hele wedstrijd bleven zitten en hun smoel hieldenquote:
Van Nelom ben ik ook niet kapot. Speelde vorig seizoen wel een tijdje heel aardig. Maar Indi is centraal veel beter inderdaad. Hij zal toch op een gegeven moment ook wel liever naar een club gaan waar hij wel centraal speelt?Ligt gelukkig nog wel tot 2016 vast....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Indi is veel beter centraal en als Nelom speelt, speelt de voorhoede ook wat beter gek genoeg.
Gelukkig nog de kaarten kunnen ruilen voor een wat rustiger vak.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Zaten nog wel meer Feijenoorders bij mij in het vak volgens mij. Een zo'n groepje van 6 lui die de hele wedstrijd bleven zitten en hun smoel hielden
Naast die slechte terugspeelbal deed hij niet zoveel fout toch? Boerrigter is in ieder geval onzichtbaar gebleven door BMI (niet dat dat zo'n enorme prestatie is met de Boerrigter van dit seizoen). Ik vond Janmaat veel slechter.quote:
Werd helemaal gek van die kankertrommels. Wat een aids is dat zegquote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig nog de kaarten kunnen ruilen voor een wat rustiger vak.
Maar wat een dooie bedoeling daar zeg. Daar was ik zelf dan wel blij mee uiteraard.
Verspeelde wel vaker knullig de bal, waaronder die soort-van 1 tegen 1 van Boerrigter. Leek de concentratie niet echt te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Naast die slechte terugspeelbal deed hij niet zoveel fout toch? Boerrigter is in ieder geval onzichtbaar gebleven door BMI (niet dat dat zo'n enorme prestatie is met de Boerrigter van dit seizoen). Ik vond Janmaat veel slechter.
BMI was in balbezit veel te slordig. Moet veel meer gebruik maken van z'n body en snelheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Naast die slechte terugspeelbal deed hij niet zoveel fout toch? Boerrigter is in ieder geval onzichtbaar gebleven door BMI (niet dat dat zo'n enorme prestatie is met de Boerrigter van dit seizoen). Ik vond Janmaat veel slechter.
Ja dat was ook het enige wat ik steeds hoorde eigenlijk. En af en toe Hey, Hey ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Werd helemaal gek van die kankertrommels. Wat een aids is dat zeg
Een geleende speler uitlenen aan de club die hem leende aan de lenende club?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
Immers moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik zeg leen hem uit aan Den Haag.
Wij ook zo iets. Kankerwedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was ook het enige wat ik steeds hoorde eigenlijk. En af en toe Hey, Hey ofzo
Ook gewoon netjes met de meute mee naar buiten kunnen lopen in de 80e minuut.
Van Geel doet het gewoonquote:Op zondag 20 januari 2013 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een geleende speler uitlenen aan de club die hem leende aan de lenende club?
Verplichting tot koopquote:Op zondag 20 januari 2013 19:43 schreef ValHallen het volgende:
Heeft Feyenoord Immers definitief binnen of een optie tot koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |