Alles. Movies heeft ook een eigen plek onderin de lijst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moeten het series zijn, of mogen het ook OVAs/films zijn?
Hunter x Hunter is echt wel wat voor jou denk ik. Moet je wel de 2011 versie gaan kijken. Ik neem aan dat je ook download, en geen streams meer gebruikt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chill
uhm gezien tot nu toe - Death Note, Naruto, One Piece en Full Metal Alchemist. En Dragonball natuurlijk
Avontuur/actie denk ik.
Actie (Samurai Champloo)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat is het verschil tussen action, adventure en fantasy eilk?
Volgens mij ben je Ecchi ook vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
Ik ben ook thriller vergeten
[..]
Actie (Samurai Champloo)
Avontuur (One Piece / Hunter x Hunter)
Fantasy (Sword Art Online)
Wat is het verschil tussen sci-fi en fantasy?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Actie (Samurai Champloo)
Is SAO niet meer een mix van die 3?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Actie (Samurai Champloo)
Onepiece en HxH kunnen net zo goed onde actie vallen, als je het aan mij vraagtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Actie (Samurai Champloo)
Waarom mogen we maximaal 1 noemen eigenlijk? Bij sommige genres weet ik zat goedequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef Qunix het volgende:
Ik zie actie waar veel gebeurd en avontuur meer wereld verkennen en steeds nieuwe karakters ontmoeten. Ja... Er zijn zat anime wat bij beide kan.
Dat is ook meteen de reden waarom een 'aan te raden' lijst niet zo 1-2-3 mogelijk isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom mogen we maximaal 1 noemen eigenlijk? Bij sommige genres weet ik zat goede
Moet in een plaatje passenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom mogen we maximaal 1 noemen eigenlijk? Bij sommige genres weet ik zat goede
quote:Action .
Adventure .
Comedy . Bobobo-bo Bo-bobo
Drama . Grave of the Fireflies
Fantasy .
Hentai . Urotsukidoji : Legend of the Overfiend
Mecha .
Mystery . Perfect Blue
Romance . Bakuman
Sci-fi . Macross
School life . Great Teacher Onizuka
Slice of Life . Persona 4: The Animation
Sport . Eyeshield 21
War . Kingdom
Classic (pre 2000) . Ranma 1/2
Populair (+52 episodes) . Dragonball
Movie .
Studio
Action .Inferno Copquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Easymodo het volgende:
Action . Cowboy Bebop
Adventure . FMA: Brotherhood
Comedy . Gintama
Drama . Nana
Fantasy . Twelve Kingdoms
Hentai .
Mecha . Neon Genesis Evangelion
Mystery . Durarara!!
Romance . EF - a tale of memories
Sci-fi . Planetes
School life . Great Teacher Onizuka
Slice of Life . Welcome to the NHK
Sport . Hajime no Ippo
War . Grave of the fireflies
Classic (pre 2000) . Cowboy Bebop
Populair (+52 episodes) . Gintama
Movie . Spirited Away
Studio . Sunrise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook mis ik music.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Qunix het volgende:
Ik ben er nu ook uit...Muziek zou echt moeilijk zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook mis ik music.
Cowboy Bebop, Beck, Nana, Angel Beats, Macross Frontier, Initial D, Samurai Champloo, Nodame Cantabile, Kids on the slope, etc etc
EN FLCL
Hahaha! Je vergeet nog DMC en K-ONquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Muziek zou echt moeilijk zijn:
Cowboy Bebop, Beck, Nana, Angel Beats, Macross Frontier, Initial D, Samurai Champloo, Nodame Cantabile, Kids on the slope, etc etc
ik had sowieso bij elke genre 3-6 nominaties.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hahaha! Je vergeet nog DMC en K-ONMaar goed dat ik het dus neit gedaan heb
Ik heb een lijstje wat ik van boven naar beneden had verwerkt:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
ik had sowieso bij elke genre 3-6 nominaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje wat ik van boven naar beneden had verwerkt:
Mijn top 20+:Ik vond Nichijou best wel saai op veel momenten. Enige leuke character was Yuuko. Ook 1 van mijn all time favorite characters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anime wat ik 2x helemaal heb gezien (inc opening)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vond Nichijou best wel saai op veel momenten. Enige leuke character was Yuuko. Ook 1 van mijn all time favorite characters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |