ah chillquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef mschol het volgende:
je mag altijd om aanraders vragen.. welke genre(s) zoek je wat?
Tuurlijk mag dat, zou wat wezen als het niet zo zou zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
als newb om aanraders vragen is vast niet de bedoeling? Heeft iemand een goede site ofzo die kan helpen met wat leuke animes uitzoeken om te kijken?
edit: of welke site uit de OP daar het beste mee kan helpen
Een onvervalste Shounenfan zie ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chill
uhm gezien tot nu toe - Death Note, Naruto, One Piece en Full Metal Alchemist. En Dragonball natuurlijk
Avontuur/actie denk ik.
Als dat al niet eens de bedoeling zou zijn zouden de geruchten over hipsters in deze topic waar zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
als newb om aanraders vragen is vast niet de bedoeling? Heeft iemand een goede site ofzo die kan helpen met wat leuke animes uitzoeken om te kijken?
edit: of welke site uit de OP daar het beste mee kan helpen
dragonball, z, gt & Kaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat heb je van dragonball allemaal gezien?
sowiesoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, zou wat wezen als het niet zo zou zijn.
[..]
Een onvervalste Shounenfan zie ik![]()
In dat geval kan ik je Bleach, Ao no Exorcist, Trigun, Gundam 00, Mirai Nikki en Soul Eater aanraden.
Wat een held.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Kyubey het volgende:
NWS / Japanse minister tegen burgers: “Ga eens dood!”
Zou wel handig zijn. Dat is ook wel vaker gesuggereerd maar er nooit van gekomen. Waarschijnlijk omdat we het er niet eens over kunnen worden welke series absoluut wel en welke absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef Qunix het volgende:
Dat herinnert mij dat wij zo'n sheet moeten maken met wat wij adviseren...
Het probleem ligt meestal ook niet bij de series die de meesten tof vinden, maar bij de series die een individu niet op de lijst vind passen, zo kan ik nu al minimaal 3 man aanwijzen die bleach danwel naruto tijdverspilling vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn. Dat is ook wel vaker gesuggereerd maar er nooit van gekomen. Waarschijnlijk omdat we het er niet eens over kunnen worden welke series absoluut wel en welke absoluut niet.
Maar meestal raden we toch dezelfde dingen aan, dus kunnen we het net zo goed wel doen.
/mijnmening
Ik heb Bleach of Naruto niet gezien, maar als mensen het goed vinden kan ie toch heus wel op de lijst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal ook niet bij de series die de meesten tof vinden, maar bij de series die een individu niet op de lijst vind passen, zo kan ik nu al minimaal 3 man aanwijzen die bleach danwel naruto tijdverspilling vinden.
Dat is min of meer mijn punt ja. Toch valt niet te ontkennen dat als iemand aankomt met een lijstje als One Piece, Bleach en Fullmetal Alchemist dat ze ook Naruto kunnen gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal ook niet bij de series die de meesten tof vinden, maar bij de series die een individu niet op de lijst vind passen, zo kan ik nu al minimaal 3 man aanwijzen die bleach danwel naruto tijdverspilling vinden.
Of anders kun je het per genre doen. Bijvoorbeeld:quote:
Dan kun je er meteen Death Note bijzetten, bijvoorbeeldquote:Ik houd van het donkere sfeertje van Elfen Lied
Ik vind series als Trigun, GTO en de eerste 2-3 seizoenen van bleach(tot het einde van de soul society arc) ook altijd wel aanraders trouwensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is min of meer mijn punt ja. Toch valt niet te ontkennen dat als iemand aankomt met een lijstje als One Piece, Bleach en Fullmetal Alchemist dat ze ook Naruto kunnen gaan kijken.
Misschien moeten we eerst identificeren wat nu precies de "instap series" zijn. Veel mensen beginnen met kijken bij Naruto, Bleach en Death Note, of tenminste het valt mij op dat deze series bijzonder vaak genoemd worden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
Boku no Pico, Kodomo no Jikan, Moetan, Dokurochan, Dai Mahou Touge, MM!
Wat win ik?
Alles. Movies heeft ook een eigen plek onderin de lijst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moeten het series zijn, of mogen het ook OVAs/films zijn?
Hunter x Hunter is echt wel wat voor jou denk ik. Moet je wel de 2011 versie gaan kijken. Ik neem aan dat je ook download, en geen streams meer gebruikt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chill
uhm gezien tot nu toe - Death Note, Naruto, One Piece en Full Metal Alchemist. En Dragonball natuurlijk
Avontuur/actie denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |