Weet niet, ik heb het halverwege opgegevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
WAAR MOET IK WAT INVULLEN VERDOMME.
Jij hebt ook al moeite met invullen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja tuurlijk, ik met mijn toffe smaak wordt weer vergeten. Ik voel me zo beledigd dat ik het niet eens ga invullen.
Heb de link nog niet eens geopend, ik werd vergeten dus ik doe mooi niet mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij hebt ook al moeite met invullen?
Doe niet zo flauwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb de link nog niet eens geopend, ik werd vergeten dus ik doe mooi niet mee.
naruto en soort gelijke series kunnen wel leuk zijn, maar dan moeten ze niet zo achterlijk veel fillers en dus afleveringen maken..quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik raad Naruto aan niemand meer aan, ik geef op. Dan krijg je toch van die reacties als ''pleb tier shit'' enzo.
Dit is je kans om daar wat aan te veranderen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik raad Naruto aan niemand meer aan, ik geef op. Dan krijg je toch van die reacties als ''pleb tier shit'' enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Heb wel meer filmpjes van hem gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
ik vond in dit filmpje die Death Note verwijzing wel mooi
srry als het al eerder gepost is
Dit is het laatste wat ik zeg, dan wil ik het er nooit meer over hebben; niemand kijkt fillers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
naruto en soort gelijke series kunnen wel leuk zijn, maar dan moeten ze niet zo achterlijk veel fillers en dus afleveringen maken..
dan zie ik liever afleveringen van een uur
M-maar dit is voor het plebs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Action . Baccano! Adventure . Mushishi Comedy . Arakuwa Under the Bridge Drama . Welcome to the NHK Fantasy . Fate/Zero Hentai . Shojo Sect Mecha . Ghost in the Shell Mystery . Mononoke Romance . Clannad ~After Story~ Thriller . Paranoia Agent Sci-fi . Steins; Gate School life . Hanasaku Iroha Slice of Life . House of Five Leaves Sport . Chihayafuru War . Twelve Kingdoms Classic (pre 2000) . Cowboy Bebop Populair (+52 episodes) . Legend of the Galactic Heroes Movie . Paprika Studio . Madhouse |
en als je de manga niet leest weet je niet (exact) wat de fillers zijn, maar ondanks dat: filler verkloten de serie(s) period..quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik zeg, dan wil ik het er nooit meer over hebben; niemand kijkt fillers.
Elke zichzelf respecterende Nuruto-enclave op het internet heeft wel een lange lijst van alle fillers en ik weet uit ervaring dat het vaak al weken van tevoren bekend is als de anime weer eens een filler arc ingaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en als je de manga niet leest weet je niet (exact) wat de fillers zijn, maar ondanks dat: filler verkloten de serie(s) period..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
WAAR MOET IK WAT INVULLEN VERDOMME.
Er zijn mensen die het niet eens wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende Nuruto-enclave op het internet heeft wel een lange lijst van alle fillers en ik weet uit ervaring dat het vaak al weken van tevoren bekend is als de anime weer eens een filler arc ingaat.
nog nooit wat tegen gekomen in de tijd dat ik naruto keek (ja behalve de wiki lijsten die bijwijze van spreken maaanden na releases werden geupdate..)quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende Nuruto-enclave op het internet heeft wel een lange lijst van alle fillers en ik weet uit ervaring dat het vaak al weken van tevoren bekend is als de anime weer eens een filler arc ingaat.
GitS is écht geen mecha anime, sorry.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
M-maar dit is voor het plebs.
De lijst die ik opgestuurd heb.
[ code verwijderd ]
Zoals je ziet door LotGH bij populair, Ghost in the Shell bij mecha (MAL steunt me hierin) en Clannad ~The Day After Story~ bij romance te plaatsen heb ik Welcome to the NHK, Mushishi en Steins; Gate er in weten te passen. Dit maakt mij Auwsooom. .
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
GitS is écht geen mecha anime, sorry.
En ja mecha is GIANT FUCKING ROBOTS toch per definitiequote:Action . Gungrave
Adventure . Hunter x Hunter
Comedy . love hina
Drama . Higurashi no naku koro ni
Fantasy . Claymore
Hentai . Jiburiru: the devil angel
Mecha . Tengen toppa gurren lagann
Mystery . Death Note
Romance . Kimi ga nozomu eien
Sci-fi . Terra E
School life . School days
Classic (pre 2000) . Hunter x hunter
Populair (+52 episodes) . Hunter x hunter 2011 (ongoing maar op ep 63)
Movie . The girl who leapt trough time
Nou ja, dat is ook vaak niet in één genre te bevatten. Maar welke je er het meest voor in aanmerking vindt komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan de meeste anime die ik kijk vaak niet plaatsen bij 1 genre hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |