quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had tenminste als een echte baas dat "proshots" rechtsonderin weggewerkt.
Ik heb de ambulancedienst alvast een sms'je gestuurd dat er dalijk een hartaanval van een minderjarige aan zit te komenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Oppassen hij is niet gewend aan complimentjes, we weten niet hoe hij dit op gaat vangen
Hoe kan je heel goed knippen via PS?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Godver tv op de verkeerde zender. ZIt ik bijna naar de Taarten van Abel te kijken
Nee man, had nou in het moment gebleven! Je pusht het nu teveel. Je pluskudo verandert nu in een halve-pluskudo.quote:
Magnetic lasso toolquote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan je heel goed knippen via PS?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan je heel goed knippen via PS?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man, had nou in het moment gebleven! Je pusht het nu teveel. Je pluskudo verandert nu in een halve-pluskudo..
Heb dat niet volgens mij.quote:
Onder het tweede, derde of vierde icoontje.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat niet volgens mij.
[ afbeelding ]
Jawel, zit onder de 3e of 4e. Ergens daar in de buurt iig.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA GODVER RENÉ IK TYP 2E, BEDENK ME EN TYP 3E.quote:
Wat is dat 2e ding boven de T dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, ik deed jou naquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JA GODVER RENÉ IK TYP 2E, BEDENK ME EN TYP 3E.
Dan typ jij 2e, edit ik het terug naar 2e, maak jij er GODVERDOMME derde van.
WAT IS HET NOU
Godverdomme, zelfs in Paint Shop Pro 5.5 lukt me dat beter manquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier beter in worden godverdomme
Dit is juist kei makkelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier beter in worden godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |