Heb maar 1 keer gedaan en was klote. En nog moeilijk ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo maak hier eens een mooie bewerking van zoals je dat met die PSV spelers doet
Wat moet er bewerkt worden?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo maak hier eens een mooie bewerking van zoals je dat met die PSV spelers doet
Hij wil MrStylo zijn watermerk op het plaatje hebben om de waarde ervan te verhoren.quote:
Ik was met een joodquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met meerdere Feyenoorders of was je meegevraagd door een Ajacied?
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh zo'n grijze achtergrond wat hij eerder had gedaan, zag er toen best vet uit.
zoiets?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deed ik al.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef Saind het volgende:
Jezus jongens doe op zijn minst alsof je het niet grappig vindt ofzo
Ben je gek man, Davy heeft nu een tokus die zijn bureau tien centimeter van de grond tilt. En terecht, want ik moest gewoon fucking hard lachen om hem en dat is voor zover ik weet nog nooit eerder gebeurdquote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef Saind het volgende:
Jezus jongens doe op zijn minst alsof je het niet grappig vindt ofzo
Oppassen hij is niet gewend aan complimentjes, we weten niet hoe hij dit op gaat vangenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je gek man, Davy heeft nu een tokus die zijn bureau tien centimeter van de grond tilt. En terecht, want ik moest gewoon fucking hard lachen om hem en dat is voor zover ik weet nog nooit eerder gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |