quote:Op zondag 20 januari 2013 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, de Africa Cup is weer begonnen.

Nee hoor, niet boos. Als je zo slecht speelt...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
HMF is een beetje boos omdat kakkies hebben zwaar terecht hebben verloren?
Neuh, maak me niet zo druk.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgende week overigens wel naar PEC - Heerenveen. Uitvakje pakken.
Maar goed het valt me nog mee dat je niet begint te schelden, is goed dat HMF niet reageert anders mag hij dit keer echt nooit meer terugkomen

Goede verliezerquote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
TT
![]()
[..]
Nee hoor, niet boos. Als je zo slecht speelt...
[..]
Neuh, maak me niet zo druk.

Blijft overigens belachelijk dat de KNJB de wedstrijd naar 16:30 en 14:30 verschoof. Had het 12:30 geweest hadden we makkelijk gewonnen.quote:

[ afbeelding ]

Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijft overigens belachelijk dat de KNJB de wedstrijd naar 16:30 en 14:30 verschoof. Had het 12:30 geweest hadden we makkelijk gewonnen.

PSV supporters die dachten dat de wedstrijd tegen PEC vandaag gespeeld werd?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is carnaval al begonnen ofzo?
Fucking druk bij de snackbar met dronken mongolen in kippenpakken.

Hmm slechte verliezer.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV supporters die dachten dat de wedstrijd tegen PEC vandaag gespeeld werd?
Zou me niets verbazen als ik kijk naar de gasten in jullie topic Davy.

Eens, eens, eens. Ik zet mijn geld op Heracles overigens. Zie het ze echt wel doenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF,
Ik heb dit gezegd voor komend weekend
Heracles - PSV is onvoorspelbaar aangezien je het nooit weet met PSV
Vitesse - Ajax gelijkspel of winstvoor Ajax
Feyenoord - FC Twente winst voor Feyenoord.

Als Twente alles geeft, dan gaan ze echt wel winnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF,
Ik heb dit gezegd voor komend weekend
Heracles - PSV is onvoorspelbaar aangezien je het nooit weet met PSV
Vitesse - Ajax gelijkspel of winstvoor Ajax
Feyenoord - FC Twente winst voor Feyenoord.

[ afbeelding ]

21 wedstrijden thuis ongeslagen. Ik zie Twente er niet voor aan die reeks te gaan doorbreken, helemaal gezien hoe goed zij het traditioneel in De Kuip doen (lees: niet).quote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Twente alles geeft, dan gaan ze echt wel winnen.

Nee, bronnen aanpassen om je gelijk te halen. Dan ben je lekker normaalquote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV supporters die dachten dat de wedstrijd tegen PEC vandaag gespeeld werd?
Zou me niets verbazen als ik kijk naar de gasten in jullie topic Davy.

Heb je die gek weer.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, bronnen aanpassen om je gelijk te halen. Dan ben je lekker normaal

Wat je zegt, ben je zelf.quote:

Lekker simpel weer. Je blijft het levende voorbeeld van het gemiddelde IQ van de Feyenoorder.quote:

Moeten Tadic en Chadli maar even snel neuken met hun echtgenote en de verouderinator aanzetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Twente alles geeft, dan gaan ze echt wel winnen.

Niet huilen. HMF brengt leven in de brouwerijquote:Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, bronnen aanpassen om je gelijk te halen. Dan ben je lekker normaal

Twee masters waarvan een cum laude, vijf bachelors waarvan twee met verve?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lekker simpel weer. Je blijft het levende voorbeeld van het gemiddelde IQ van de Feyenoorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |