Hij ziet Ajax bijna geen punten meer verspelen. Toch spijtig dat hij verder niet serieus te nemen valt.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Alleen nu is het oppassen, Bruggink ziet Ajax meteen als top favoriet
Houd je bek dikkequote:Op zondag 20 januari 2013 17:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruggink is een mongool, net als jij.
Ik zie het al voor me.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rens is een eckte hoor. Zodra hij 18 is gaat hij zijn dromen najagen en lekker in zijn blote buik staan springen met zijn rug naar het veld toe.
Goedzo Styloquote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef mrstylo het volgende:
Moet toegeven dat die Fischer een topper gaat worden.
Boeit mij niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goedzo Stylo
Al moet je niet verwachten dat wij nu ook het talent in Strootman gaan zien
De meesten vinden Strootman ook wel goed, hij moet zich alleen niet als een mongool gedragen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goedzo Stylo
Al moet je niet verwachten dat wij nu ook het talent in Strootman gaan zien
Strootman is ook gewoon goed. Bij Psv spelen is alleen niet goed voor je Fok! VBL statusquote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De meesten vinden Strootman ook wel goed, hij moet zich alleen niet als een mongool gedragen.
Jij bent baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De meesten vinden Strootman ook wel goed, hij moet zich alleen niet als een mongool gedragen.
Ja dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt laatste tijd toch best mee?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman is ook gewoon goed. Bij Psv spelen is alleen niet goed voor je Fok! VBL status
Volgens Mikey sloeg hij de scheidsrechter bijna KO na Pieters zijn rode kaart, maar vind het toch wat moeilijk om te geloven.quote:
Vond ik ook. Enige die nog goed was. Al haalde hij zijn niveau niet.quote:
Heeft ook 1,5 miljoen gekost op 16 jarige leeftijd. Dat hij de wereldtop gaat halen stond toen al vast.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef mrstylo het volgende:
Moet toegeven dat die Fischer een topper gaat worden.
Wilde andere teams niet meer betalen dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ook 1,5 miljoen gekost op 16 jarige leeftijd. Dat hij de wereldtop gaat halen stond toen al vast.
Niet zo moeilijk toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Fischer gaat beter worden dan Eriksen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Weet ik niet, hij koos gewoon bewust voor Ajax. Dan pak je als club ook maar gewoon het geld aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)l_sport#.UPwZbSezLTp
Wow.
[..]
Wilde andere teams niet meer betalen dan?
Vrijdag zag ik die foto ook langskom, het is wel een foto die je niet vergeet.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Mikey sloeg hij de scheidsrechter bijna KO na Pieters zijn rode kaart, maar vind het toch wat moeilijk om te geloven.
[ afbeelding ]
(Deze foto blijft mij fascineren met die dode blik in zijn ogen)
Eriksen en De Jong vielen sowieso wel erg tegen vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Hoe staat jouw Voetbalmanager? Voor mij wordt deze week een absoluut dieptepuntjequote:
Ik zie wat je bedoelt jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Mikey sloeg hij de scheidsrechter bijna KO na Pieters zijn rode kaart, maar vind het toch wat moeilijk om te geloven.
[ afbeelding ]
(Deze foto blijft mij fascineren met die dode blik in zijn ogen)
Vandaag was hij onzichtbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |