Doe niet alsof er een wachtlijst van 3miljoen mensen is. Als je wil kan je altijd aan kaartjes of binnen afzienbare tijd een SK regelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stel Ajax heeft 3 miljoen fans (wellicht meer, maar even als voorbeeld), er passen er 53.000 in de Arena, dus 2.947.000 zitten op Fok!, in de kroeg, eredivsielive te kijken etc. Waarom worden die dan allemaal weggezet als zogenaamde fans?
Dan doen ze hier al genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer mogen de supporters van Feyenoord en Ajax weer bij elkaar langskomen dan?
Dat hangt af van het gedrag van de supporters en de risicofactoren samen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer mogen de supporters van Feyenoord en Ajax weer bij elkaar langskomen dan?
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pleur toch op joh. Dat ging over sympathie voor clubs.
Feyenoord heeft op Ajax na gewoon de grootste aanhang van Nederland.
Of kom jij soms Fc Twente supporters tegen in Limburg, Zeeland en Friesland? Kortom in alle hoeken van 't land?
Feyenoorders zie je, net als Ajacieden, nog steeds overal.
Even los van de discussie welke club beter is.
Zaten vandaag 2 kakkie's achter me. Had ze kunnen naaien maar ach heb ze na de gemiste penal een fijne reis gewenst.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook alle 3 miljoen fans hebben geld voor een seizoenkaartquote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe niet alsof er een wachtlijst van 3miljoen mensen is. Als je wil kan je altijd aan kaartjes of binnen afzienbare tijd een SK regelen.
Klopt, die tijd is voorbij.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Feyenoorders zitten vooral in Rotterdam en omstreken hoor. Veel verder komen die ook niet.
Jij bent echt grappig manquote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Feyenoorders zitten vooral in Rotterdam en omstreken hoor. Veel verder komen die ook niet.
Das waar. Die tijd is voorbij.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Onzin. Hier in Helmond bijvoorbeeld is het gehalte Feyenoord supporters behoorlijk hoog.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Ja, dankjewel.quote:
Ben je toch niet zon vervelend mannetje als ik dachtquote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zaten vandaag 2 kakkie's achter me. Had ze kunnen naaien maar ach heb ze na de gemiste penal een fijne reis gewenst.
Gelukkig is jouw straatje in Helmond heel representatief voor heel Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Onzin. Hier in Helmond bijvoorbeeld is het gehalte Feyenoord supporters behoorlijk hoog.
Hier in Utrecht is het gehalte Feyenoord supporters best laag. Dus....quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Onzin. Hier in Helmond bijvoorbeeld is het gehalte Feyenoord supporters behoorlijk hoog.
Je kan het ook overdrijven zegquote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Scrummie het volgende:
De kanker zeg, ik ben weg van hier. Jodentopic.
Grote jongenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zaten vandaag 2 kakkie's achter me. Had ze kunnen naaien maar ach heb ze na de gemiste penal een fijne reis gewenst.
Net als PSV'ers die je voornamelijk aantreft in Eindhoven en omstreken.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
Zijn argumenten waren best sterk hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw straatje in Helmond heel representatief voor heel Nederland
Sluit je maar aan bij Hamas.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Scrummie het volgende:
Klopt ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Net als PSV'ers die je voornamelijk aantreft in Eindhoven en omstreken.
Als Feyenoord van Ajax wint zit ons topic ook vol met kakkerlakken, hou toch op man, dit hoort er een beetje bij. Ik vind dat de meeste Ajacieden hier zich nog redelijk gedragen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |