Dat is het probleem helemaal nietquote:Op zondag 20 januari 2013 17:50 schreef Skol het volgende:
[..]
"KUT JODUHHH ZE HEBBEN GEWONNEN DUS GAAN WE MAAR HUILEN OVER AJACIEDEN DIE OP FOK ZITTEN![]()
![]()
"
Dat is het vaak. Je moet je frustratie toch maar ff kwijtquote:Op zondag 20 januari 2013 17:50 schreef Skol het volgende:
[..]
"KUT JODUHHH ZE HEBBEN GEWONNEN DUS GAAN WE MAAR HUILEN OVER AJACIEDEN DIE OP FOK ZITTEN![]()
![]()
"
Het is maar wat je trouw noemt, in 1999 had Feyenoord het tweede grootste supportersaantal, inmiddels staan ze vierde. (Ik kan wel een bron melden, maar ik durf te wedden dat die in dit topic als ''ongeldig'' zal worden verklaardquote:Op zondag 20 januari 2013 17:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord heeft de meest trouwe supporters.
Trouwste fans betekend natuurlijk ook echt meeste fansquote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is maar wat je trouw noemt, in 1999 had Feyenoord het tweede grootste supportersaantal, inmiddels staan ze vierde. (Ik kan wel een bron melden, maar ik durf te wedden dat die in dit topic als ''ongeldig'' zal worden verklaard)
Geef maar even, kan ik het direct van de tafel vegen met andere bronnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is maar wat je trouw noemt, in 1999 had Feyenoord het tweede grootste supportersaantal, inmiddels staan ze vierde. (Ik kan wel een bron melden, maar ik durf te wedden dat die in dit topic als ''ongeldig'' zal worden verklaard)
Volgens mij heeft dat meer te maken met de opkomst van wat kutclubjes uit de provincie.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als grote aantallen fans de club verlaten/in de steek laten/geen supporter meer zijn na 10 magere jaren zijn ze toch niet trouw?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trouwste fans betekend natuurlijk ook echt meeste fans_____!
Daar geef ik je geen ongelijk in, zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat meer te maken met de opkomst van wat kutclubjes uit de provincie.
Bij ajax komen ze nooit in de arena de zogenaamde fansquote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als grote aantallen fans de club verlaten/in de steek laten/geen supporter meer zijn na 10 magere jaren zijn ze toch niet trouw?
De Arena was uitverkocht, waar heb je het over?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij ajax komen ze nooit in de arena de zogenaamde fans
Zijn dat gelijk de zogenaamde fans?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Arena was uitverkocht, waar heb je het over?
Ja, en 90% van de fans die in onderzoeken zijn er nog nooit geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Arena was uitverkocht, waar heb je het over?
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij opviel:
Pelle stond op Hawaii en de rest op het vaste land...
Dan verander je de datum gewoon even. Maakt hier niet uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stel Ajax heeft 3 miljoen fans (wellicht meer, maar even als voorbeeld), er passen er 53.000 in de Arena, dus 2.947.000 zitten op Fok!, in de kroeg, eredivsielive te kijken etc. Waarom worden die dan allemaal weggezet als zogenaamde fans?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn dat gelijk de zogenaamde fans?
Pleur toch op joh. Dat ging over sympathie voor clubs.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |