Daar heb ik nog in de gevangenis gezetenquote:
jij? ;oquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog in de gevangenis gezeten
lul nietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog in de gevangenis gezeten
Geen idee eigenlijkquote:
't is andersom suffiequote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ik denk dat ze gewoon een hekel hebben aan blonde kinderen met blauwe ogen
Succesquote:Op zondag 20 januari 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
oke doei ik ga nu echt beignnen met leren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef Faux. het volgende:
can you feel the magic, can you feel the magic, the magic of the snow falling doooooooown. have a merry merry christmass, skyradioooooooo
ik moet zo wiskunde lerenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef Faux. het volgende:
can you feel the magic, can you feel the magic, the magic of the snow falling doooooooown. have a merry merry christmass, skyradioooooooo
ik woensdag proefwerkquote:
leuk om je week mee te beginnenquote:
Ja aw je zei het zo lievquote:
Oh. Ik dacht dat je iets ging zeggen als 'hihihi ik wil je wel leren aftrekken. :$ :$ $:$$' of zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wil je wel een paar breuken geven
gadverdamme hypocrietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je iets ging zeggen als 'hihihi ik wil je wel leren aftrekken. :$ :$ $:$$' of zo.
Sssstquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
laat Heppie het maar niet horen.
je hebt gewoon een dirty mind en dat probeer je te verdoezelen door de schuld op mij te leggen ;squote:
Dat kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt gewoon een dirty mind en dat probeer je te verdoezelen door de schuld op mij te leggen ;s
spanken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde iets gaan zeggen, maar dan denkt iedereen weer dat ik een viespeuk ben.
kom er maar voor uitquote:Op zondag 20 januari 2013 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde iets gaan zeggen, maar dan denkt iedereen weer dat ik een viespeuk ben.
Zeg dan gewoonquote:Op zondag 20 januari 2013 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neeequote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeggggggg
Hoi hypo.
Weet je wat chill is?
Neeeequote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaweheeeeeeel
Niet iedere week mijn teennagels bij hoeven houden bedacht ik me opeens.
Jaaaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neeee
Ik heb al 2 maanden of zo dezelfde nagellak op mijn teennagels, maar het eraf halen is zoveel werkkk
Ga kruipend, dan voel je minder wind.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
Moet nog een jas uit me auto halen, maar dan moet ik naar buiten door de kou
Jij vindt mijn posts achterlijk?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga kruipend, dan voel je minder wind.
Ja, maar dan moet ik door de sneeuw kruipen, ben je blond ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga kruipend, dan voel je minder wind.
neeequote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaa
First world problem, ik moest het iedere week doen omdat je weet wel
Ik nietquote:Op zondag 20 januari 2013 17:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie heeft het boek van John Gray - Men are from mars women from venus gelezen?
Ja.quote:
Ja, alle Aziaten zijn blond, ja tochquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik door de sneeuw kruipen, ben je blond ofzo?
Ja, je draagt 1 van de 7 schoonheden, die geluk heb je sws als aziaatquote:Op zondag 20 januari 2013 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, alle Aziaten zijn blond, ja toch
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
Ja wat, true story dat bedacht ik me opeens.
Please?quote:
Wat dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je draagt 1 van de 7 schoonheden, die geluk heb je sws als aziaat
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dat een van de 7 schoonheden?
Wat een bullshit.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hier, mooie natuurlandschappen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:
Je zou zeggen van wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hitler heeft de lijst gemaakt hea..
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hitler heeft de lijst gemaakt hea..
Maar zwart haar is toch eigenlijk heel donkerbruin?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die niet zwart haar met high lights
Ja, ik heb kuiltjesquote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Je zou zeggen van wel.
Heb je wel kuiltjes als je lacht dan?
Hier sneeuwt het nog steedsquote:Op zondag 20 januari 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
t sneeuwt niet eens meer. halve cm is er gevallen, meer niet.
Bruin haar groene ogen ftw.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef IlBacio het volgende:
[..]
mensen die wel bruin haar hebben
blond haar blauwe ogen
Nee, mijne is gewoon zwart hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar zwart haar is toch eigenlijk heel donkerbruin?
Ik zit net ook te kijken, mijn vader heeft tegen mij gelogenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijne is gewoon zwart hoor.
En je loog, stommerd:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zeven_schoonheden
Ik heb er 4 denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit net ook te kijken, mijn vader heeft tegen mij gelogen
ha-ha.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef IlBacio het volgende:
[..]
de tweede teen langer dan een andere?
Ik heb er maar 1quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoeveel van de 7 heb je er?
Maar ik ben er al? XDquote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
Straks blijkt dat er een mens is met alle 7 schoonheden en schijnt die spuuglelijk te zijn
Die heb ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bleke huid.![]()
![]()
Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek.![]()
![]()
Sproeten.![]()
sproetenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijne is gewoon zwart hoor.
En je loog, stommerd:
Maar jij hebt zwart haar toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die heb ik.
Alleen sproeten maar een heel klein beetje.
Alles kan!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je kan niet donker en lichte haarkleur met 2 verschillende kleuren ogen hebben.
maar ze huilt.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vrouwen, neem een voorbeeld aan haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan niet, jij aanbid alleen leilaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vrouwen, neem een voorbeeld aan haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
precies jaquote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Enige wat ik van die 7 schoonheden nog zou willen is volle wimpers
Ik ga eten, doei
Trustenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Enige wat ik van die 7 schoonheden nog zou willen is volle wimpers
Ik ga eten, doei
Ik heb liefde genoeg voor beidequote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit kan niet, jij aanbid alleen leila
necrofilie?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zou ik ze in twee helften delen en die samenvoegen
altijd is een overstatement.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom moet het altijd over seks gaan?
Omdat alles over in en uit gaat..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom moet het altijd over seks gaan?
neeeeeeequote:Op zondag 20 januari 2013 17:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat alles over in en uit gaat..
Ja wel grappig op zichquote:
Ja hoorquote:
Je moet wel het dingetje eraf halenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
ik heb een granaat in mijn hand, ik gooi hem richting jouw kant
is een liedje he, maar ik zal eraan denkenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Je moet wel het dingetje eraf halen
linkje naar het liedjequote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
is een liedje he, maar ik zal eraan denken
niet zeuren als je er niks aan vind hequote:
jij luistert polska en ronnie flex echt ?!?!?!>quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
niet zeuren als je er niks aan vind he
Alleen die want ik moest denken aan de vakantie toen iemand die mij liet horen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij luistert polska en ronnie flex echt ?!?!?!>!
Ooh ik ken hem alquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
niet zeuren als je er niks aan vind he
wie liet liet hem je horen?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Alleen die want ik moest denken aan de vakantie toen iemand die mij liet horen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ooh ik ken hem al![]()
Ik vind 'nooit meer slapen' het enige leuke Nederlandse 'rapliedje'
ken je toch niet.quote:
je kent mij nietquote:
ohquote:
mijn moederquote:Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
Vaders die teveel vragen stellen die onnodig zijn
Vragen waaroverquote:Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
Vaders die teveel vragen stellen die onnodig zijn
kkr harde track als je deze niet waardeert ben je justin bieberquote:Op zondag 20 januari 2013 18:28 schreef IlBacio het volgende:
_______!
Ik moet zo hard lachen door deze muziek
meh, niet mijn dingquote:Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kkr harde track als je deze niet waardeert ben je justin bieber
Helaas, waardeer het niet en toch geen Justin.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kkr harde track als je deze niet waardeert ben je justin bieber
'quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Helaas, waardeer het niet en toch geen Justin.
lol ik vind dit echt niks, maar wel leuk voor somsquote:
Je moet gewoon goeie tunes luisterenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij rijdt zeker maar 1cc met je vrachtwagen
nickelodeonrapperquote:
Dit is pas zomer muziekquote:
ALORS ON DANSEquote:
Kan ik niet vertaanquote:
ja duhquote:
Ik niet begrijpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Amoeba's muziek is vervelend, maar op een ander vlak.
Hoe bedoel jequote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon zeggen: "Over smaak valt niet te twisten."
Deze muziek is gewoon slecht. Echt pure aids zeg maar.quote:
Genre?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Deze muziek is gewoon slecht. Echt pure aids zeg maar.
Amoeba's muziek is over het algemeen goed, hij weet waar hij het over heeft. Maar alsnog niet evengoed als mijn muziek natuurlijk.
Snappez?
Die is goed.quote:
Iedereen heeft andere smaak, helaasquote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Rock, blues, punk, jazz. Meh. Eigenlijk wel alle genre's op zich.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
Niet kunnen accepteren dat mensen andere meningen hebben
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon zeggen: "Over smaak valt niet te twisten."
Ja dat was leuk geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die is goed.
Ik ben echt benieuwd hoe Adele het zou hebben gedaan nu als Amy Winehouse nog in de industrie zat.
Ik snap je nog steeds niet hoor. Die liedjes die ik net postte, waren voor de grap.quote:
Er valt niets aan te snappenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet hoor. Die liedjes die ik net postte, waren voor de grap.
Allemaal meningen van JOU.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Deze muziek is gewoon slecht. Echt pure aids zeg maar.
Amoeba's muziek is over het algemeen goed, hij weet waar hij het over heeft. Maar alsnog niet evengoed als mijn muziek natuurlijk.
Snappez?
Oke laat het dan maar.quote:
ze is afgevallenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
Ik luisterde vandaag Chasing Pavements van Adele en zag de clip. Zij is echt verandert hoor als je haar nu ziet
Ik zeg toch nergens dat het feiten zijn. Mijn mening inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Allemaal meningen van JOU.
Dus /care
Ik vind Chasing Pavements het enige liedje van Adele waar ik graag naar luister.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
Ik luisterde vandaag Chasing Pavements van Adele en zag de clip. Zij is echt verandert hoor als je haar nu ziet
Ja, maar echt, haar hele gezicht is anders nu!quote:
Someone like you is ook mooi hoor. En rolling in the deep.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind Chasing Pavements het enige liedje van Adele waar ik graag naar luister.
turning tablesquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Someone like you is ook mooi hoor. En rolling in the deep.
Plastic surgery doet wonderen. Zo naturelle is Adelle dus niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar echt, haar hele gezicht is anders nu!
zalandoquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand waar je losse bikinibroekjes kan kopen
Net op H&M gekeken, maar niet mijn maat(te dik enzo)
quote:
lekker! Ik ga zo soep etenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef IlBacio het volgende:
[..]
couscous met een of ander mengsel met kip en dat soort dingen![]()
Jij?
Ik kocht ze wel bij de H&M, maar mijn maat hadden ze nog gewoon, midden in de zomerquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand waar je losse bikinibroekjes kan kopen
Net op H&M gekeken, maar niet mijn maat(te dik enzo)
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het feiten zijn. Mijn mening inderdaad.
wat? Adele?!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Plastic surgery doet wonderen. Zo naturelle is Adelle dus niet.
En dan al die 40'ers zeuren dat Beyonce, Britney weet ik veel allemaal nep zijn!
Sumwan like jou kan ermee door, maar rollen in de diepe is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Someone like you is ook mooi hoor. En rolling in the deep.
de hoer!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Adele is wel hypocriet hoor, eerst zeggen: ik ben gewoon anders dan al die dunne zangeressen met hun tieten eruit ofzo, en nu zelf veel dunner en op covers staan met haar borsten eruit
Tomatensoepquote:
Je bent vegetariër?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Tomatensoepen de rest groentesoep die mn vader heeft gemaakt. Maar die eet ik niet want daar zit vlees in.
Nouja ik moet een witte hebben, want die wat ik nu heb schijnt door, maar wat ik leuk vind hebben ze niet in mijn maatquote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kocht ze wel bij de H&M, maar mijn maat hadden ze nog gewoon, midden in de zomerecht raar
Oh ja goeie, ff kijken.quote:
Ohja die ben ik vergeten!quote:
ja.quote:
Oh ik zou echt geen witte willen hebben hoor. Maar denk dat je wel kan slagen ergens. Misschien V&D online?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja ik moet een witte hebben, want die wat ik nu heb schijnt door, maar wat ik leuk vind hebben ze niet in mijn maat
[..]
Oh ja goeie, ff kijken.
Waarom niet.quote:
Why not?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik zou echt geen witte willen hebben hoor. Maar denk dat je wel kan slagen ergens. Misschien V&D online?
Slecht voor het milieu?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef IlBacio het volgende:
[..]
vlees is lekker en de dieren die snappen er toch niets van
met dr nieuwe boobjes.quote:
Vleesquote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slecht voor het milieu?
Dieren snappen misschien niet dat ze worden opgegeten, maar daarom moet je ze onnodig laten lijden?
Ben je ook een vegetariër dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slecht voor het milieu?
Dieren snappen misschien niet dat ze worden opgegeten, maar daarom moet je ze onnodig laten lijden?
Vlees is niet lekker en ik vind het zielig.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef IlBacio het volgende:
[..]
vlees is lekker en de dieren die snappen er toch niets van
wat danquote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nederland is zo bergafwaarts gegaan ;s
Komt door alle Joden, ja toch!!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nederland is zo bergafwaarts gegaan ;s
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt door alle Joden, ja toch!!!!
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Maar het is zo enorm kortzichtig wat die gast zegt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef IlBacio het volgende:
http://anticontra.wordpre(...)risme-is-een-utopie/
Geen zin om te lezen. Ik vind het gewoon niet fijn om iets te eten wat heeft geleefd.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:00 schreef IlBacio het volgende:
http://anticontra.wordpre(...)risme-is-een-utopie/
groente en fruit hebben ook geleefd.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen. Ik vind het gewoon niet fijn om iets te eten wat heeft geleefd.
Asiansquote:
Das waarquote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Maar het is zo enorm kortzichtig wat die gast zegt.
Ik accepteer je hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:04 schreef supersof het volgende:
geen zin in discussie over vegetarier zijn. Ik ben het gewoon en ik accepteer het ook gewoon dat jullie vlees eten. Dus accepteer mij dan ook maar
En nu ga ik eten
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Asians
Gemiddelde IQ ligt hoger.
Bescheiden, aardig, open, vriendelijk.
Helemaal niet, is echt zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Dit is gewoon keiharde stereotypes rondgooien, waarvan je deze zelf hebt bedacht
Kloptquote:Op zondag 20 januari 2013 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Asians
Grootste deel van de wereldbevolking.
Gemiddelde IQ ligt hoger.
Bescheiden, aardig, open, vriendelijk.
Is wel waar hoor..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Dit is gewoon keiharde stereotypes rondgooien, waarvan je deze zelf hebt bedacht
Je had gewoon hier moeten blijven, dan had je dat probleem niet. Jij moest zo nodig weer naar huis gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Anderhalf uur langer met de trein wezen reizen. ANDERHALF UUR. Wat ik wel niet voor Hypo over heb.
Ja hey en werk dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je had gewoon hier moeten blijven, dan had je dat probleem niet. Jij moest zo nodig weer naar huis gaan.
Wat hypo allemaal niet voor jou over heeft, bedoel 2 dagen lang met jou!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Anderhalf uur langer met de trein wezen reizen. ANDERHALF UUR. Wat ik wel niet voor Hypo over heb.
Gemeen dit, onterecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat hypo allemaal niet voor jou over heeft, bedoel 2 dagen lang met jou!!!
toppertje hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |