Daar heb ik nog in de gevangenis gezetenquote:
jij? ;oquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog in de gevangenis gezeten
lul nietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog in de gevangenis gezeten
Geen idee eigenlijkquote:
't is andersom suffiequote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ik denk dat ze gewoon een hekel hebben aan blonde kinderen met blauwe ogen
Succesquote:Op zondag 20 januari 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
oke doei ik ga nu echt beignnen met leren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef Faux. het volgende:
can you feel the magic, can you feel the magic, the magic of the snow falling doooooooown. have a merry merry christmass, skyradioooooooo
ik moet zo wiskunde lerenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef Faux. het volgende:
can you feel the magic, can you feel the magic, the magic of the snow falling doooooooown. have a merry merry christmass, skyradioooooooo
ik woensdag proefwerkquote:
leuk om je week mee te beginnenquote:
Ja aw je zei het zo lievquote:
Oh. Ik dacht dat je iets ging zeggen als 'hihihi ik wil je wel leren aftrekken. :$ :$ $:$$' of zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wil je wel een paar breuken geven
gadverdamme hypocrietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je iets ging zeggen als 'hihihi ik wil je wel leren aftrekken. :$ :$ $:$$' of zo.
Sssstquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
laat Heppie het maar niet horen.
je hebt gewoon een dirty mind en dat probeer je te verdoezelen door de schuld op mij te leggen ;squote:
Dat kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt gewoon een dirty mind en dat probeer je te verdoezelen door de schuld op mij te leggen ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |