doet hij ook wel, maar zijn aanname is zo beroerd dat hij alsnog direct mandekking heeft als hij de bal heeft. En dan verliest de bal weer.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter, misschien eens aanspeelbaar zijn?
eensquote:Op zondag 20 januari 2013 15:07 schreef MouzurX het volgende:
Gefluit is sowieso in iedere situatie irritant.
Ik dacht dat het PSV-syndroom was dat je in eigen huis werd vernederd door een promovendus?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook wel bekend als het PSV syndroom.
Blind?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef Scorpie het volgende:
Blind wordt neergetrapt, van Boekel doet niks.
Dat ene vakje bedoel je?quote:
Zo hey, dat was echt een pareltje.quote:
Dan snap jij het begrip syndroom niet zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat het PSV-syndroom was dat je in eigen huis werd vernederd door een promovendus?
Hmm echt? Noem eens 3 gevallen in de laatste 10 jaar?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat het PSV-syndroom was dat je in eigen huis werd vernederd door een promovendus?
Oh, RKC was niet in eigen huis. Laat maarquote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan snap jij het begrip syndroom niet zo.
Gekkie, jij durft!quote:
Maakt het niet minder triest.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, RKC was niet in eigen huis. Laat maar
Bedankt, maar dat is niet waar. Zit in mijn eentje hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat was echt een pareltje.
Soms verdenk ik jou er wel eens van dat je een heel team cabaretiers hebt zitten die je hierbij helpen.
Zuurkool op?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax met al die overtredingen![]()
Ajax had echt al 3 keer rood moeten hebben, mongolen
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax met al die overtredingen![]()
Ajax had echt al 3 keer rood moeten hebben, mongolen
Vrij triest idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een faler die scheids. Hij fluit voor elk klein dingetje als het invoordeel is van feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |