Dit dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. De KNVB is nu gewoon erg hypocriet bezig. Ze voeren altijd hard campagne om kanker en agressie uit stadions te bannen en hadden hier een mooi statement kunnen maken.
Het gaat een beetje om het principe natuurlijk. Ik vind niet dat hij door de KNVB gestraft moet worden voor een keer ergens tegen aan slaan en wat mij betreft moet dus puur de overtreding bestraft worden. Eerlijk gezegd vind ik dan 4 wedstrijden voor puur deze overtreding zelfs nog wat aan de hoge kant.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het had echt niet uitgemaakt of hij nou 3, 8 of 10 wedstrijden zou krijgen. Hij zou ze allemaal sowieso niet spelen. Het is nog maar de vraag of het überhaupt goed met hem komt.
quote:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:24:52Bij deze wil alle PSV-supporters en voetballiefhebbers mijn excuses aanbieden voor het incident van vrijdag. Ik begrijp alle teleurstelling. reageer retweet
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:25:54Als voetballer ben je een voorbeeld voor jong en oud en ik heb me daar niet naar gedragen, verbaal en fysiek. Dat spijt mij echt enorm. reageer retweet
#geengoedvoorbeeld #domtwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:27:55Ik draag alle gevolgen naar aanleiding van mijn domme en ontoelaatbare gedrag. Nogmaals mijn excuses aan iedereen. #geengoedvoorbeeld #dom reageer retweet
Verbaasd me nog dat hij niet #durftezeggen gebruikt heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Toch nog hekjes gebruiken
Komt ook nooit meer goed met hem
Die van NEC kreeg ook 3 wedstrijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerscheids roepen, deur intrappen, ruit kapot slaan.
Ik vind best dat de KNVB daar ook tegen mag optreden, ja.
Het is Geen NEC het is nekquote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van NEC kreeg ook 3 wedstrijden
Straks dit:quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Verbaasd me nog dat hij niet #durftezeggen gebruikt heeft
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:24:52Ik moet nu flink herstellen #letsdoittogether. reageer retweet
Bewijst eens te meer dat je aan het eind van de rit fan ben van het shirt en logo. De ongekende mongolen die het mogen dragen zijn het textiel nog niet waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig zit hij het meest met de gebakken peren (en het team natuurlijk).
Kan me overigens niet voorstellen dat er hier binnen de spelersgroep van PSV anders dan om gelachen wordt. Zo'n figuren als Lens, Narsingh, Waterman, Depay en bijvoorbeeld Zanka zijn alleen bezig met hun swag. Dit vinden ze natuurlijk he-le-maal geweldig.
Ohja en een Twitterverbod zou niet verkeerd zijn voor sommigen. Vooral zo'n Waterman (al zijn zijn prestaties niet zo heel slecht) begint zichzelf te overschatten en begint TE tof te doen voor iemand met zijn kwaliteiten.
Dat hoort op Twitterquote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Toch nog hekjes gebruiken
Komt ook nooit meer goed met hem
Klopt dat dat op Twitter hoort, maar in een net bericht niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat hoort op TwitterEr hoeft niet overal moeilijk over gedaan worden toch.
Net excuus, laten we maar weer vooruit kijken. Wanneer kan Willems weer spelen?
In een net bericht niet, maar in een net bericht op Twitter wel weer. Vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt dat dat op Twitter hoort, maar in een net bericht niet?
Voetballers zijn passanten, om maar eens een cliché te noemen. Jammer genoeg zijn er geen clubvoetballers meer die hun hele leven voor één club spelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat je aan het eind van de rit fan ben van het shirt en logo. De ongekende mongolen die het mogen dragen zijn het textiel nog niet waard.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
#menzis #goedezorg #letsdoittogether
Moet je als speler niet willen, je wilt ooit wel eens iets anders of een stap hogerop. Als je naar Madrid kan, dan moet je ook gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voetballers zijn passanten, om maar eens een cliché te noemen. Jammer genoeg zijn er geen clubvoetballers meer die hun hele leven voor één club spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |