SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
en dan ook wel in Moskouquote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ook sneeuw in Amerfoort, zal ook wel in Apeldoorn zijn dan.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mij te koudquote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In Moskou is het -15, maar sneeuwt het niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In Moskou is het -15, maar sneeuwt het niet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zow... warme broodjes uit de oven...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah nee he?quote:Schiet niet echt op he?
Joofquote:Leuk gehad bij Ms?
Ja ja ik zorg wel goed voor jullie hoorquote:Ja ben je eindelijk los gelaten ?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, prima. Op weg naar huis, vanavond misschien nog een verjaardag
.
Hoe is het met jou?![]()
Ja wat zal ik zeggen, vanmorgen kon ik zo bij pieterburen terecht. Nu gaat het wel... Ik ga straks even een fruitsmootie maken![]()
Totaal niet.. nu gaat het wel een beetje, maar vannacht/vanmorgen ging ik weer kapot van de pijn. Al twee nachten niet geslapen en amper iets gegeten (en wat erin ging, kwam er ook weer uit..). Helpt ook niet echt bij het herstel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah nee he?Schiet niet echt op he?
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ben je eindelijk los gelaten ?![]()
Ja wat zal ik zeggen, vanmorgen kon ik zo bij pieterburen terecht. Nu gaat het wel... Ik ga straks even een fruitsmootie maken. Hups en huppelkind zijn naar reptielenbeurs
.
Ah oké, gaat al beter gelukkig. Smoothie![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah nee he?Schiet niet echt op he?
[..]
JoofLeuk gehad bij Ms?
[..]
Ja ja ik zorg wel goed voor jullie hoor
[..]
Ja ben je eindelijk los gelaten ?![]()
Ja wat zal ik zeggen, vanmorgen kon ik zo bij pieterburen terecht. Nu gaat het wel... Ik ga straks even een fruitsmootie maken
Altijd gezellig wel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kikkers kijken??quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Hups en huppelkind zijn naar reptielenbeurs
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leukquote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:
Weer zwemmen. Brakheid bewaren voor morgen
.
![]()
![]()
En eentje kussenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Die probeert ze zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Nicequote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:
Weer zwemmen. Brakheid bewaren voor morgen
.
. Have fun
![]()
![]()
Jeetje wat een hardnekkig iets? Duurt wel lang he? Morgen even doktertje bellen meisquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Totaal niet.. nu gaat het wel een beetje, maar vannacht/vanmorgen ging ik weer kapot van de pijn. Al twee nachten niet geslapen en amper iets gegeten (en wat erin ging, kwam er ook weer uit..). Helpt ook niet echt bij het herstel.Ja ik las al zo ietsquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Ah oké, gaat al beter gelukkig. SmoothieIn de buurt van dat gehucht ofzo? Lijkt mij ook wel leuk om met de jongens te doen
Ja ff gezond doenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Ah oké, gaat al beter gelukkig. SmoothieWellicht ben ik sneller weer op de been
quote:![]()
![]()
Ik haat Tandartsen. En toch ben ik bang dat ik morgen door de Sneeuw naar de Tandarts moet....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee wat het is, maar het voelt niet bepaald goedquote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje wat een hardnekkig iets? Duurt wel lang he? Morgen even doktertje bellen meis![]()
Ik ga morgen sowieso even naar de dokter ja.![]()
Ik vind het een beetje eng...quote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar het voelt niet bepaald goed![]()
Ik ga morgen sowieso even naar de dokter ja.Maar dat komt omdat het zo lang duurt en je niks binnenhoudt
![]()
Arme jijquote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik haat Tandartsen. En toch ben ik bang dat ik morgen door de Sneeuw naar de Tandarts moet....
14 SHADES OF GREY
Vond vanmorgen toen ik in de auto naar een sleutel zocht ineens de afspraak-sticker.quote:
Had met plezier het "no-show" tarief betaald
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In Utrecht sneeuwt het nu ook weer. Mooi niet dat ik vandaag naar buiten ga.
En wedden dat die bussen morgen weer allemaal vertraging hebben.![]()
![]()
Ja, zoiets heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng...Maar dat komt omdat het zo lang duurt en je niks binnenhoudt
![]()
Hopen dat dokter een snelle oplossing heeft
Gelukkig gaat het nu een beetje (doet wel nog pijn). Moet dadelijk namelijk voetballen kijken![]()
![]()
Ja, Gorinchem-Oost geloof ik. Ze gingen fietsen in ieder geval.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje wat een hardnekkig iets? Duurt wel lang he? Morgen even doktertje bellen meis
[..]
Ja ik las al zo ietsIn de buurt van dat gehucht ofzo? Lijkt mij ook wel leuk om met de jongens te doen
[..]
Ja ff gezond doenWellicht ben ik sneller weer op de been
[..]
Lijkt mij op zich ook wel leuk.
Haha, ik hoop het![]()
![]()
Vooral omdat je nooit kunt aantonen dat ze puur voor de centen allerlei onzinnigs doen wat helemaal niet nodig is (terwijl de auto's die voor de deur van de marmeren praktijk staan dat in principe behoorlijk illustrerenquote:)
Soep soep soep en soep he? En vooral lauwe bouillon vormen daarvan....quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik nog nooit gehad![]()
Gelukkig gaat het nu een beetje (doet wel nog pijn). Moet dadelijk namelijk voetballen kijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah, ik vind het wel fijn dat ik nu een tandarts heb die dingen uit voorzorg doet, ipv pas als het fout is gegaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral omdat je nooit kunt aantonen dat ze puur voor de centen allerlei onzinnigs doen wat helemaal niet nodig is (terwijl de auto's die voor de deur van de marmeren praktijk staan dat in principe behoorlijk illustreren)
![]()
Geprobeerd. Komt er allemaal weer binnen het uur uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soep soep soep en soep he? En vooral lauwe bouillon vormen daarvan....![]()
Maargoed, dat heb je natuurlijk met elk beroep waarvan jouw eigen kennis over dat onderwerp een stuk lager ligt dat van hem. Als de tandarts zegt van: oei, dit gaatje moeten we DIRECT uitboren en blablabla kan ik niet anders doen dan hem geloven, helaas.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral omdat je nooit kunt aantonen dat ze puur voor de centen allerlei onzinnigs doen wat helemaal niet nodig is (terwijl de auto's die voor de deur van de marmeren praktijk staan dat in principe behoorlijk illustreren)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kruik op den buik en kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik nog nooit gehad![]()
Gelukkig gaat het nu een beetje (doet wel nog pijn). Moet dadelijk namelijk voetballen kijkenLekker in de buurtquote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, Gorinchem-Oost geloof ik. Ze gingen fietsen in ieder geval.
Lijkt mij op zich ook wel leuk.
Haha, ik hoop het![]()
![]()
Ik moet ook nog een afspraak maken met de tandarts14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |