Ja nou he... was weer n mooie schijnbewegingquote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef S0nic het volgende:
Trouwens wat verrassend dat Immers en Schaken toch in de basis starten.

Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Hup Feyenoord. Voor het eerst in jaren dat ik naar de opstelling kijk en oprecht vind dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.

Elke keer weerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja nou he... was weer n mooie schijnbeweging
 PSV heeft daar ook last van.
  PSV heeft daar ook last van.

quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Hup Feyenoord. Voor het eerst in jaren dat ik naar de opstelling kijk en oprecht vind dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.
Desalniettemin zal Ajax wel weer winnen.

De aanval beter?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja. Op de keeper na vind ik alle linies van Feyenoord beter.

quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
 !
 !

Verdediging van Feyenoord is inderdaad beter, maar de aanval en vooral de slag op het middenveld zal Ajax wel winnen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja. Op de keeper na vind ik alle linies van Feyenoord beter.

Schaken in vorm? Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè
Boetiüs
Schaken in vorm
Dusja

De Ajax toppers kan ik niet zo intypen, dan kom ik spontaan zonder mezelf aan te raken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè
Boetiüs
Schaken in vorm
Dusja

UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verdediging van Feyenoord is inderdaad beter, maar de aanval en vooral de slag op het middenveld zal Ajax wel winnen hoor.

En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook nog heel erg verbaasd zijn. 6 internationals plus een scorende Pellè.

Nee joh, dat Feyenoorders de gewoonte hebben hun spelers veel te veel op te hemelen verbaast me totaal niet. Ik moet er alleen om lachen.quote:

quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ravvie het volgende:
[..]
UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.
 ___
 ___

Welnee.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef S0nic het volgende:
Trouwens wat verrassend dat Immers en Schaken toch in de basis starten.

Even quoten voor als Pellè straks niet kan spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoord

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |