Die wordt na 3 minuten al gewisseldquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Rhijn gaat 'milkshake geschud' worden toch?
Van Rhijn die wordt weggespeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te zien worden de backs van ajax helemaal kleurenblind gespeeld dus.
Dat meen je nietquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef AFCNiels het volgende:
Theo Reitsma, dat maakt de wedstrijd al iets minder spannend
Janmaat>Van Rhijnquote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope. Van Rhijn is potentiele wereldtopper en nu al goed
Als van rijn dat doet tegen een debuterend 18-jarig jochie met een beugel hebben we een deal.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef S0nic het volgende:
[..]
Laat Janmaat zich eerst maar eens staande houden in de CL of EL.
Dat was een slechte wedstrijd van hem ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als van rijn dat doet tegen een debuterend 18-jarig jochie met een beugel hebben we een deal.
Vond hem voor zijn doen nog best goed spelen eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat was een slechte wedstrijd van hem ja.
2 wedstrijden tegelijk op Erededivisie live 1.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 20 januari
12:30 uur: FC Groningen-FC Utrecht, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Willem II-ADO Den Haag, commentator: Evert ten Napel, Eredivisie Live 1
16:30 uur: Roda JC Kerkrade-NEC, commentator: Michiel Teeling, Eredivisie Live 1
groet
http://m.eredivisielive.n(...)ie-wordt-hervat.html
Ohkequote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk op Erededivisie live 1.
Koning Evert Willem II - Ado geven, wat een prutsers daar.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk op Erededivisie live 1.
Ja nou he... was weer n mooie schijnbewegingquote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef S0nic het volgende:
Trouwens wat verrassend dat Immers en Schaken toch in de basis starten.
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Hup Feyenoord. Voor het eerst in jaren dat ik naar de opstelling kijk en oprecht vind dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.
Elke keer weerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja nou he... was weer n mooie schijnbeweging
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Hup Feyenoord. Voor het eerst in jaren dat ik naar de opstelling kijk en oprecht vind dat Feyenoord meer individuele klasse heeft.
Desalniettemin zal Ajax wel weer winnen.
De aanval beter?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja. Op de keeper na vind ik alle linies van Feyenoord beter.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Ravvie het volgende:
Verdediging van Feyenoord is inderdaad beter, maar de aanval en vooral de slag op het middenveld zal Ajax wel winnen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja. Op de keeper na vind ik alle linies van Feyenoord beter.
Schaken in vorm? Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè
Boetiüs
Schaken in vorm
Dusja
De Ajax toppers kan ik niet zo intypen, dan kom ik spontaan zonder mezelf aan te raken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè
Boetiüs
Schaken in vorm
Dusja
UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verdediging van Feyenoord is inderdaad beter, maar de aanval en vooral de slag op het middenveld zal Ajax wel winnen hoor.
En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook nog heel erg verbaasd zijn. 6 internationals plus een scorende Pellè.
Nee joh, dat Feyenoorders de gewoonte hebben hun spelers veel te veel op te hemelen verbaast me totaal niet. Ik moet er alleen om lachen.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ravvie het volgende:
[..]
UHmzz ik zou De Jong niet ruilen voor Pelle, boerigter niet voor Schaken, misschien Fisscher voor Boetius.
Welnee.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef S0nic het volgende:
Trouwens wat verrassend dat Immers en Schaken toch in de basis starten.
Even quoten voor als Pellè straks niet kan spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als pelle weg is, valt alles om. Dat is de zwakte van fyeenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |