Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje.Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
Wij hebben vandaag weer een paar pogingen gedaan. Waarvan enkele geslaagd.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef lily het volgende:
Oh, en jongens, ik ben jaloers op jullie zindelijke kinders.
Ik wil ook van die luiers af![]()
Maar ze wil echt echt echt niet. Ze wil niet eens 5 minuten zonder luier lopen en al helemaal niet op een potje of wc zitten.
Ja, morgen, zegt ze dan![]()
Ik heb een aantal "potjes" leesboekjes en die vindt ze heel leuk, maaaaar: ik doe dan niet hoor, zegt ze dan steevast.
Die film wordt hier alleen op zondagochtend om 11 uur vertoondquote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!
Leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje.Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |