abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122061481
Al die zieke kindjes....
Beterschap voor allemaal! :*

Lamb, laat het cadeau maar komen, wat goed van O!

Hier alweer even niet geweest, dus niet helemaal bijgelezen. Ik heb ook nooit zoveel te vertellen geloof ik ;) Tussen 3 en 4 jaar zitten natuurlijk ook wat minder snelle ontwikkelingen. Het gaat hier gewoon zijn gangetje. Moet alleen maar eens zelf naar het CB bellen, want hij heeft nog steeds geen oproep voor de 3 jaar controle ontvangen.
pi_122068037
:D Zo... dat cadeau was nog niet koud binnen of de plaskaart was vol!

10 stickers O+ (maar ze heeft wel vaker geplast..een keer een badronde met 3 plasjes waar we voor de duidelijkheid 1 sticker hebben laten plakken bv)

Hoe deden jullie dat? Vaker stickerkaarten??
Ik ga er nu denk ik nog 1 maken met 10 vakjes..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122070303
Supegoed, Lamb! L hield het na twee kaarten zelf voor gezien. Daarvoor vertoonde ze steeds al wat minder belangstelling. Ging eigenlijk vanzelf dus. :)

Als je googlet op belonings of -stickerkaarten oid kom je ook eea tegen.
pi_122073228
Bij Dyon hebben we geen beloningssysteem gebruikt. Hij vond het zo leuk om te plassen en het ging ook zo snel dat hij ineens zindelijk werd. Hij heeft achteraf wel een cadeautje uit mogen zoeken ;)
Bij de oudste hadden we een plasboekje met stickers erin, van de Prenatal. Daar zaten volgens mij wel zo'n 50 stickers in, maar denk dat we er nog geen 20 gebruikt hebben.
pi_122073359
Ik Heb bij lars inderdaad steeds meer vakjes gemaakt. En op het eind een blanco papier zonder vakjes, en kleine stickers. Hij vond het plakken van een sticker al mooi genoeg. Heel soms plakt hij nog wel eens een sticker, omdat hij dan zelf vindt dat hij iets goed heeft gedaan. Of dan mag ik een sticker plakken omdat ik erg lief was haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_122074712
Ah tnxs dames.. Ik ben benieuwd hier...
Ze heeft net weer geplast ... en nu hebben we dus het volgende ;) na afvegen, doorspoelen, sticker plakken wil ze meteen weer :') Waarna het dus meestal nog lukt ook
Net eerst op t potje gelukt.. en ook weer op de wc
Zo is die kaart wel snel vol ja haha..

Dus van de 10 vakjes van kaart 2 zijn er alweer 2 vol ;) Ik ga er straks stiekem maar 5 vakjes bij maken nog..

En dat blanco blad idee van Karin vindt ik een heel goede! Ga ik onthouden
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122075360
Lamb, hier ging het ook niet echt om het cadeau. Het ging meer om het feit dat ze een stickertje mocht plakken. Wij hebben het aangepakt met een stickerboekje, daar liep ze buiten het plassen en poepen dus ook mee rond om gewoon door te bladeren en plaatjes te kijken en trots te zijn op alle stickers die al geplakt waren. Succes!
pi_122120104
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje. O+ Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
pi_122121041
Wat leuk, NIKKI :)
Hoe oud is je dochter nu? Ik denk dat Leah het ook wel leuk zou vinden maar ik durf niet te zeggen of ze genoeg zitvlees heeft. Ik zou het moeten proberen.
Het ligt zo aan het kind. Mijn zoon van 8 zit nu nog geen film uit.
pi_122121132
Oh, en jongens, ik ben jaloers op jullie zindelijke kinders.
Ik wil ook van die luiers af }:|

Maar ze wil echt echt echt niet. Ze wil niet eens 5 minuten zonder luier lopen en al helemaal niet op een potje of wc zitten.
Ja, morgen, zegt ze dan :')

Ik heb een aantal "potjes" leesboekjes en die vindt ze heel leuk, maaaaar: ik doe dan niet hoor, zegt ze dan steevast.
pi_122121216
Lisa is 2 jaar en 10 mnd lily. Het voordeel van de bios is wel dat er verder geen afleiding (speelgoed enzo) is. Normaal zou Lisa het ook geen uur uithouden hoor. ;)
pi_122122751
L is nog steeds ziek.

Vanaf de 17e al, vorige week donderdag dus. Toen spuugde ze bij mn schoonouders het bed onder. Dat weekend naar de Ardennen geweest, maar binnen gebleven omdat ze niet oké was. Daar heeft ze niets gegeten, alleen gedronken. De dinsdag en donderdag naar het kdv geweest en sinds afgelopen donderdag wéér ziek. Met behoorlijke koorts. Donderdag en vrijdag meer dan 40 graden. En vandaag nog steeds hartstikke warm.

En weer heeft ze sinds donderdag nauwelijks gegeten. En sinds vandaag oor- en hoofdpijn.

Ze is ook echt ziekziek. Kan alleen maar slapen en piepen.

Morgen dokter bellen. Wat vinden jullie?
pi_122123061
Ik zou even bellen ja. Gewoon even naar de longen laten luisteren, even oren checken. Dat soort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122123179
Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Naar hoor spring!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_122123305
ik zou ook ff bellen & langsgaan spring
beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122123652
Ik zou ook bellen. Hier zegt de huisarts liever 5 keer voor niets dan 1 keer te laat.

Beterschap voor je meisje.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:38:47 #93
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122124487
Spring idd even oortjes kijken ed, kindjes kunnen daar zo snel la s t van krijgen en als het dat is is het met een kuurtje snel opgelost :* .

Nathan ligt ook al in bed :o nog steeds niet helemaal fit dus.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:39:57 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122124538
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje. O+ Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!
  zondag 27 januari 2013 @ 18:40:23 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122124567
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef lily het volgende:
Oh, en jongens, ik ben jaloers op jullie zindelijke kinders.
Ik wil ook van die luiers af }:|

Maar ze wil echt echt echt niet. Ze wil niet eens 5 minuten zonder luier lopen en al helemaal niet op een potje of wc zitten.
Ja, morgen, zegt ze dan :')

Ik heb een aantal "potjes" leesboekjes en die vindt ze heel leuk, maaaaar: ik doe dan niet hoor, zegt ze dan steevast.
Wij hebben vandaag weer een paar pogingen gedaan. Waarvan enkele geslaagd.
Verder geeft hij er ook niks om.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:40:39 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122124591
Gewoon bellen Spring.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:41:37 #97
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122124639
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!
Die film wordt hier alleen op zondagochtend om 11 uur vertoond -O-

Heej, ook op woensdagmiddag, dat bied persepectief!
pi_122125505
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuk.
Wij zijn vanmo nav een tip hier ergens naar peuter en kleuterochtend in de bios geweest.
Film van winnie the pooh.
Ook een succes, wel eerst een klein beetje eng ;-)
pi_122128616
Ja hoor Spring ik zou ook gaan bellen.. Beterschap!!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122129414
Dank! Mijn ha heeft het vaak over een 'hardnekkig virusje dat uitgeziekt moet worden.'

Daar ben ik het meestal wel mee eens, maar dit duurt wel érg lang. Dr lippen zijn zo droog dat ze spontaan gaan bloeden, aan de binnenkant zitten dikke blazen, ze eet nauwelijks, heeft diarree, koorts, overal snot en oor- buik- en hoofdpijn. En dat al bijna twee weken. Ik vermoed bijholte of -oorontsteking. Arm diengsje. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')