Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje.Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
Wij hebben vandaag weer een paar pogingen gedaan. Waarvan enkele geslaagd.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef lily het volgende:
Oh, en jongens, ik ben jaloers op jullie zindelijke kinders.
Ik wil ook van die luiers af![]()
Maar ze wil echt echt echt niet. Ze wil niet eens 5 minuten zonder luier lopen en al helemaal niet op een potje of wc zitten.
Ja, morgen, zegt ze dan![]()
Ik heb een aantal "potjes" leesboekjes en die vindt ze heel leuk, maaaaar: ik doe dan niet hoor, zegt ze dan steevast.
Die film wordt hier alleen op zondagochtend om 11 uur vertoondquote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!
Leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje.Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
Jeps zie fb, schattig hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Vlindur het volgende:
Vrienden van ons zijn ook met hun peuter naar de bios geweest. Hebben jullie kinderen ook een bioscoopdiploma gekregen?
En van die oude houten vouw hekjes?? Ik heb daar 2 van, waarvan ik er 1 sowieso niet gebruik.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
ik hoop het ook voor jullie Ticootje! hoe gaat het nu met Bram? en met Jou?
Hmmm we kunnen een babyhek overnemen alleen die is veel te breed, maar inkortbaar of zigzag baar.
de prijs is gunstig.
Goed over nadenken nu. Het is om dat speelplekje voor Roy af te bakeren, normaal zou p dat doen van hout, maar door drukte op zijn werk nog niet van gekomen.
Lastig nu want het hek is echt te breed (2.60) en wij hebben 1m60 nodig... dan houd je een meter over
ondertussen hebben we het erover en p wilt er toch echt zelf 1 maken (timmerman)quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En van die oude houten vouw hekjes?? Ik heb daar 2 van, waarvan ik er 1 sowieso niet gebruik.
Ja echt heel stevig zijn ze niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ondertussen hebben we het erover en p wilt er toch echt zelf 1 maken (timmerman)
Die vouwhekjes hebben we ook al overgehad maar ben bang dat Roy die er uitloopt ofzo.
ik had vorige week al bij de dokter gezeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef -Spring het volgende:
Dank! Mijn ha heeft het vaak over een 'hardnekkig virusje dat uitgeziekt moet worden.'
Daar ben ik het meestal wel mee eens, maar dit duurt wel érg lang. Dr lippen zijn zo droog dat ze spontaan gaan bloeden, aan de binnenkant zitten dikke blazen, ze eet nauwelijks, heeft diarree, koorts, overal snot en oor- buik- en hoofdpijn. En dat al bijna twee weken. Ik vermoed bijholte of -oorontsteking. Arm diengsje.
Sorry, het klopt niet helemaal wat ik schreef. Ze heeft niet al twee weken alle klachten. De diarree, hoesten, snot, oor- en hoofdpijn zijn pas iets van de laatste dagen. Voorheen leek het een gewoon griepje waar ze zelfs van opknapte. Ze is zelfs tussendoor twee dagen naar de opvang geweest. Volgens mij is er later een bijholteontsteking oid bovenop gekomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had vorige week al bij de dokter gezeten.Ze zijn nog zo klein. Beterschap voor haar.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zomaar een kind zonder hartafwijking. Dat zelfs de cardioloog verbaast is. Hoe goed is dat?
Hopen dat ze nu snel opknapt. Je hebt in elk geval niet voor de kat z'n kut gebeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef -Spring het volgende:
Virus en daar bovenop een bacteriele infectie. Oorontsteking. Antibiotica.
Ai, dubbelop dus, arm schaapquote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef -Spring het volgende:
Hopelijk knapt ze nu snel op.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef -Spring het volgende:
Je mag ook wel gewoon zeggen dat ik er standaard dullig uit ziequote:
Mahaha ik denk het nietquote:
Arm ding.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef -Spring het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Klote virus! Leyla knapt op, Jen ziek van school. Ex man ligt ook ziek... Mag ik overslaan ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |