abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122061481
Al die zieke kindjes....
Beterschap voor allemaal! :*

Lamb, laat het cadeau maar komen, wat goed van O!

Hier alweer even niet geweest, dus niet helemaal bijgelezen. Ik heb ook nooit zoveel te vertellen geloof ik ;) Tussen 3 en 4 jaar zitten natuurlijk ook wat minder snelle ontwikkelingen. Het gaat hier gewoon zijn gangetje. Moet alleen maar eens zelf naar het CB bellen, want hij heeft nog steeds geen oproep voor de 3 jaar controle ontvangen.
pi_122068037
:D Zo... dat cadeau was nog niet koud binnen of de plaskaart was vol!

10 stickers O+ (maar ze heeft wel vaker geplast..een keer een badronde met 3 plasjes waar we voor de duidelijkheid 1 sticker hebben laten plakken bv)

Hoe deden jullie dat? Vaker stickerkaarten??
Ik ga er nu denk ik nog 1 maken met 10 vakjes..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122070303
Supegoed, Lamb! L hield het na twee kaarten zelf voor gezien. Daarvoor vertoonde ze steeds al wat minder belangstelling. Ging eigenlijk vanzelf dus. :)

Als je googlet op belonings of -stickerkaarten oid kom je ook eea tegen.
pi_122073228
Bij Dyon hebben we geen beloningssysteem gebruikt. Hij vond het zo leuk om te plassen en het ging ook zo snel dat hij ineens zindelijk werd. Hij heeft achteraf wel een cadeautje uit mogen zoeken ;)
Bij de oudste hadden we een plasboekje met stickers erin, van de Prenatal. Daar zaten volgens mij wel zo'n 50 stickers in, maar denk dat we er nog geen 20 gebruikt hebben.
pi_122073359
Ik Heb bij lars inderdaad steeds meer vakjes gemaakt. En op het eind een blanco papier zonder vakjes, en kleine stickers. Hij vond het plakken van een sticker al mooi genoeg. Heel soms plakt hij nog wel eens een sticker, omdat hij dan zelf vindt dat hij iets goed heeft gedaan. Of dan mag ik een sticker plakken omdat ik erg lief was haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_122074712
Ah tnxs dames.. Ik ben benieuwd hier...
Ze heeft net weer geplast ... en nu hebben we dus het volgende ;) na afvegen, doorspoelen, sticker plakken wil ze meteen weer :') Waarna het dus meestal nog lukt ook
Net eerst op t potje gelukt.. en ook weer op de wc
Zo is die kaart wel snel vol ja haha..

Dus van de 10 vakjes van kaart 2 zijn er alweer 2 vol ;) Ik ga er straks stiekem maar 5 vakjes bij maken nog..

En dat blanco blad idee van Karin vindt ik een heel goede! Ga ik onthouden
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122075360
Lamb, hier ging het ook niet echt om het cadeau. Het ging meer om het feit dat ze een stickertje mocht plakken. Wij hebben het aangepakt met een stickerboekje, daar liep ze buiten het plassen en poepen dus ook mee rond om gewoon door te bladeren en plaatjes te kijken en trots te zijn op alle stickers die al geplakt waren. Succes!
pi_122120104
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje. O+ Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
pi_122121041
Wat leuk, NIKKI :)
Hoe oud is je dochter nu? Ik denk dat Leah het ook wel leuk zou vinden maar ik durf niet te zeggen of ze genoeg zitvlees heeft. Ik zou het moeten proberen.
Het ligt zo aan het kind. Mijn zoon van 8 zit nu nog geen film uit.
pi_122121132
Oh, en jongens, ik ben jaloers op jullie zindelijke kinders.
Ik wil ook van die luiers af }:|

Maar ze wil echt echt echt niet. Ze wil niet eens 5 minuten zonder luier lopen en al helemaal niet op een potje of wc zitten.
Ja, morgen, zegt ze dan :')

Ik heb een aantal "potjes" leesboekjes en die vindt ze heel leuk, maaaaar: ik doe dan niet hoor, zegt ze dan steevast.
pi_122121216
Lisa is 2 jaar en 10 mnd lily. Het voordeel van de bios is wel dat er verder geen afleiding (speelgoed enzo) is. Normaal zou Lisa het ook geen uur uithouden hoor. ;)
pi_122122751
L is nog steeds ziek.

Vanaf de 17e al, vorige week donderdag dus. Toen spuugde ze bij mn schoonouders het bed onder. Dat weekend naar de Ardennen geweest, maar binnen gebleven omdat ze niet oké was. Daar heeft ze niets gegeten, alleen gedronken. De dinsdag en donderdag naar het kdv geweest en sinds afgelopen donderdag wéér ziek. Met behoorlijke koorts. Donderdag en vrijdag meer dan 40 graden. En vandaag nog steeds hartstikke warm.

En weer heeft ze sinds donderdag nauwelijks gegeten. En sinds vandaag oor- en hoofdpijn.

Ze is ook echt ziekziek. Kan alleen maar slapen en piepen.

Morgen dokter bellen. Wat vinden jullie?
pi_122123061
Ik zou even bellen ja. Gewoon even naar de longen laten luisteren, even oren checken. Dat soort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122123179
Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Naar hoor spring!
pi_122123305
ik zou ook ff bellen & langsgaan spring
beterschap!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122123652
Ik zou ook bellen. Hier zegt de huisarts liever 5 keer voor niets dan 1 keer te laat.

Beterschap voor je meisje.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:38:47 #93
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122124487
Spring idd even oortjes kijken ed, kindjes kunnen daar zo snel la s t van krijgen en als het dat is is het met een kuurtje snel opgelost :* .

Nathan ligt ook al in bed :o nog steeds niet helemaal fit dus.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:39:57 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122124538
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
We zijn vanmorgen naar Nijntje de film geweest. Het was echt ontzettend leuk. Ik kreeg tranen in mijn ogen in de bios toen Lisa aan het begin van de film meedeed met roepen naar Nijntje. O+ Ineens kwam daar het besef dat ons meisje echt alweer groot wordt even heel hard binnen. Wat ben ik trots op haar!
Maar wat een leuke film, Lisa heeft echt de hele film heel lief zitten kijken. Kortom, voor de mensen met een peutertje met een beetje zitvlees echt een aanrader.
Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!
  zondag 27 januari 2013 @ 18:40:23 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122124567
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:26 schreef lily het volgende:
Oh, en jongens, ik ben jaloers op jullie zindelijke kinders.
Ik wil ook van die luiers af }:|

Maar ze wil echt echt echt niet. Ze wil niet eens 5 minuten zonder luier lopen en al helemaal niet op een potje of wc zitten.
Ja, morgen, zegt ze dan :')

Ik heb een aantal "potjes" leesboekjes en die vindt ze heel leuk, maaaaar: ik doe dan niet hoor, zegt ze dan steevast.
Wij hebben vandaag weer een paar pogingen gedaan. Waarvan enkele geslaagd.
Verder geeft hij er ook niks om.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:40:39 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122124591
Gewoon bellen Spring.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:41:37 #97
259886 pessie
pi_122124639
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Fabian kan de trailer op youtube wel 10 keer achter elkaar kijken. Dus wij gaan er ook met hem naar toe!!
Die film wordt hier alleen op zondagochtend om 11 uur vertoond -O-

Heej, ook op woensdagmiddag, dat bied persepectief!
pi_122125505
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuk.
Wij zijn vanmo nav een tip hier ergens naar peuter en kleuterochtend in de bios geweest.
Film van winnie the pooh.
Ook een succes, wel eerst een klein beetje eng ;-)
pi_122128616
Ja hoor Spring ik zou ook gaan bellen.. Beterschap!!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122129414
Dank! Mijn ha heeft het vaak over een 'hardnekkig virusje dat uitgeziekt moet worden.'

Daar ben ik het meestal wel mee eens, maar dit duurt wel érg lang. Dr lippen zijn zo droog dat ze spontaan gaan bloeden, aan de binnenkant zitten dikke blazen, ze eet nauwelijks, heeft diarree, koorts, overal snot en oor- buik- en hoofdpijn. En dat al bijna twee weken. Ik vermoed bijholte of -oorontsteking. Arm diengsje. ;(
pi_122129743
Agossie. Dat klinkt heel zielig... Na 3 dagen koorts wil een arts een kind toch ook zien? Succes morgen, en een knuffel voor je moppie
pi_122129935
Aggos arme L ;( heel veel beterschap voor dr! :*

Rienk was de dag erna weer beter. Ideaal, die heeft altijd al aan 24uurtjes gedaan. 24 uur echt ziek en daarna weer beter. ^O^

Vrienden van ons zijn ook met hun peuter naar de bios geweest. Hebben jullie kinderen ook een bioscoopdiploma gekregen? :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 27 januari 2013 @ 20:41:26 #103
259886 pessie
pi_122131633
Oh spring wat klinkt dat zielig zeg!
Idd morgenochtend maar evenbellen, virusje ok maar dit klibkt echt sneu.

Vlindur nathan deed ook altijd van die 24 uur sessies, maar wat ie nu te pakken heeft is wel een stukje heftiger, hij is nu al 3 dagen aan het uitzieken. Even kijken of hij morgen naar de psz wil.
pi_122132024
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Vlindur het volgende:

Vrienden van ons zijn ook met hun peuter naar de bios geweest. Hebben jullie kinderen ook een bioscoopdiploma gekregen? :D
Jeps zie fb, schattig haha

Spring sterkte ermee.
Ik zou ook ff laten checken
pi_122132353
Het heerst ook echt. Hier zeggen de verpleegsters het ook, het is dit jaar wel heel erg met de opnames.
Leyla is nu ook ziek. Echt met koorts en diarree. Bram in het ziekenhuis.
Nee het virus heeft ons huisje niet overgeslagen.

Koorts, snot, algemeen ziek, slap.
  zondag 27 januari 2013 @ 20:57:53 #106
259886 pessie
pi_122132918
Tico wat sneu zeg ;( . Dan wordt je denk ik behoorlijk uit elkaar getrokken.
Wij zijn nu bezig sinds dinsdagmiddag met Nathan, en vanavond heeft hij echt 2 kleine stukjes zelfgemaakte pizza gehad en dus om half 7 al slapen. Echt heftig voor zn lijf dit virus. Manlief heeft et ook en op de 1 of andere manier heb ik het niet :?
pi_122135471
Hier was Yaro ook ziek. Echt ziek 1,5 dag. Althans echt waterdunne ontlasting. In de week er naar toe amper eten en drie dagen ook weinig drinken. Oogde verder niet ziek. Sinds vrijdag is zijn ontlasting weer normaal en eet hij als een bouwvakker. En dat terwijl er normaal een halve tot drie kwart boterham in gaat.
Fijn, hij kan het wel gebruiken.

Vandaag hadden we een verjaardag van zijn neefje die drie werd. Heerlijk genieten hoe hij dan met de andere kindjes speelt. Hij wilde niet mee naar huis :D
  zondag 27 januari 2013 @ 21:55:57 #108
259886 pessie
pi_122137758
As, nathan had gewoon geen ontlasting, die at een paar lange vingers op een dag en dat was. Het dan. Inderdad 1.5 a 2 dagen echt goed ziek, maar nu het herstel nog, wel fijn dat dat bij yaro vlugger gaat!
  zondag 27 januari 2013 @ 22:03:06 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122138330
beterschap voor de zieke peuters!

Gisteren hebben we Roy meegenomen naar het wagen kijken van de carnavalsverenigingen, die keek zijn ogen uit, en maar wijzen en lachen O+

En Roy kan "uit"slapen :D zowel zaterdag als zondagochtend werden we pas wakker om 9.15 uur, dat is best fijn wakker worden ;) als we normaal 6.00/6.30 gewend zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 27 januari 2013 @ 22:12:14 #110
259886 pessie
pi_122139080
Bar heerlijk zeg!
pi_122141025
Beterschap voor L. Spring! Idd de ha bellen morgen.

Bar, heerlijk lang geslapen.

Hier was het rond 7 uur gisteren en vandaag, was ook al laat voor onze peuter. En laatst zei hij: "ik ga naar boven naar papa toe. Mama, jij en mijn broer zijn saai".
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122141181
Ik hoop dat leyla dinsdag wat is opgeknapt. Ze moet in elk geval maar even geen snotkusjes geven, hoe lief dat ook is.
  zondag 27 januari 2013 @ 23:06:40 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122143061
ik hoop het ook voor jullie Ticootje! hoe gaat het nu met Bram? en met Jou?

Hmmm we kunnen een babyhek overnemen alleen die is veel te breed, maar inkortbaar of zigzag baar.
de prijs is gunstig.
Goed over nadenken nu. Het is om dat speelplekje voor Roy af te bakeren, normaal zou p dat doen van hout, maar door drukte op zijn werk nog niet van gekomen.
Lastig nu want het hek is echt te breed (2.60) en wij hebben 1m60 nodig... dan houd je een meter over
pi_122143154
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
ik hoop het ook voor jullie Ticootje! hoe gaat het nu met Bram? en met Jou?

Hmmm we kunnen een babyhek overnemen alleen die is veel te breed, maar inkortbaar of zigzag baar.
de prijs is gunstig.
Goed over nadenken nu. Het is om dat speelplekje voor Roy af te bakeren, normaal zou p dat doen van hout, maar door drukte op zijn werk nog niet van gekomen.
Lastig nu want het hek is echt te breed (2.60) en wij hebben 1m60 nodig... dan houd je een meter over
En van die oude houten vouw hekjes?? Ik heb daar 2 van, waarvan ik er 1 sowieso niet gebruik.
  zondag 27 januari 2013 @ 23:09:40 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122143282
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En van die oude houten vouw hekjes?? Ik heb daar 2 van, waarvan ik er 1 sowieso niet gebruik.
ondertussen hebben we het erover en p wilt er toch echt zelf 1 maken (timmerman)
Die vouwhekjes hebben we ook al overgehad maar ben bang dat Roy die er uitloopt ofzo.
pi_122143381
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ondertussen hebben we het erover en p wilt er toch echt zelf 1 maken (timmerman)
Die vouwhekjes hebben we ook al overgehad maar ben bang dat Roy die er uitloopt ofzo.
Ja echt heel stevig zijn ze niet.
  maandag 28 januari 2013 @ 10:25:15 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122153455
Spring, ik ben benieuwd wat de ha zegt vandaag. Ik kreeg ooit van mijn ha de tip tegen die blazen in de mond om te spoelen met zwarte bessensap, maar dat is ten eerste heel goor en ten tweede was ik toen een jaar of 15.
Als ik jouw beschrijving zo lees denk ik dat het wel goed is dat de ha even heel goed naar haar kijkt, veel te lang al ziek, voor zo'n klein meisje. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 28-01-2013 10:39:58 ]
  maandag 28 januari 2013 @ 10:39:18 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122153814
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef -Spring het volgende:
Dank! Mijn ha heeft het vaak over een 'hardnekkig virusje dat uitgeziekt moet worden.'

Daar ben ik het meestal wel mee eens, maar dit duurt wel érg lang. Dr lippen zijn zo droog dat ze spontaan gaan bloeden, aan de binnenkant zitten dikke blazen, ze eet nauwelijks, heeft diarree, koorts, overal snot en oor- buik- en hoofdpijn. En dat al bijna twee weken. Ik vermoed bijholte of -oorontsteking. Arm diengsje. ;(
ik had vorige week al bij de dokter gezeten. :o Ze zijn nog zo klein. Beterschap voor haar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_122154753
Gatver, Spring. Ik loop niet snel naar een dokter (want je gaat toch meestal terug met wat je al wist) maar ik vind dit ook te lang duren eigenlijk.
Mag misschien wel een kuurtje tegenaan gegooid worden.
pi_122154811
Ik was ook benieuwd of je al gebeld had.
pi_122156819
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik had vorige week al bij de dokter gezeten. :o Ze zijn nog zo klein. Beterschap voor haar.
Sorry, het klopt niet helemaal wat ik schreef. Ze heeft niet al twee weken alle klachten. De diarree, hoesten, snot, oor- en hoofdpijn zijn pas iets van de laatste dagen. Voorheen leek het een gewoon griepje waar ze zelfs van opknapte. Ze is zelfs tussendoor twee dagen naar de opvang geweest. Volgens mij is er later een bijholteontsteking oid bovenop gekomen.

Vanmiddag tien over half vijf ha.:)

[ Bericht 4% gewijzigd door -Spring op 28-01-2013 12:11:24 ]
pi_122163508
Ik heb zomaar een kind zonder hartafwijking. Dat zelfs de cardioloog verbaast is. Hoe goed is dat?
  maandag 28 januari 2013 @ 14:59:18 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122163611
Dat is heel goed ticoo!
pi_122163740
tis wel de dag van de grote opluchtingen daar bij jullie he!
*O* *O* *O*
  maandag 28 januari 2013 @ 15:11:53 #125
259886 pessie
pi_122164110
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zomaar een kind zonder hartafwijking. Dat zelfs de cardioloog verbaast is. Hoe goed is dat?
^O^ bizar maar gaaf!
  maandag 28 januari 2013 @ 16:37:59 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122167849
Ik ga p aan zijn.haren trekken,dat dat.hekje er van de week nog moet komen... Roy komt thuis,gooit stoel om klimt op tafel.... Vervolgens haal ik hem eraf,loopt naar de poef duwt die naar vensterbank klimt eroo... Ik kan hem echt niet alleen laten in de woonkamer, zo probeert hij ook via de bank op de vensterbank te klimmen :')
  maandag 28 januari 2013 @ 18:10:59 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122173432
wat zei de huisarts Spring?

En wat een goed nieuws dag voor jullie Tico.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_122174353
Virus en daar bovenop een bacteriele infectie. Oorontsteking. Antibiotica.
pi_122174436
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef -Spring het volgende:
Hopen dat ze nu snel opknapt. Je hebt in elk geval niet voor de kat z'n kut gebeld.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:51:34 #130
259886 pessie
pi_122175958
quote:
Ai, dubbelop dus, arm schaap :* . Hoop dat de ab snel aanslaat.
pi_122175997
Wat een goed nieuws tico *O*

En goed dat je gegaan bent spring. Hopelijk knapt ze nu snel op.
pi_122176073
Achossie spring, gelukkig zal ze zich nu waarschijnlijk snel beter voelen.

Tico das fantastisch nieuws. *O*
  maandag 28 januari 2013 @ 19:00:08 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122176566
Beterschap en dat de.medicatie snel aan mag slaan
  maandag 28 januari 2013 @ 21:14:30 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_122187204
Goed nieuws hier *O*
Beterschap voor de zieken :)

Hier vanmiddag een bril opgehaald. Het is nog even wennen natuurlijk, vooral met op- en afzetten. Op het schoolplein werd de bril bijna van het hoofd getrokken door een klasgenoot van Ruben :')

Maar (geen superfoto) zo ziet meneer Jochem er tegenwoordig uit:

Door de slechte foto valt het snot ook niet zo op :') Snipverkouden is hij. Maar wel zo goed als zindelijk *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122187299
staat hem goed troel :Y

en jeej voor de zo goed als zindelijk *O*
pi_122187553
Troel staat hem goed idd!
& jahoeee voor de bijna zindelijkheid!

Spring hopelijk knapt ze goed op met de kuur! Sneu hoor!

En Tico wat een geweldig nieuws!

Mijnes heeft de smaak te pakken en vandaag weer 4 stickers geplakt.. :Y)
Had op kaart 2 snel 5 extra vakjes gemaakt.. maar goed ook want hij is alweer bijna vol
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 29 januari 2013 @ 08:08:06 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122201060
Tico, wat een goed nieuws zeg! *O*

quote:
Hopelijk knapt ze nu snel op. :*
pi_122201800
Wat lijkt ie op jou, Troel! :o Staat m goed!

Oeh, succes Bar. Dat hekje moet er echt komen, zo te horen. Lastig om iemand ervan te overtuigen die dat zelf niet meemaakt. Althans, dat merk ik hier vaak. :)

Zo dan, Lamb, die gaat als een trein. :D
Heb je er nog wat vakjes bij geplakt?

De ab lijkt al aan te slaan gelukkig. Hoewel ze wel de hele nacht in dr slaap heeft liggen hoesten. Ik ben me vanmorgen helemaal de touwtyfus geschrokken. Ik werd om half negen pas wakker. Da's normaal tussen zes en zeven van L die in mn oor staat te tetteren. Dus ik naar boven, bed leeg! Onvoorstelbaar wat er dán allemaal door je hoofd schiet.
Kom ik beneden, zit ze aan de keukentafel. "Ik was heel zachtjes gaan kleuren, mama, dan kon jij nog even slapen."

:D O+
pi_122201926
Holy shit Spring, dan schrik je je wel effe de tering zeg. :o Maar wel heel lief van haar O+
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:39:32 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_122202427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef -Spring het volgende:
Wat lijkt ie op jou, Troel! :o
Je mag ook wel gewoon zeggen dat ik er standaard dullig uit zie :+ Het is niet echt zijn beste foto ooit ;)

En wat heerlijk dat L. zich zoveel beter voelt en je laat slapen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 januari 2013 @ 09:59:08 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122202975
Wat een stoere bril troel! Wat vind hij er zelf van? En zo goed als zindelijk!

Lijkt me idd schrikken maar ook weer heel lief van l spring :D
  dinsdag 29 januari 2013 @ 10:49:43 #142
259886 pessie
pi_122204330
Oh spring ikzou ook echt schrikken! Fijn dat de ab aanslaat.

Stoere bril!

Haha lamb, bijna zindelijk dus *O*
pi_122208622
Mijn peuter is vandaag 3 jaar geworden. En echt snotverkouden. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_122209530
gefeliciteerd flowerbox *O* *O*
en beterschap :*
pi_122210794
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef pessie het volgende:

Haha lamb, bijna zindelijk dus *O*
Mahaha ik denk het niet :D Een poepluier wordt hier in alle talen verzwegen...
Maar plassen gaat idd ineens heel hard.. zeker 4 plasjes per dag..

Spring bohhh dat is idd schrikken! Wel super lief :D

Flowerbox Gefeliciteerd!!
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:06:29 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_122211046
ik kom hier niet zo vaak meer; maar al die zieke kindjes.... zo sneu!!!! :* en sterkte
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:49:54 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_122217814
De mooiste woorden die je peuter kan zeggen:

Ik moet poepen O+

Om dan met een potje bij je te komen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122233337
quote:
Arm ding.
Steekte ermee.

Lief van dat kleuren!
pi_122234610
Klote virus! Leyla knapt op, Jen ziek van school. Ex man ligt ook ziek... Mag ik overslaan ja?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:11:59 #150
259886 pessie
pi_122235489
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Klote virus! Leyla knapt op, Jen ziek van school. Ex man ligt ook ziek... Mag ik overslaan ja?
-O-
Het is echt een heftig virus. Nathan is nog steeds niet weer helemaal zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')