SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Grrrrr vastlopende scripts en andere shit in mijn browser.... Nouja dan maar met dezelfe titel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kom op, je hebt elkaar al naakt gezien, de stap is nog maar zo klein om te maken. Gewoon doen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden
Ik ben maar klein enzo..![]()
Heb een hele bak blockers en andere shit draaien omdat de Fok! site anders helemaal te traag is door alle Flash en onzin, dat liep een beetje in de soep met het knoppie voor een nieuw deeltje maken....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Blockers?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb een hele bak blockers en andere shit draaien omdat de Fok! site anders helemaal te traag is door alle Flash en onzin, dat liep een beetje in de soep met het knoppie voor een nieuw deeltje maken....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oei, je had het niet door?
Rival: Onze "relatie" zit zo niet in elkaar.. Dan lig ik eerder buiten dan op bed
Fiets: Nee, das creepy
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat je niet van die onzinnige flashfilmpjes krijgt, reclameblokken, over de pagina heen hoverende reclameshit en andere dingen.quote:
Op een gegeven moment moest ik 3 minuten wachten voor de Frontpage geladen was...
AddBlock wordt gedetecteerd, dus moest iets slimmers gaan inzetten om die zut te verwijderen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik kies in dit geval toch voor onze vriendschapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, je hebt elkaar al naakt gezien, de stap is nog maar zo klein om te maken. Gewoon doen!
Als de situatie anders was geweest wellicht..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Neem gewoon een abo. Damn, FOK! in de lucht houden is niet gratis, hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je niet van die onzinnige flashfilmpjes krijgt, reclameblokken, over de pagina heen hoverende reclameshit en andere dingen.
Op een gegeven moment moest ik 3 minuten wachten voor de Frontpage geladen was...
AddBlock wordt gedetecteerd, dus moest iets slimmers gaan inzetten om die zut te verwijderen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Adds kunnen ook prima zonder Flash en zonder browsers 300Mb geheugen te laten gebruiken voor 1 pagina.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem gewoon een abo. Damn, FOK! in de lucht houden is niet gratis, hoor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe anders?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik kies in dit geval toch voor onze vriendschap
Als de situatie anders was geweest wellicht..![]()
Ga klagen bij Danny.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Adds kunnen ook prima zonder Flash en zonder browsers 300Mb geheugen te laten gebruiken voor 1 pagina.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb ook adblock ofzo van chrome. Ik zie geen advertenties hier. Kon je aanzetten ofzo, maar ik weet niet hoe![]()
![]()
Zou zo op een tegeltje kunnenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst![]()
![]()
Gaat het over dat meiske dat hier ooit eens postte?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh wacht, ja dat is vaak wel een dealbreakerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |