SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 19-01-2013 22:16:15 ]![]()
Ja oke, maar hoeft niet 2 keer.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wel of geen pingel?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik was te laat in het vorige topic. Ik was even bang dat niemand m'n diepzinnige standpunt had meegekregen.quote:![]()
Het zou leuk zijn geweest wanneer Schilder van beroep ook een schilder was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat zou enorm geestig zijn ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Het zou leuk zijn geweest wanneer Schilder van beroep ook een schilder was.![]()
Stap omhoog was te veel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnen
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Op dat vlak valt mrStylo goed te rijmen met jouw stylistische gifjes en andere kunstwerkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Het zou leuk zijn geweest wanneer Schilder van beroep ook een schilder was.![]()
Toen speelde ze ook niet de sterren van de hemel. Feyenoorders hebben de nare gewoonte om al hun spelers ietwat teveel op te hemelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnen![]()
Feyenoord was toen een middenmoter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnenJa toch.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Armenteros gaat per direct naar Anderlecht lees ik net.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Misschien een middenmotor, maar toch lieten ze zich in topwedstijden (PSV in de Kuip en Twente) wel geldenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord was toen een middenmoter.
[..]
Ja toch.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op dat vlak valt mrStylo goed te rijmen met jouw stylistische gifjes en andere kunstwerken![]()
kwootquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel of winst RKC neem ik tot Heracles - PSV een Heracles UI![]()
Ik had een schoenmaker die heette schoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Tot PSV weer wint vind ik uitdagender.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel of winst RKC neem ik tot Heracles - PSV een Heracles UI
Het is wat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had een bakker die heette Bakker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had een schoenmaker die heette schoen.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker sportief dat kut Twentequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker sportief dat kut Twentequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker sportief dat kut TwenteAFCA
Twente gaat niet meer scoren. Ondanks dat het Duitsers zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
okquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag ik dat gisteren ook niet ergensquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grensovergang sluit om 21.45 uur.![]()
![]()
Inderdaad, bij PSV.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag ik dat gisteren ook niet ergens![]()
![]()
Daar valt tenminste iets leeg te lopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik werd gisteren trouwens vrolijk van een leeglopend PSV-StadionIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grensovergang sluit om 21.45 uur.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Goede vergelijking, 1-3 achter en kansloos spelen met 10 man of Twente met 0-0 die altijd in de laatste minuten scoren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij elke club zitten zulke losers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag ik dat gisteren ook niet ergensMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Van Halst is debiel bezig. dat heb ik aleerder gezegdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Kijken wat Halst zegt morgen. Hij zei FCT en PSV titelkanidaten no.1![]()
Zo, die zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar valt tenminste iets leeg te lopen.![]()
Van Halstquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Kijken wat Halst zegt morgen. Hij zei FCT en PSV titelkanidaten no.1![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar valt tenminste iets leeg te lopen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gewoon te slechtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Was een 'grapje'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja hemel nog ff wat PSV spelers op, doet jullie team goed
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denkt dat ie net zo goed is als W. Sneijder en word een beetje misselijk van zijn maniertjes."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
NACMooi
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Keloel, hoewel het wel waar is natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen speelde ze ook niet de sterren van de hemel. Feyenoorders hebben de nare gewoonte om al hun spelers ietwat teveel op te hemelen.
Ze speelden gewoon veel beter bij Feyenoord. En ja, we hemelen graag onze spelers op, zeker als ze uit de eigen jeugd komen!![]()
RKC is not Mickey MouseOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wijnaldum was matigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Keloel, hoewel het wel waar is natuurlijk
Ze speelden gewoon veel beter bij Feyenoord. En ja, we hemelen graag onze spelers op, zeker als ze uit de eigen jeugd komen!
Fer was redelijk/goed
Cabral bagger
Castaignos redelijk/goed
En nu allemaal een pak slechter terwijl ze 'hogerop' gingen![]()
Morgen weer, om een uur of vier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zucht... Twente zou eens profiteren van PSV's puntverlies
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zo. Ik ben klaar met voetbal voor vandaag, wat is dit slechtWel beter, maar is ook nietszeggend.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
Nu over naar Vitesse. AZ schijnt beter te zijn.![]()
2e helft zal ook wel niks zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
Nu over naar Vitesse. AZ schijnt beter te zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zijn toch punt uitgelopen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht... Twente zou eens profiteren van PSV's puntverliesIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Morgen Chelsea - Arsenal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Ik ben klaar met voetbal voor vandaag, wat is dit slecht
Leuk, nog meer voetbal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
Barcelona was de enige leuke wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd.
Wauw, goed voorspeld man.
Doe mij maarquote:
14:30 Ajax Amsterdam - Feyenoord Rotterdam
17:00 Tottenham Hotspurs - Manchester United
21:00 Valencia - Real Madrid![]()
Dat is echt het enige kutte aan digitale tv. Waarom is het kanaal 421? Bij mij ook. Ik moet dertig derderangs C-kanalen langszappen om bij de BBC te komen, en honderd voordat ik bij voetbal ben. Waarom maken ze niet eens een keer een te costumizen menuutje, dat je zelf kunt bepalen welke zenders je in welke volgorde wilt. En dat je dat godvergeten TLC helemaal achteraan kunt parkeren!quote:![]()
pff weinig doelpunten vandaag. Twente 0-0 Nac scoort op laatste momente de 1-0, Afrika cup 2x 0-0. Az nog 0-0. Verdomme uren voetbal gekeken en nauwelijks doelpunten gezien![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe mij maar
14:30 Ajax Amsterdam - Feyenoord Rotterdam
17:00 Tottenham Hotspurs - Manchester United
21:00 Valencia - Real Madrid![]()
![]()
een beetje, veel halve kansen waar Vitesse een paar goede hadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik zei al dat PEC ging stunten, nu ook RKC.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd.
Wauw, goed voorspeld man.
Morgen 6-0 Ajax - Feyenoord.![]()
Je kan ook gewoo 421 indrukken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Dat is echt het enige kutte aan digitale tv. Waarom is het kanaal 421? Bij mij ook. Ik moet dertig derderangs C-kanalen langszappen om bij de BBC te komen, en honderd voordat ik bij voetbal ben. Waarom maken ze niet eens een keer een te costumizen menuutje, dat je zelf kunt bepalen welke zenders je in welke volgorde wilt. En dat je dat godvergeten TLC helemaal achteraan kunt parkeren!![]()
Vroeger kon je wel lekker zappen, als er niets op tv was. Nu kan dat niet meer.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Morgen staan we gewoon gedeeld 2de op 40 punten
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Morgen ga je huilenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen staan we gewoon gedeeld 2de op 40 punten![]()
Nee, ik ''übervoorspelgod'' zeg 6-0.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
ze winnen nooit van de joden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Derde dan toch. En waarschijnlijker is het dat Feyenoord daar staat!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
10-0 johquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ''übervoorspelgod'' zeg 6-0.![]()
quote:Hou daar maar aan vastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ''übervoorspelgod'' zeg 6-0.
Wel grappig dat voor een PSV, Ajax of Twente 40 punten slecht is, terwijl Feyenoorders daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen staan we gewoon gedeeld 2de op 40 punten
Dit keer wel (hoop ik). En anders winnen we iig de week erop thuis van Twente.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja joh, streven Feyenoorders opnieuw naar een huldiging voor de tweede plek? Je hebt clubs die een kampioenschap ambieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb 410 ongelezen berichten in mijn gmail. In het kader van morgenmiddag toch eens wat mailtjes lezen...![]()
Onzin natuurlijk. Boeiend hoeveel punten je hebt, als je maar hoog in de ranglijst staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel grappig dat voor een PSV, Ajax of Twente 40 punten slecht is, terwijl Feyenoorders daar blij mee zijn.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
![]()
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat we gedeeld 2de kunnen staan. Nr. 1 positie is het volgende doelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh, streven Feyenoorders opnieuw naar een huldiging voor de tweede plek? Je hebt clubs die een kampioenschap ambieren.
Je weet dat punten gelijkstaan aan je aantal gewonnen wedstrijden he?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Boeiend hoeveel punten je hebt, als je maar hoog in de ranglijst staat.![]()
Pas maar op.quote:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat RKC een puntje pakt.quote:![]()
Ja, dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat punten gelijkstaan aan je aantal gewonnen wedstrijden he?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het zou nog meer indruk maken als je dit niet iedere week zou voorspellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Och, daar maalt niemand om als je na 34 wedstrijden op plek 1 staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is voor een topclub nooit goed om na 19 speelrondes al op zoveel verliespunten te staan.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
www.liveuitslagen.nlquote:De club zelf wel daarentegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Och, daar maalt niemand om als je na 34 wedstrijden op plek 1 staat.![]()
Gaan we morgen wel zien wat het wordtquote:
Kom je bij mij thuis kijken? Heb een mooie HD-Televisie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaan we morgen wel zien wat het wordt![]()
Ajax wint. 14:30 wedstrijd, thuis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaan we morgen wel zien wat het wordt.
AFCA
Nee, ik heb een grotere.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je bij mij thuis kijken? Heb een mooie HD-Televisie.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wint. 14:30 wedstrijd, thuis..
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.liveuitslagen.nl/voetbal/nederland/eredivisie/Ik kende die site wel, maar niet dat je ook kon vergelijken. Mooi hoor.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon op de wedstrijd klikken en dan het tabblad quoteringsvergelijkingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik kende die site wel, maar niet dat je ook kon vergelijken. Mooi hoor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja ik zie het nu wel. Maar wist hiervoor niet eens dat je dat kon zien hier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon op de wedstrijd klikken en dan het tabblad quoteringsvergelijkingen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kreeg een paar tikkies. Deed pijn. Daarna weinig gevoel meer in zijn voet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Die Tadic is ook niet meer zo geweldig als in het begin van het seizoen.![]()
Gelukkig las ik dat jullie over tv's spraken.
Humberto kwam ook al even koekeloeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig las ik dat jullie over tv's spraken.
[ afbeelding ]![]()
Hij kijkt al sinds vrijdag mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humberto kwam ook al even koekeloeren.![]()
Beerens
Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, maar jij bent PSVer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit te vroeg juichenWeet ik als PSVer alles van.
![]()
Dat zegt ie.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Normaal ben je altijd als eerste, hoe kan dit Davy?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL![]()
Ben Sleeping Dogs spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal ben je altijd als eerste, hoe kan dit Davy?![]()
Mijn welgemeende complimenten.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Morgen ook nog een gelijkspel en dan beginnen we weer van vooraf aan. Wel een punt ingelopen op PSV, dat dan weer wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Utreg kampioenenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Virtuele stand
1 Twente 41
2 PSV 40
3 AJAX 37
4 Feyenoord 37
5 Vitesse 35
6 Utrecht 30
Paul kom er maar in![]()
Paul komt morgenmiddag wel langs bij GRO-UTR.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Utreg kampioenen
Paul kom er maar in![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dachten dat Vitesse een kampioenskandidaat was![]()
Even koffie halen en![]()
![]()
AZ
![]()
![]()
![]()
scoort.
![]()
![]()
![]()
Dat dachten vele mensen ook van PSVquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dachten dat Vitesse een kampioenskandidaat was![]()
![]()
Hebben die fans dan ?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Vitesse fans
[ afbeelding ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dachten vele mensen ook van PSV![]()
Dat zijn ze ook nog steeds helaas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dachten vele mensen ook van PSVDus dan dacht je het wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ook niet, vanaf wedstrijd 5/6 of zo...![]()
Davy, hier nog een.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Vitesse fans
[ afbeelding ]![]()
![]()
GGGOOOOOOOOOLLLLLLAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOO
Met superieur positiespel. vitesse![]()
![]()
Al niet meer sinds de eerst helft van de eerste competitiehelft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook nog steeds helaas.Yep, de eerste paar wedstrijden. Tot ik zag dat het slechte spel consequent was en niet toeval. PSV moet je elk seizoen aan het begin serieus nemen.quote:[..]
Dus dan dacht je het wel.![]()
AZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Markeer mijn woorden, Fietstas wordt nog wel kampioen (wss niet dit seizoen). Het geld zal overwinnen![]()
Dan zet ik toch maar in op Brands, hij schijnt goed met de centjes te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef RvLaak het volgende:
Markeer mijn woorden, Fietstas wordt nog wel kampioen (wss niet dit seizoen). Het geld zal overwinnen![]()
Gaat niet lukken zonder supermarktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef RvLaak het volgende:
Markeer mijn woorden, Fietstas wordt nog wel kampioen (wss niet dit seizoen). Het geld zal overwinnenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef pablo1989 het volgende:
Vitesse is en blijft de mooiste club!![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Goed gezien van Ajax om Janssen te laten gaan. Wordt met de wedstrijd minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Godver, dit steekt me.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef pablo1989 het volgende:
Wel jammer dat die Altidore weer veel begint te scoren nadat ik hem uit mijn team heb geflikkerd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Koopt die maffiabaas toch ergens anders een goede spits weg... Hij heb geld zatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gaat niet lukken zonder supermarkt![]()
Wat is dan het mooiste bij Vitesse wat andere clubs niet hebben?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef pablo1989 het volgende:
van Arnhemquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef pablo1989 het volgende:
Vitesse is en blijft de mooiste club!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef pablo1989 het volgende:
Je mot weer eens een wedstrijdje streamen man, met Humberto's en hoedjes en alquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut geen screenshot kunnen nemen van die vogel![]()
Die paste mooi bij die clowns van PSV.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut geen screenshot kunnen nemen van die vogelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een stadion die verhuurd wordt voor het één of ander herrie-feest, zodat er niet gevoetbald kan worden?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is dan het mooiste bij Vitesse wat andere clubs niet hebben?![]()
Ja daaromquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die paste mooi bij die clowns van PSV.![]()
![]()
Ooit misschien een keertjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je mot weer eens een wedstrijdje streamen man, met Humberto's en hoedjes en al![]()
![]()
Janssen had nooit naar Ajax moeten gaan. Paste hij totaal niet bijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Goed gezien van Ajax om Janssen te laten gaan. Wordt met de wedstrijd minder.![]()
Het enige onderscheid is een lege tribune. Elke week weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is dan het mooiste bij Vitesse wat andere clubs niet hebben?![]()
Gaat hij niet doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koopt die maffiabaas toch ergens anders een goede spits weg... Hij heb geld zatGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
snel genomen met puush op een streamquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje een matige picIs hij er niet in betere kwaliteit?
![]()
![]()
Je hebt nog de Arnhemse boysquote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Baasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snel genomen met puush op een stream![]()
![]()
Jij had toch EL Go?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snel genomen met puush op een stream![]()
Alleen als je een faal-provider hebt voor je TV. Hier loopt mijn EL stream voor op mijn EL Goquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat loopt 3 seconden voor op de TV.![]()
Dat is echt zo'n speler die het lukt om in de winterstop 5 kilo aan te komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dikkie Theo ga dan rennen voor je cluppieOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nog even 2 a 3 jaar genieten van Vitesse op het hoogste niveau, daarna zal die maffiabaas wel weer vertrokken zijn (of in de bak of geen zin meer). Daarna zijn ze ten dode opgeschreven, gaan terug naar de amateurs.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik boots Fred Rutten zijn accent na, al dan niet in combinatie met de PSV-werkenvoorjekkgeld & wijfverloren-hooligun.quote:![]()
Werkenvoorjekkgeld is Rtotterdam. Wijfverloren-hooligun is idd Eindhovenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik boots Fred Rutten zijn accent na, al dan niet in combinatie met de PSV-werkenvoorjekkgeld & wijfverloren-hooligun.![]()
![]()
Laat EDL die herhalingen nou met geluid zien? We zijn toch godverdomme geen achterlijke Amerikanen...![]()
Wel mooi effect aan die bal, jammer dat hij niet had opgelet waar het doel staat.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |