SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 19-01-2013 22:16:15 ]![]()
Ja oke, maar hoeft niet 2 keer.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wel of geen pingel?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik was te laat in het vorige topic. Ik was even bang dat niemand m'n diepzinnige standpunt had meegekregen.quote:![]()
Het zou leuk zijn geweest wanneer Schilder van beroep ook een schilder was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat zou enorm geestig zijn ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Het zou leuk zijn geweest wanneer Schilder van beroep ook een schilder was.![]()
Stap omhoog was te veel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnen
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Op dat vlak valt mrStylo goed te rijmen met jouw stylistische gifjes en andere kunstwerkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Het zou leuk zijn geweest wanneer Schilder van beroep ook een schilder was.![]()
Toen speelde ze ook niet de sterren van de hemel. Feyenoorders hebben de nare gewoonte om al hun spelers ietwat teveel op te hemelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnen![]()
Feyenoord was toen een middenmoter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat spelers als Wijnaldum, Castaignos en Fer sterren van de hemel speelden bij Feyenoord en nu ineens bij respectievelijk PSV en Twente er ineens niets meer van kunnenJa toch.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Armenteros gaat per direct naar Anderlecht lees ik net.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Misschien een middenmotor, maar toch lieten ze zich in topwedstijden (PSV in de Kuip en Twente) wel geldenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord was toen een middenmoter.
[..]
Ja toch.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op dat vlak valt mrStylo goed te rijmen met jouw stylistische gifjes en andere kunstwerken![]()
kwootquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel of winst RKC neem ik tot Heracles - PSV een Heracles UI![]()
Ik had een schoenmaker die heette schoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Tot PSV weer wint vind ik uitdagender.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel of winst RKC neem ik tot Heracles - PSV een Heracles UI
Het is wat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had een bakker die heette Bakker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had een schoenmaker die heette schoen.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker sportief dat kut Twentequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker sportief dat kut Twentequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker sportief dat kut TwenteAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Twente gaat niet meer scoren. Ondanks dat het Duitsers zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
okquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag ik dat gisteren ook niet ergensquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grensovergang sluit om 21.45 uur.![]()
![]()
Inderdaad, bij PSV.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag ik dat gisteren ook niet ergens![]()
![]()
Daar valt tenminste iets leeg te lopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik werd gisteren trouwens vrolijk van een leeglopend PSV-StadionIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grensovergang sluit om 21.45 uur.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Goede vergelijking, 1-3 achter en kansloos spelen met 10 man of Twente met 0-0 die altijd in de laatste minuten scoren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag ik dat gisteren ook niet ergens![]()
Bij elke club zitten zulke losers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag ik dat gisteren ook niet ergensMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Van Halst is debiel bezig. dat heb ik aleerder gezegdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Kijken wat Halst zegt morgen. Hij zei FCT en PSV titelkanidaten no.1![]()
Zo, die zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar valt tenminste iets leeg te lopen.![]()
Van Halstquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Kijken wat Halst zegt morgen. Hij zei FCT en PSV titelkanidaten no.1![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar valt tenminste iets leeg te lopen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |