Echt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef TJV het volgende:
p.p.s. het gerucht gaat dat ik eigenlijk een dag eerder geboren ben maar dat het horloge van de dokter 4 minuten afweek
Spuug ze uit in het gezicht van je ma. Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
mandarijnen waar pitten in zitten
Welke?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Had je die tweet van ariana gelezen?
Dat kan gewoon?!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef TJV het volgende:
Bohh komt mijn pa aanzetten met een grotere accu voor mijn GS2, verdomde held die hij is.![]()
Ik ben een Crapple gewendquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat moet je toch weten alss chinashopper?
Ik had mijn 3Gs inderdaad op mijn 12e ja, maar heb ik zelf voor gespaard en ging er zuinig mee om etcquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef TJV het volgende:
Ik vind mijn apptop wel chill maar die iPhones vind ik maar saai.
Maar Bob, toen ik 12 was had ik een Nokia 3310. Verwend nest.
generatie kloofjequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef TJV het volgende:
Ik vind mijn apptop wel chill maar die iPhones vind ik maar saai.
Maar Bob, toen ik 12 was had ik een Nokia 3310. Verwend nest.
Wij ook.. en dat was ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Toen ik 12 was hadden wij 1 kind in de klas met een telefoon.
Stoer heur! Was bij ons meisje, moeder was overleden, vader vaak aan het werk dus was echt voor de noodzaak zeg maar. Heb mijn eerste telefoon pas gekocht toen ik ging studeren, nooit nodig gehad voor die tijd eigenlijk. Die krengen konden internet dan ook niet op dus voor het bellen had je hem niet nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
generatie kloofje
[..]
Wij ook.. en dat was ik. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |