minder FOK!ken, win-win voor iedereen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef shaderon het volgende:
toetsen verneukt. Als ik een 8 voor nederlands en engels heb, heb ik het gehaald. gingen op zich wel goed, dus hopen maar![]()
Tom 4 President!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef TJV het volgende:
[..]
minder FOK!ken, win-win voor iedereen!
30-3quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef drumstickNL het volgende:
Heuj begon got niet altijd rond deze maand?
Denk je dat daar instaat wat we op de toets krijgen, nee, dat werkt bij ons heel raar. Het boek geeft alleen theorie. In de les worden sommen geoefend die bij die lesstof horen, maar niet in de methode staan, dus als je dat mist ben je de lulquote:
Sinds wanneer krijg je sommen bij biologiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
Denk je dat daar instaat wat we op de toets krijgen, nee, dat werkt bij ons heel raar. Het boek geeft alleen theorie. In de les worden sommen geoefend die bij die lesstof horen, maar niet in de methode staan, dus als je dat mist ben je de lul
Op wat voor school zat jij als je nooit hoefde te rekenen voor biologie? Alleen onderbouw gedaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je sommen bij biologieOp wat voor pauperschool zit jij in hemelsnaam.
Nou. Je moet dus met DNA rekenen, en daar houdt onze leraar van dus bestaat die hele toets uit kansrekenen enzo met DNA. Nou maakt hij het telkens moeilijker en toegepast op de lesstof. Dat staat nergens uitgelegd. Dus ik was de lulquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je sommen bij biologieOp wat voor pauperschool zit jij in hemelsnaam.
vwo 5quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op wat voor school zat jij als je nooit hoefde te rekenen voor biologie? Alleen onderbouw gedaan?
En Shaderon welk niveau doe je?
Heb biologie laten vallenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op wat voor school zat jij als je nooit hoefde te rekenen voor biologie? Alleen onderbouw gedaan?
En Shaderon welk niveau doe je?
Nee, biologie voor jou. Kut methodequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hola ik ookIk ben wel de bio baas, gemiddeld 8.7
edit: gebruiken jullie Nectar?
Euh gemaakt door http://www.ostrichbanditos.com/ ook een stel Nederlandersquote:
Je moet maar zo denken, hoe moeilijker de toetsen hoe makkelijker het eindexamen is. Mijn toetsen waren ook altijd stuk lastiger dan het eindexamen daardoor vielen die reuze mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee, biologie voor jou. Kut methode
Onze school zijn echt naaiers. maken de toetsen zo moeilijk mogelijk, omdat het zo eindexamen graadmeters zijn. Resultaat, iedereen haalt onvoldoendes. Een keer naar toetsen van een vriend van mij gekeken op een andere school ook vwo 5, die waren echt 10x zo makkelijk.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, hoe moeilijker de toetsen hoe makkelijker het eindexamen is. Mijn toetsen waren ook altijd stuk lastiger dan het eindexamen daardoor vielen die reuze mee.
Dat is heel mooi voor de helft van de klas die wel overgaat naar vwo 6quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, hoe moeilijker de toetsen hoe makkelijker het eindexamen is. Mijn toetsen waren ook altijd stuk lastiger dan het eindexamen daardoor vielen die reuze mee.
vlambeer stond in de creditsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh gemaakt door http://www.ostrichbanditos.com/ ook een stel Nederlanders
Ah BvJ hadden we in de onderbouw, inderdaad een rukmethode. Antwoorden op alle vragen stonden vaak al in de tekst waardoor je heel weinig zelf na kon denken en daar dus ook niet geoefend in raakte.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee, biologie voor jou. Kut methode
Onze school zijn echt naaiers. maken de toetsen zo moeilijk mogelijk, omdat het zo eindexamen graadmeters zijn. Resultaat, iedereen haalt onvoldoendes. Een keer naar toetsen van een vriend van mij gekeken op een andere school ook vwo 5, die waren echt 10x zo makkelijk.
leuke introquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef tuut-chips het volgende:
http://games.adultswim.com/westerado-action-online-game.html
DIT IS ECHT DE SHIT (en gemaakt door Vlambeer)
4 vogels op een boom jantje laat een poepje hoeveel zitten er nog? 0 Haha want ze zijn vergast hihihahaHOHOHOHOquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef MineraalWater het volgende:
Volgende week eindelijk beginnen met stage..
Ik moet alleen nog rekenblokken () afmaken maar dat gaat moeilijk als die fucking leraar er niet is.
Weg gehaald voor de joden onder ons.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef TJV het volgende:
[..]
4 vogels op een boom jantje laat een poepje hoeveel zitten er nog? 0 Haha want ze zijn vergast hihihahaHOHOHOHO
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]mn iphone lacht er om. Het plaatje is overigens banwaardig. Maar ik zal geen tr machen.SPOILER: Niet voor mobiele users.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Waarom is die ban waardig dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mn iphone lacht er om. Het plaatje is overigens banwaardig. Maar ik zal geen tr machen.
kan niet meer wijzigen. Moet je ff in feedback ofzo vragen.quote:
een van die huisjes is van jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
De gemeente Staphorst onderzoekt momenteel of sadomasochisme (sm) binnen het bestemmingsplan
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-recreatiepark.html
hihi
Ik gaf je een msg 2 sec erna.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
die is onrechtmatig verkregen, die was voor mij bestemd..
true, maar toen was de code die ik probeerde al vergeven... en de rest proberen heeft dan geen nut meer..quote:
he thanks heb hemquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:10 schreef mschol het volgende:
http://www.geforce.co.uk/(...)llback&uid=331306570
5000 simcity beta codes, first come first serve
citiesxl vond ik eigenlijk echt bagger... zeker t.o.v. sc4quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef shaderon het volgende:
Al betwijfel ik of het beter wordt dan citiesxl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |