SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SORRY MAN DAAROM HAD IK HEM OOK IN EEN SPOILER.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef TJV het volgende:
Plex, mijn telefoon liep vast en toen ging de batterij van 55% naar 10%.Takkeding.
#fwp
Zo herkenbaar ditquote:Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef TJV het volgende:
Plex, mijn telefoon liep vast en toen ging de batterij van 55% naar 10%.Takkeding.
#fwp
ingestort dak? nicequote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef TJV het volgende:
Nee dat was vanmiddag al. Zit je in de ArenA, dak stort in, alles ligt plat en dan is je telefoon bijna leeg! HALP HALP HALP
Hij deed het nog 4 uur met die 10%,
zolang iedereen die meuk maar blijft kopen..quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef mschol het volgende:
als je denkt dat je alles wel gezien hebt aan simulatoren:
http://www.gamefly.co.uk/(...)for-Victory/5004028/
40 graden is veul te heet joh.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:09 schreef shaderon het volgende:
winter al weer zat. doe maar 40 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeuh, ik heb hem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |