abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:15:07 #1
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121774046

Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft en waar wij Miley keihard willen palen!
De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Veel plezier :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121774141
Nieuwe TC pl0x
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:17:58 #3
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121774166
Post dan
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121774773
Aardappel kaasjes :o
pi_121775083
RTL4 mooie Auto-tune zeg.
pi_121778131
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_121779504
TC

Fear is the grease of society.
pi_121781514
quote:
HET ISSS SUPERFAKE :D
  zaterdag 19 januari 2013 @ 23:44:46 #10
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_121782976
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef shaderon het volgende:

[..]

HET ISSS SUPERFAKE :D
  zondag 20 januari 2013 @ 13:48:19 #11
270524 Flodder450
pi_121796319
lekker dood hier entzo
pi_121799688
ah blijkbaar voor nog een maand de server betaald. Wist niet dat dat automatisch ging. :')
pi_121800405
Hmm ja, moeten maar weer eens minecraft gaan spelen bij de volgende update. Kan wel hoop leuke automatische dingen maken met die nieuwe hoppers :P
  zondag 20 januari 2013 @ 15:09:50 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121800582
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Hmm ja, moeten maar weer eens minecraft gaan spelen bij de volgende update. Kan wel hoop leuke automatische dingen maken met die nieuwe hoppers :P
Ik volg minecraft niet meer sinds 1.3.2.. En er staat ook niet ergens simpel wat er allemaal bij is gekomen..
pi_121800852
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ik volg minecraft niet meer sinds 1.3.2.. En er staat ook niet ergens simpel wat er allemaal bij is gekomen..
Nieuwe ore, redstone update en hopper. Dat is het :P Kan wel automatische furnaces maken met die hoppers, minecraft overlaadt plaatsen etc. Wel geinig.
  zondag 20 januari 2013 @ 15:21:12 #16
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121801427
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nieuwe ore, redstone update en hopper. Dat is het :P Kan wel automatische furnaces maken met die hoppers, minecraft overlaadt plaatsen etc. Wel geinig.
Voor zover ik weet
Nieuwe ore (welke?)
Nieuwe carts
Redstone is helemaal anders + nieuwe redstone zooi
Hopper
Dropper
Commandblock weet ik niks van
Je kan van alles een naam geven door middel van een boek ofzo? (hoe weet ik niet)
Nieuwe blocks
Wither
Mob hoofdjes
Heksen
Potatoes / Carrots
Beacons
Anvils
Repeaters zijn anders
Pumpkin pie
Nether star

Van al deze shit en wss meer weet ik dus niks..
pi_121802471
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Voor zover ik weet
Nieuwe ore (welke?)
Nieuwe carts
Redstone is helemaal anders + nieuwe redstone zooi
Hopper
Dropper
Commandblock weet ik niks van
Je kan van alles een naam geven door middel van een boek ofzo? (hoe weet ik niet)
Nieuwe blocks
Wither
Mob hoofdjes
Heksen
Potatoes / Carrots
Beacons
Anvils
Repeaters zijn anders
Pumpkin pie
Nether star

Van al deze shit en wss meer weet ik dus niks..
Nieuwe ore: Quartz (in de Nether) -> kan je die marmer blokken meemaken, en is ingredient voor wat redstone dingen.
Nieuwe carts Minecart+tnt = blaast alles op rond de rails, mits geactiveerd door rails. Minecart + hopper = zuigt items van de rails op en haalt items uit kisten boven de rails. Kan worden geleegd met de hand of doormiddel van een hopper onder de rails.

Redstone is helemaal anders + nieuwe redstone zooi: Valt reuze mee, het signaal sterkte neemt af naarmate je redstone lijn langer is, dat merk je alleen bij de comperator die alleen een signaal afgeeft als 1 van de 2 inputs sterker is dan de ander. Voor de rest is redstone hetzelfde.
Nieuwe redstone items: Daylight detector, geeft signaal af overdag. Redstone block = piston moveable redstone torch, comperator (zie boven), budswitch (verwacht/genoemd, geeft signaal bij een block update, zit nu al ingame maar dan als bug.) Repeaters zijn hetzelfde. Weighted pressure plates, geven pas signaal af mits x aantal items er op liggen. Trapped chest, geeft redstone signaal af wanneer het open gaat. Lijkt me vooral meer items voor mapmakers imo.

Hopper = Zuigt items uit kisten en plaatst ze in containers.
Dropper = Dispenser, maar dan schiet het pijlen etc niet af. En als het naast een container staat gaat het item daar in.
Commandblock = voor map makers, kan je server commands uitlaten voeren, alleen creative beschikbaar.
Anvil: Kan met xp dingen repareren en een naam geven.
Nieuwe blocks Al besproken.
Wither: Mob die dropt netherstar, mob moet je maken met 3x wither skull en 4 soulsand. (boss mob)
Mob hoofdjes: Alleen creative beschikbaar, op Wither skull na, dropt zeldzaam van Wither skeletons die kunnen spawnen in Nether fortress.
Heksen: Mob die spawned alleen in Witchhuisjes in swamps. Gooien potions naar je, zelf nooit ingame tegengekomen, huisjes waren altijd leeg.
Potatoes / Carrots: Kan je vinden in NPC village, of droppen zeldzaam van zombies. Zijn nieuwe crops, kan je eten, zijn nodig voor sommige potions.
Beacons: Kan je bouwen met Nether Star, heeft tenminste 9 iron/gold/etc blocks nodig, kunnen je bonuses geven als je in de buurt bent zoals speed, strength, jump.
Pumpkin pie: Recept waarmee pumpkins ook eetbaar worden.
Nether star: Al besproken.
Enchanten: Kan nu boeken enchanten als je wel de xp hebt. Die kan je dan later in een anvil stoppen met het wapen/tool. Die vraagt dan kleine prijs om je item als nog ermee te enchanten.

Lijkt me duidelijk dat ik me verveel :P Overig kan je straks als die budswitch inderdaad komt een automatische melonfarm maken die zelfs automatisch de items opzuigt en netjes in kist plaatst _O_
  zondag 20 januari 2013 @ 15:41:55 #18
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121802622
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:39 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nieuwe ore: Quartz (in de Nether) -> kan je die marmer blokken meemaken, en is ingredient voor wat redstone dingen.
Nieuwe carts Minecart+tnt = blaast alles op rond de rails, mits geactiveerd door rails. Minecart + hopper = zuigt items van de rails op en haalt items uit kisten boven de rails. Kan worden geleegd met de hand of doormiddel van een hopper onder de rails.

Redstone is helemaal anders + nieuwe redstone zooi: Valt reuze mee, het signaal sterkte neemt af naarmate je redstone lijn langer is, dat merk je alleen bij de comperator die alleen een signaal afgeeft als 1 van de 2 inputs sterker is dan de ander. Voor de rest is redstone hetzelfde.
Nieuwe redstone items: Daylight detector, geeft signaal af overdag. Redstone block = piston moveable redstone torch, comperator (zie boven), budswitch (verwacht/genoemd, geeft signaal bij een block update, zit nu al ingame maar dan als bug.) Repeaters zijn hetzelfde.

Hopper = Zuigt items uit kisten en plaatst ze in containers.
Dropper = Dispenser, maar dan schiet het pijlen etc niet af. En als het naast een container staat gaat het item daar in.
Commandblock = voor map makers, kan je server commands uitlaten voeren, alleen creative beschikbaar.
Anvil: Kan met xp dingen repareren en een naam geven.
Nieuwe blocks Al besproken.
Wither: Mob die dropt netherstar, mob moet je maken met 3x wither skull en 4 soulsand. (boss mob)
Mob hoofdjes: Alleen creative beschikbaar, op Wither skull na, dropt zeldzaam van Wither skeletons die kunnen spawnen in Nether fortress.
Heksen: Mob die spawned alleen in Witchhuisjes in swamps. Gooien potions naar je, zelf nooit ingame tegengekomen, huisjes waren altijd leeg.
Potatoes / Carrots: Kan je vinden in NPC village, of droppen zeldzaam van zombies. Zijn nieuwe crops, kan je eten, zijn nodig voor sommige potions.
Beacons: Kan je bouwen met Nether Star, heeft tenminste 9 iron/gold/etc blocks nodig, kunnen je bonuses geven als je in de buurt bent zoals speed, strength, jump.
Pumpkin pie: Recept waarmee pumpkins ook eetbaar worden.
Nether star: Al besproken.
Enchanten: Kan nu boeken enchanten als je wel de xp hebt. Die kan je dan later in een anvil stoppen met het wapen/tool. Die vraagt dan kleine prijs om je item als nog ermee te enchanten.

Lijkt me duidelijk dat ik me verveel :P Overig kan je straks als die budswitch inderdaad komt een automatische melonfarm maken die zelfs automatisch de items opzuigt en netjes in kist plaatst _O_
_O_ _O_ _O_
pi_121802719
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Bah, net voor mijn edit :P was nog 2 dingen vergeten
  zondag 20 januari 2013 @ 15:44:11 #20
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121802779
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Bah, net voor mijn edit :P was nog 2 dingen vergeten
Oh.. wat heb je verandert?
pi_121802823
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Oh.. wat heb je verandert?
2 items onder redstone section.
  zondag 20 januari 2013 @ 15:45:53 #22
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121802884
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

2 items onder redstone section.
Ah oke! Thanks!
pi_121802947
Beter hebben ze de block update detector bug niet gefixed
pi_121803049
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef shaderon het volgende:
Hebben ze wel, maar Jeb vermelde tijdens minecon dat hij dat mogelijk in een blok zou veranderen. De overige blokken die hij zou toevoegen zitten er al in dus hij wordt wel verwacht :{
pi_121803093
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef shaderon het volgende:
?
pi_121803283
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Hebben ze wel, maar Jeb vermelde tijdens minecon dat hij dat mogelijk in een blok zou veranderen. De overige blokken die hij zou toevoegen zitten er al in dus hij wordt wel verwacht :{
neee. dan ga ik mooi niet updaten. al mijn redstone minigames zijn dan verneukt
pi_121803310
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:49 schreef mschol het volgende:

[..]

?

Is dus alleen mogelijk doormiddel van een bug, die ze nu hebben verwijderd, maar mogelijk terugkomt in een blok omdat je er een hoop leuke dingen mee kan bouwen.
pi_121807888
En wanneer komt die update uit?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121808446
quote:
En wanneer komt die update uit?
Waarschijnlijk eind deze maand of begin volgende maand :)
  zondag 20 januari 2013 @ 18:47:04 #30
270524 Flodder450
pi_121811923
Net op reddit een plaatje gezien van iemand die een skin-eating disease heeft, godverdomme :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')