Ok, het is duidelijk. Je bent een troll.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Danny nelissen liegt, hij kan gewoon niet hebben dat andere renners zoveel aandacht krijgen, daarom liegt hij maar dat hij doping heeft gebruikt, dan staat hij weer in de spotlight.
Ja leuk, kan je nu eindelijk oprotten uit dit topic?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Danny nelissen liegt, hij kan gewoon niet hebben dat andere renners zoveel aandacht krijgen, daarom liegt hij maar dat hij doping heeft gebruikt, dan staat hij weer in de spotlight.
kom op, die mensen bestaan hoor, elke keer als er en moord is gepleegd lopen er mensen binnen met een nepbekentenis. kan best danSDanny gewoon gek/ziek is en hulp nodig heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, het is duidelijk. Je bent een troll.
Dat werd ook gezegd tegen de schone wielrenners of ze konden oprotten uit het peleton.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja leuk, kan je nu eindelijk oprotten uit dit topic?
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:29:06A long ride, 6,5hrs and 220km done. Focus on the things you can change: #The_Future. In the way I've always done: #Clean. #mywayoflife reageer retweet
lekkere nieuwswaarde, gaan we nu zelfs elke twitter van sporters plaatsen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef marcodej het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:29:06A long ride, 6,5hrs and 220km done. Focus on the things you can change: #The_Future. In the way I've always done: #Clean. #mywayoflife reageer retweet
Nee. Maar het feit dat Gesink het nodig vond een referentie te maken naar de actualiteit vond ik opvallend genoeg om te melden ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere nieuwswaarde, gaan we nu zelfs elke twitter van sporters plaatsen?
Zou idd mooi zijn, maar voor het IOC is het wielrennen juist een mooie afleiding. Als ze vanwege de dopingperikelen idd het wielrennen uit de OS gooien, kunnen ze weer zeggen "kijk eens hoe schoon we zijn."quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk zouden ze dat eens moeten doen, de bloedstalen van de OS van 1996, 2000 en 2004 opnieuw controleren.
Ze moeten er niet eens gevolg aan geven of zeggen over wie het gaat, maar als de conclusie is dat 75% van alle stalen EPO bevatte (dus inclusief tennis, atletiek en zwemmen), dan zullen de oogkleppen bij een hoop mensen misschien eindelijk eens wegvallen en kan het wielrennen even vervangen worden als doping-boksbal.
Kijk alleen al naar het grote aantal gevallen in de atletiek van de afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou idd mooi zijn, maar voor het IOC is het wielrennen juist een mooie afleiding. Als ze vanwege de dopingperikelen idd het wielrennen uit de OS gooien, kunnen ze weer zeggen "kijk eens hoe schoon we zijn."
Volgens mij is het bijna niemand opgevallen dat er tijdens de OS nogal wat dopinggevallen waren, zelfs een paar medaillewinnaars. Meestal sporters uit voormalige oostbloklanden of landen die niet veel in te brengen hebben. Misschien zie ik conspirancy's die er niet zijn, maar op mij komt het over dat ze af en toe een nobody pakken om maar te laten zien dat ze goed bezig zijn. Ondertussen fungeert het wielrennen als een perfecte bliksemafleider. Dat daar doping gebruikt wordt is al sinds de jaren 60 duidelijk, dus die kun je makkelijk wegzetten als de zondebok.
En alle andere ploegen ook, want reed er nou echt ook maar 1 (succesvolle) ploeg zonder doping?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Scarface88 het volgende:
Ik hoop dat bij de Rabobank de beerput nu ook eens open gaat. Zoals Boogerd in 2002 de Koninginnenrit in de Pyreneeën won tot aan het complete verhaal met Rasmussen in 2007.
En wat SaintOfKillers zegt inderdaad: nu andere sporttakken nog.quote:NRC Handelsblad sprak de afgelopen weken met tientallen renners en betrokkenen en daaruit is gebleken dat de ploeg wanhopig op zoek was naar de eeuwige roem en al vanaf het eerste jaar doping introduceerde. Anders waren hun renners gedoemd tot meelopers die steeds achteraan het peloton zouden bungelen.
Ik kan alleen voetbal en schaatsen bedenken als sport waar Nederlanders echt mee doetquote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk zouden ze dat eens moeten doen, de bloedstalen van de OS van 1996, 2000 en 2004 opnieuw controleren.
Ze moeten er niet eens gevolg aan geven of zeggen over wie het gaat, maar als de conclusie is dat 75% van alle stalen EPO bevatte (dus inclusief tennis, atletiek en zwemmen), dan zullen de oogkleppen bij een hoop mensen misschien eindelijk eens wegvallen en kan het wielrennen even vervangen worden als doping-boksbal.
Bij heel veel sporten wordt gewoon de andere kant opgekeken inderdaad. En af en toe een kogelstootster pakken stelt ook niet veel voor. Zo groot is die sport ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou idd mooi zijn, maar voor het IOC is het wielrennen juist een mooie afleiding. Als ze vanwege de dopingperikelen idd het wielrennen uit de OS gooien, kunnen ze weer zeggen "kijk eens hoe schoon we zijn."
Volgens mij is het bijna niemand opgevallen dat er tijdens de OS nogal wat dopinggevallen waren, zelfs een paar medaillewinnaars. Meestal sporters uit voormalige oostbloklanden of landen die niet veel in te brengen hebben. Misschien zie ik conspirancy's die er niet zijn, maar op mij komt het over dat ze af en toe een nobody pakken om maar te laten zien dat ze goed bezig zijn. Ondertussen fungeert het wielrennen als een perfecte bliksemafleider. Dat daar doping gebruikt wordt is al sinds de jaren 60 duidelijk, dus die kun je makkelijk wegzetten als de zondebok.
Ik vind vooral het beperkte wroeten van de Belgische journalistiek in het verleden van de Belgische ploegen opvallend.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
En alle andere ploegen ook, want reed er nou echt ook maar 1 (succesvolle) ploeg zonder doping?
Mompelt iets over Belgische volksaard...quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind vooral het beperkte wroeten van de Belgische journalistiek in het verleden van de Belgische ploegen opvallend.
En dan vooral bij de ploeg(en) van Lefevre. Die zit bij mij wel in de top 3 van verdachte ploegleiders.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind vooral het beperkte wroeten van de Belgische journalistiek in het verleden van de Belgische ploegen opvallend.
In belgie is doping toch veel strafbaarder dan in NL? en de verjaringstermijn is ook langer.?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Even mijn topdrie bedenken: Saiz, Bruyneel, Riis.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan vooral bij de ploeg(en) van Lefevre. Die zit bij mij wel in de top 3 van verdachte ploegleiders.
Saiz was ik effe vergeten, die is ook al jaren geen ploegleider meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even mijn topdrie bedenken: Saiz, Bruyneel, Riis.
Sorry hij zit er niet bij
Sowieso. Maar stiekem zijn Belgen chaunistischer en achterbakser dan Fransen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan vooral bij de ploeg(en) van Lefevre. Die zit bij mij wel in de top 3 van verdachte ploegleiders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |