Wat.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=143460
Uitspraken terughalen is zijn specialiteit. Dus dat zal wel vaak gedaan worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het wel een goed idee, sportief dat Nelissen het doet.
En Genee zal wel de juiste vragen durven stellen denk ik. Hij zal vast zijn uitspraken tijdens Tour du Jour terughalen.
(Uit artikel)quote:ik denk dat mijn geloofwaardigheid nog meer was aangetast als ik altijd ontkend zou hebben. En als mensen niet meer naar Eurosport willen kijken? Veel succes, dan ga je toch lekker naar Smeets luisteren, die alles wist, maar niets zei
Of zijn verhaal nu waar blijkt te zijn of niet, hij slaat de spijker op z'n kop.quote:"Ik heb geen doping gebruikt toen ik wereldkampioen bij de junioren werd, maar niemand gelooft dat nu. Als ik beken gelooft iedereen het, maar als ik ontken iets gedaan te hebben, ben ik meteen een leugenaar."
"Dit is precies waarom de omerta zo goed werkt. Jantje moet altijd hangen. Er is verder geen enkele nuance, alleen een snel oordeel over de persoon. De media doen daar volledig aan mee door niet de juiste vragen te stellen."
Niks. Levert alleen goeie tv op hopelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Ericr het volgende:
Maar wat boeit de dopingsbiecht van een vierderangs prof eigenlijk?
Dit stoort mij ook enorm.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef TheArt het volgende:
Hele terechte opmerking trouwens:
[..]
Of zijn verhaal nu waar blijkt te zijn of niet, hij slaat de spijker op z'n kop.
Maar dat was dan juist de enige overwinning die hij clean behaalde zegt iequote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Ericr het volgende:
Maar wat boeit de dopingsbiecht van een vierderangs prof eigenlijk? Die WK-titel bij de amateurs was een fraai kunststukje maar verder is Nelissen gewoon een schande voor de doping die hij heeft ingenomen. Zonde van het geld.
Hij heeft compleet gelijk in dit geval vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Danny is boos en teleurgesteld.![]()
http://www.nusport.nl/wie(...)-het-nooit-goed.html
Blijkbaar genoeg om mensen helemaal los te laten gaan op Twitter. Ik snap er ook de ballen vanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Ericr het volgende:
Maar wat boeit de dopingsbiecht van een vierderangs prof eigenlijk? Die WK-titel bij de amateurs was een fraai kunststukje maar verder is Nelissen gewoon een schande voor de doping die hij heeft ingenomen. Zonde van het geld.
Het maakt het geheel in ieder geval weer wat duidelijker. Zo geeft hij dus aan dat er bijna vanaf het begin van Rabo massaal doping was en dat iedereen er van wist. Het kwam juist vanuit de leiding van de ploeg en indirect vanuit de Rabobank. Dus die schijnheil dat Rabobank zich absoluut niet met doping in wil laten is gelijk ook weer van tafel geveegd. Het zijn natuurlijk maar flarden, maar het wordt wel stukje bij beetje duidelijker.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Ericr het volgende:
Tja, misschien durfde hij niet, bang voor de reacties en stront die hij over zich heen zou krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:36 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking van Nelissen met Smeets niet helemaal fair. Natuurlijk vermoedt Smeets heus wel dat er vreemde dingen gebeuren, maar bij Nelissen is het zo dat hij het uit eigen ervaring weet. Daarbij deed Nelissen altijd alsof hij de dopingperikelen zeer kritisch volgde en het uit zocht, terwijl hij zelf al precies wist hoe het allemaal in elkaar stak. Hij wist dus dat alles bekend was bij de leiding van de toonaangevende ploeg in Nederland, maar heeft verzuimd er iets over te melden. Bij bijv. die Rasmussen-zaak weet hij dus wel dat de Rabo-leiding erbij betrokken was, maar hij heeft gewoon meegedaan met het toneelstukje.
Die piek was bij de Amateurs.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
En die bekentenissen waar de waardeloze resultaten op doping werden behaald en de carrierepiek zogezegd clean was... daar lachen we eens hartelijk om.
Ah, de vroegere amateurs, het enige beerputje dat nog harder stonk dan de profs, daar was het hek helemaal van de damquote:
Sssssst.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, de vroegere amateurs, het enige beerputje dat nog harder stonk dan de profs, daar was het hek helemaal van de dam.
Precies, lijkt me veel interessanter dan het voorgekookte interview met Armstrong.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef marcodej het volgende:
Gesprek zal ook minder geregisseerd zijn vermoed ik. Zal vermakelijke televisie worden, en een stuk minder fake dan de Armstrong-show.
Genee weet geen zak van wielrennen maar durft inderdaad wel vragen te stellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het wel een goed idee, sportief dat Nelissen het doet.
En Genee zal wel de juiste vragen durven stellen denk ik. Hij zal vast zijn uitspraken tijdens Tour du Jour terughalen.
Gert Jakobs zit er ja. Warreme breaudjes zal er wel naast zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Genee weet geen zak van wielrennen maar durft inderdaad wel vragen te stellen.
Gaat volgens mij leuke TV worden.
Wie zijn eigenlijk die wielerdeskundigen? Toch niet Gert Jakobs zeker?Ik hoop toch personen met wat meer niveau zoals Thijs Zonneveld.
Wie?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gert Jakobs zit er ja. Warreme breaudjes zal er wel naast zitten.
Wanneer gaat die bekennen trouwens?
Van de Boekelse zachte G is weinig meer over.quote:
Ze passen wel bij elkaar. Misschien kan je Sjek ze een keer uitnodigen bij Studio voetbalquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van de Boekelse zachte G is weinig meer over.![]()
Ik hoop toch niet dat die lopende hoogtezon te gast is. Jakobs is al erg genoeg.
Zal ook wel wat geld voor over staan lijkt me.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef marcodej het volgende:
Het is opportunistisch en nogal dubieus gezien zijn eerdere boude uitspraken bij Tour du Jour en oa hier: http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/23/Spo/01.html (). Maar hij doet het tenminste. En nog min of meer 'uit zichzelf', zonder dat het afgedwongen is door een positieve test of het werk van een aanklager als Tygart. Ik zie het anderen niet doen.
Ja, hij heeft wat uit te leggen en Genee kennende zal die ook wel het bloed onder zijn nagels krijgen.
Gesprek zal ook minder geregisseerd zijn vermoed ik. Zal vermakelijke televisie worden, en een stuk minder fake dan de Armstrong-show.
Lees je zin nogmaals.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zal ook wel wat geld worden voor over staan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |