Precies, lijkt me veel interessanter dan het voorgekookte interview met Armstrong.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef marcodej het volgende:
Gesprek zal ook minder geregisseerd zijn vermoed ik. Zal vermakelijke televisie worden, en een stuk minder fake dan de Armstrong-show.
Genee weet geen zak van wielrennen maar durft inderdaad wel vragen te stellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het wel een goed idee, sportief dat Nelissen het doet.
En Genee zal wel de juiste vragen durven stellen denk ik. Hij zal vast zijn uitspraken tijdens Tour du Jour terughalen.
Gert Jakobs zit er ja. Warreme breaudjes zal er wel naast zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Genee weet geen zak van wielrennen maar durft inderdaad wel vragen te stellen.
Gaat volgens mij leuke TV worden.
Wie zijn eigenlijk die wielerdeskundigen? Toch niet Gert Jakobs zeker?Ik hoop toch personen met wat meer niveau zoals Thijs Zonneveld.
Wie?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gert Jakobs zit er ja. Warreme breaudjes zal er wel naast zitten.
Wanneer gaat die bekennen trouwens?
Van de Boekelse zachte G is weinig meer over.quote:
Ze passen wel bij elkaar. Misschien kan je Sjek ze een keer uitnodigen bij Studio voetbalquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van de Boekelse zachte G is weinig meer over.![]()
Ik hoop toch niet dat die lopende hoogtezon te gast is. Jakobs is al erg genoeg.
Zal ook wel wat geld voor over staan lijkt me.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef marcodej het volgende:
Het is opportunistisch en nogal dubieus gezien zijn eerdere boude uitspraken bij Tour du Jour en oa hier: http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/23/Spo/01.html (). Maar hij doet het tenminste. En nog min of meer 'uit zichzelf', zonder dat het afgedwongen is door een positieve test of het werk van een aanklager als Tygart. Ik zie het anderen niet doen.
Ja, hij heeft wat uit te leggen en Genee kennende zal die ook wel het bloed onder zijn nagels krijgen.
Gesprek zal ook minder geregisseerd zijn vermoed ik. Zal vermakelijke televisie worden, en een stuk minder fake dan de Armstrong-show.
Lees je zin nogmaals.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zal ook wel wat geld worden voor over staan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |