Posten terwijl je videocolleges bekijktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mis jij, Maharbal, nou de kern van mijn opmerking?
Wij jou ook niet, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:52 schreef Maharbal het volgende:
Ach, wat kan ik ervan zeggen. Ik neem mezelf ook niet al te serieus.
Mijn held!quote:
Warempel, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:54 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het meest interessante rechtsgebied.
?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen novieten vandaag hier.
Op Ties na dan ofzo
Klaarblijkelijk interpreteer jij het woord noviet anders.quote:
Ik heb al eerder aangegeven dat wmb iedereen die nog studeert een noviet is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk interpreteer jij het woord noviet anders.
Het is dat je 'm zelf al in koptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat wmb iedereen die nog studeert een noviet is.
Ik nu dus ook weer t/m maart
Wat dacht je van gewoon niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zullen we Windmill doen als titel van #200?
Jij doet toch een enkel vak? Dat noem ik een cursist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat wmb iedereen die nog studeert een noviet is.
Ik nu dus ook weer t/m maart
wat is dit nou weerquote:
Ja en dat dat dus ook moet/beter is voor iedereen. Dat het niet tot in den treure zichzelf voortsleept.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer![]()
Kan je trouwens meteen even uitleggen wat er bedoelt wordt met 'lites finiri oportet'. Dat de rechtsgang op een gegeven moment ophoudt oid?
Is dat niet dat gedingen beëindigd moeten worden, dat er dus uitspraak gedaan moet worden en niet halverwege proces denkt ah henky is een lul laat het proces maar hangen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer![]()
Kan je trouwens meteen even uitleggen wat er bedoelt wordt met 'lites finiri oportet'. Dat de rechtsgang op een gegeven moment ophoudt oid?
Windmillquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zullen we Windmill doen als titel van #200?
Dat het ooit moet ophouden. Het houdt in deze definitief op bij de HR, die toets bijvoorbeeld ook geen feiten meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer![]()
Ik zit lekker aan de keukentafel. Is dat geen idee?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:00 schreef ylSs het volgende:
Kan beter in de badkamer gaan studeren.. Fucking koud op zolder, heb dan ook geen verwarming op zolder helaas.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij doet toch een enkel vak? Dat noem ik een cursist.
Vroeger hadden we zo'n smiley waar de een de ander over zijn bol aaide. Die was nu wel op zijn plaats geweest.quote:
Zijn jouw modules niet gegoten in de vorm van aparte cursussen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vroeger hadden we zo'n smiley waar de een de ander over zijn bol aaide. Die was nu wel op zijn plaats geweest.
Je moet ze sowieso een keer in het echt bekijken anders kun je nooit kiezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben er overigens nog steeds niet uit of ik een S3 of iPhone 5 wil. Misschien morgen maar eens naar de winkel gaan om die dingen vast te houden, want aan jullie heb ik ook niets.
Nee dan komt mijn zoontje steeds om te vragen of ik ook een super cool kasteel wil maken van lego. (Voordeel van kinderen trouwens ongegeneerd spelen met lego, dan mag het weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan de keukentafel. Is dat geen idee?
Ik zou zeker voor de Samsung gaan; maar kijk dan ook eens naar de Note 2. Niet de tablet, maar de telefoon. Overigens is mijn S2 weer levendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben er overigens nog steeds niet uit of ik een S3 of iPhone 5 wil. Misschien morgen maar eens naar de winkel gaan om die dingen vast te houden, want aan jullie heb ik ook niets.
Mja voor mij is het belangrijkste dat touchscreen snel is, enige telefoon waar dat goed bij is imo is de iphone. Alleen prijs is kak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef Maharbal het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou zeker voor de Samsung gaan; maar kijk dan ook eens naar de Note 2. Niet de tablet, maar de telefoon. Overigens is mijn S2 weer levend![]()
![]()
Ssssshhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn jouw modules niet gegoten in de vorm van aparte cursussen?
Ja, leek mij ook tof. Aan de andere kant, ding moet wel een mobieltje blijven....geen zin dat iedereen om je heen zo duidelijk kan meegenieten van al je (online) berichten, mails etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog iets groter scherm; dat staat me wel aan.
Dat valt wel mee; ga maar kijken morgen. Sowieso is de S3 ook al 4.7 en de Note 2 5.0 dus daarin ligt geen wereld van verschil.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, leek mij ook tof. Aan de andere kant, ding moet wel een mobieltje blijven....geen zin dat iedereen om je heen zo duidelijk kan meegenieten van al je (online) berichten, mails etc.
Note was ik sowieso niet naar aan het kijken, ik heb zelf wel een iPad 4quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee; ga maar kijken morgen. Sowieso is de S3 ook al 4.7 en de Note 2 5.0 dus daarin ligt geen wereld van verschil.
B100quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een collega van me heeft dus een 7.0 TAB en die gebruikt hij ook als telefoon. Geweldig. Hij is net een van die criminelen van Bassie en Adriaan
Ik begrijp deze post niet helemaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Note was ik sowieso niet naar aan het kijken, ik heb zelf wel een iPad 4. iPhone is 4.0, iets beschaafder. Ik heb geen idee, morgen maar eens kijken.
Als de S3 al bijna te groot is voor mij, dan de Note helemaal. Zoiets groots wil ik niet aangezien ik al een iPad heb. de iPhone 5 is 4.0 inch t.o.v. de 4.7 van de S3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp deze post niet helemaal.
Ah OK. Omdat ik uit een eerdere post opmaakte dat iets groters ook wel prettig zou zijn. Ik vind zelf het scherm van de iPhone 4 bijvoorbeeld echt irritant klein.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als de S3 al bijna te groot is voor mij, dan de Note helemaal. Zoiets groots wil ik niet aangezien ik al een iPad heb. de iPhone 5 is 4.0 inch t.o.v. de 4.7 van de S3.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen novieten vandaag hier.
Op Ties na dan ofzo
Morgen om 12.30 thuis tegen Utrechtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi Pax
Tegen wie moet FCG dit weekeinde?
Ohquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ha die Pax!
Net op het moment dat ik er weer vandoor moet
Partir, c'est mourir un peuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ha die Pax!
Net op het moment dat ik er weer vandoor moet
Met -4/-5 wordt dat geen pretje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen om 12.30 thuis tegen Utrecht
Heerlijke uitslagen vanavondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Godver wat koud in het stadion en kutvoetbal niet te vergeten
Andere tijdzone?quote:
Mooie woordkeuze. Verlichting in combinatie met staatsrecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef omelette het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer fijn Staatsrecht. De nabespreking heeft me verlicht.
Verschrikkelijke wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
God wat zal jij het koud hebben inderdaad. Sterkte en hopen op een mooie wedstrijd van FCG
Begin het zelfs haast leuk te vinden. Het filosofische deel tenminste.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooie woordkeuze. Verlichting in combinatie met staatsrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |