Zie hem er om heen praten. Artikel aanpassen om ze gelijk te krijgen en nu doen alsof zijn neus(!) bloed. Het zou hem sieren als hij het toegeeft.quote:
Juist heel goed, het gaat nergens over en nog heb je hele groepen debielen die er maar op in blijven gaan.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zie hem er om heen praten. Artikel aanpassen om ze gelijk te krijgen en nu doen alsof zijn neus(!) bloed. Het zou hem sieren als hij het toegeeft.
Het maatk met niet uit wat jullie beweren, het maakt me uit wat ik beweer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
WIj beweerden dat we geen cl meer begroten na aanleiding van de gemeente deal. Ga nou je eigen falen niet proberen goed te praten.
Dat ik er nog serieus op in ga.
Je bent de faal van het jaar .
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het maatk met niet uit wat jullie beweren, het maakt me uit wat ik beweer.
Kan jij dit artikel voor me aanpassen:quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het maatk met niet uit wat jullie beweren, het maakt me uit wat ik beweer.
Je faalt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan jij dit artikel voor me aanpassen:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_BIJ_RABOBANK__.html
Zou graag willen dat nelissen niet doping toegeeft maar dat hij obesitas toegeeft.
Ik hoor dat jij er goed in bent.
Bedankt
HMF is echt zo'n loser. Kansloze sukkel. De term 'slechte troll' komt nog niet in de buurt.quote:
Een neus die het opneemt voor een kakkerlak. Die clubs doen altijd wel alsof het rivalen zijn, maar na de wedstrijd vanmiddag staan Jordiii en HMF elkaar achter het CS gewoon in het kontje te neuken hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Juist heel goed, het gaat nergens over en nog heb je hele groepen debielen die er maar op in blijven gaan.
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
HMF is echt zo'n loser. Kansloze sukkel. De term 'slechte troll' komt nog niet in de buurt.
Hoe triest ben je als je een discussie kosten wat het kost wilt winnen en daarin zo ver gaat dat je gewoon keihard een datum in een artikel gaat aanpassen om je 'gelijk' te halen. Het zal ook wel geen incident zijn, geen enkele reden om iets wat hij zegt ooit nog serieus te nemen.
Zo daar al een reden voor was dan.
Iedereen spant samen tegen PSV, illuminati!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een neus die het opneemt voor een kakkerlak. Die clubs doen altijd wel alsof het rivalen zijn, maar na de wedstrijd vanmiddag staan Jordiii en HMF elkaar achter het CS gewoon in het kontje te neuken hoor.
Misschien moeten ze wat aanvallers erbij kopen, vol op de aanval tegen de illuminatiquote:Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iedereen spant samen tegen PSV, illuminati!
Jordiii neemt het altijd op voor zijn slowchat-vriendjes, op een eigen mening heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Daar zijn er meer van overigens.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een neus die het opneemt voor een kakkerlak. Die clubs doen altijd wel alsof het rivalen zijn, maar na de wedstrijd vanmiddag staan Jordiii en HMF elkaar achter het CS gewoon in het kontje te neuken hoor.
Zou hij vernoemd zijn naar het zoontje van Cruyff? Dat vraag ik me af....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jordiii neemt het altijd op voor zijn slowchat-vriendjes, op een eigen mening heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Daar zijn er meer van overigens.
Wat is er, de kater nog niet weg?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jordiii neemt het altijd op voor zijn slowchat-vriendjes, op een eigen mening heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Daar zijn er meer van overigens.
Volslagen bullshit.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet waar. J0rdiii en ik vinden hem gewoon zielig. Je moet niet weten wat hij dagelijks meemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fok! bant HMF niet, HMF bant Fok!.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je eigenlijk weer terug?
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je kan lachen wat je wil, maar de Feijenoorders weten wel beterquote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gaan mensen nog op HMF in?
[..]
Niet waar. J0rdiii en ik vinden hem gewoon zielig. Je moet niet weten wat hij dagelijks meemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen beter hem doorheen helpen, in plaats van uit te lachen.
Nou WIJ vonden hem ALLEMAAL terrecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
J0rdiiii zei juist dat mijn permban terecht was als een van de weinige users mongool. Dus wat lul je nou over 'slowchatvriendjes'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |