Zie hem er om heen praten. Artikel aanpassen om ze gelijk te krijgen en nu doen alsof zijn neus(!) bloed. Het zou hem sieren als hij het toegeeft.quote:
Juist heel goed, het gaat nergens over en nog heb je hele groepen debielen die er maar op in blijven gaan.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zie hem er om heen praten. Artikel aanpassen om ze gelijk te krijgen en nu doen alsof zijn neus(!) bloed. Het zou hem sieren als hij het toegeeft.
Het maatk met niet uit wat jullie beweren, het maakt me uit wat ik beweer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
WIj beweerden dat we geen cl meer begroten na aanleiding van de gemeente deal. Ga nou je eigen falen niet proberen goed te praten.
Dat ik er nog serieus op in ga.
Je bent de faal van het jaar .
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het maatk met niet uit wat jullie beweren, het maakt me uit wat ik beweer.
Kan jij dit artikel voor me aanpassen:quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het maatk met niet uit wat jullie beweren, het maakt me uit wat ik beweer.
Je faalt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan jij dit artikel voor me aanpassen:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_BIJ_RABOBANK__.html
Zou graag willen dat nelissen niet doping toegeeft maar dat hij obesitas toegeeft.
Ik hoor dat jij er goed in bent.
Bedankt
HMF is echt zo'n loser. Kansloze sukkel. De term 'slechte troll' komt nog niet in de buurt.quote:
Een neus die het opneemt voor een kakkerlak. Die clubs doen altijd wel alsof het rivalen zijn, maar na de wedstrijd vanmiddag staan Jordiii en HMF elkaar achter het CS gewoon in het kontje te neuken hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Juist heel goed, het gaat nergens over en nog heb je hele groepen debielen die er maar op in blijven gaan.
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
HMF is echt zo'n loser. Kansloze sukkel. De term 'slechte troll' komt nog niet in de buurt.
Hoe triest ben je als je een discussie kosten wat het kost wilt winnen en daarin zo ver gaat dat je gewoon keihard een datum in een artikel gaat aanpassen om je 'gelijk' te halen. Het zal ook wel geen incident zijn, geen enkele reden om iets wat hij zegt ooit nog serieus te nemen.
Zo daar al een reden voor was dan.
Iedereen spant samen tegen PSV, illuminati!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een neus die het opneemt voor een kakkerlak. Die clubs doen altijd wel alsof het rivalen zijn, maar na de wedstrijd vanmiddag staan Jordiii en HMF elkaar achter het CS gewoon in het kontje te neuken hoor.
Misschien moeten ze wat aanvallers erbij kopen, vol op de aanval tegen de illuminatiquote:Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iedereen spant samen tegen PSV, illuminati!
Jordiii neemt het altijd op voor zijn slowchat-vriendjes, op een eigen mening heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Daar zijn er meer van overigens.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een neus die het opneemt voor een kakkerlak. Die clubs doen altijd wel alsof het rivalen zijn, maar na de wedstrijd vanmiddag staan Jordiii en HMF elkaar achter het CS gewoon in het kontje te neuken hoor.
Zou hij vernoemd zijn naar het zoontje van Cruyff? Dat vraag ik me af....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jordiii neemt het altijd op voor zijn slowchat-vriendjes, op een eigen mening heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Daar zijn er meer van overigens.
Wat is er, de kater nog niet weg?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jordiii neemt het altijd op voor zijn slowchat-vriendjes, op een eigen mening heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. Daar zijn er meer van overigens.
Volslagen bullshit.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet waar. J0rdiii en ik vinden hem gewoon zielig. Je moet niet weten wat hij dagelijks meemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fok! bant HMF niet, HMF bant Fok!.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, waarom ben je eigenlijk weer terug?
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je kan lachen wat je wil, maar de Feijenoorders weten wel beterquote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gaan mensen nog op HMF in?
[..]
Niet waar. J0rdiii en ik vinden hem gewoon zielig. Je moet niet weten wat hij dagelijks meemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen beter hem doorheen helpen, in plaats van uit te lachen.
Nou WIJ vonden hem ALLEMAAL terrecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
J0rdiiii zei juist dat mijn permban terecht was als een van de weinige users mongool. Dus wat lul je nou over 'slowchatvriendjes'.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gaan mensen nog op HMF in?
[..]
Niet waar. J0rdiii en ik vinden hem gewoon zielig. Je moet niet weten wat hij dagelijks meemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen beter hem doorheen helpen, in plaats van uit te lachen.
Leuk voor je. Terecht schrijf je met 1 'r'. Hoe gaat het met PSV verder?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou WIJ vonden hem ALLEMAAL terrecht.
Ho ho, praat voor jezelf.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Kom eens met wat concrete voorbeelden dan? Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan lachen wat je wil, maar de Feijenoorders weten wel beterEn dat je niet ziet dat Don de boel liep op te naaien...
Het laat maar weer zien hoe achterlijk PSV'ertjes zijn.
En even voor de duidelijkheid: buiten het kapsel en het feit dat ik een bril draag, heeft die gozer dus 0,0 procent gelijkenis.
Dat iemand een datum van een aritkel verandert en dat je dan niet eens toe durft te geven dat het triest is, enkel en alleen omdat het je vriendje is. Dat is vrij sneu.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ho ho, praat voor jezelf.
[..]
Kom eens met wat concrete voorbeelden dan? Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Tja dat moet jij wel weten he. Mij boeit het niet, maar als je artikelen moet herschrijven dan is het wel belangrijk ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk voor je. Terecht schrijf je met 1 'r'. Hoe gaat het met PSV verder?
Ik heb geen artikel herschreven.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja dat moet jij wel weten he. Mij boeit het niet, maar als je artikelen moet herschrijven dan is het wel belangrijk ja.
Haha, nee hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb die mongool zijn stelling al ontkracht joh.
ontkenningsfase. Geeft niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen artikel herschreven..
Dankje.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.
Leuke foto trouwens
Ik durf het niet eens toe te geven? Waarom moet ik zoiets doen dan? Niemand vraagt mij hier wat ik er van vind volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat iemand een datum van een aritkel verandert en dat je dan niet eens toe durft te geven dat het triest is, enkel en alleen omdat het je vriendje is. Dat is vrij sneu.
Hebben ze ook niet gedaan. Boertjes hier zijn alleen niet echt intelligent. Denken nog steeds dat ik een artikel aangepast hebquote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens toe te geven? Waarom moet ik zoiets doen dan? Niemand vraagt mij hier wat ik er van vind volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef RubenSosa het volgende:
Om in de woorden van v.Raaij te spreken (vroeger bij studio spaan).
H --- Help
M ---- Mij
F ----- FervalsenJe bedoelt de heer Van Muiswinkel. Daar heeft u dus al een foutieve - wat zeg ik - bewust verdraaide inhoud verstrekt aan de gebruikers van dit forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder had deze heer het over de 3 "V's", waar 'Vervalsen" geen onderdeel van was. Wederom pijnlijk hoe u de plank misslaat.
Dat is mooi voor Pieters, eigen schuld dikke bult enzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers! Hoor net Wilfred Genee op radio 538 die van welingelichte bronnen vernomen heeft dat de armkwetsuur van Pieters wel eens veel erger kon zijn dan gedacht. Schijnt alles kapot gesneden te hebben.
Maar wat is veel erger?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers! Hoor net Wilfred Genee op radio 538 die van welingelichte bronnen vernomen heeft dat de armkwetsuur van Pieters wel eens veel erger kon zijn dan gedacht. Schijnt alles kapot gesneden te hebben.
Voor wat ik begrepen heb van de chirurgen, kunnen de peesbeschadigingen zelfs leiden tot een verminderde sprintsnelheid omdat zijn arm opstijft. Dat kan hem dus gewoon zijn carriére kosten met veel pechquote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat is veel erger?
Kan dit voor zorgen, dat hij veel en veel langer niet kan spelen?
quote:"Ik had hem graag een betere wedstrijd en betere resultaten gegund. Hij staat dicht bij de supporters, maar het gedrag wat hij heeft laten zien kan echt niet door de beugel", aldus Harrie Timmermans
quote:"Ik hoop persoonlijk dat hij adequate medische zorg krijgt, want het is natuurlijk ook een persoonlijk drama voor hemzelf", aldus Timmermans
Elke malloot weet dat ik de neppe van Raaij bedoelde sukkel. Behalve jij dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt de heer Van Muiswinkel. Daar heeft u dus al een foutieve - wat zeg ik - bewust verdraaide inhoud verstrekt aan de gebruikers van dit forum.
Verder had deze heer het over de 3 "V's", waar 'Vervalsen" geen onderdeel van was. Wederom pijnlijk hoe u de plank misslaat.
Ja, euh denk pezen en aders kapotgemaakt en 't zou wel veel langer duren dan in eerste instantie gedacht werd ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat is veel erger?
Kan dit voor zorgen, dat hij veel en veel langer niet kan spelen?
He kneus, hou je 't ff netjes? Je persoonlijke frustratie jegens bepaalde users kan de rest namelijk geen reet schelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Elke malloot weet dat ik de neppe van Raaij bedoelde sukkel. Behalve jij dus.
En dat laatste ga ik niet op in.. dat jij niet snapt dat ik het concept gebruikte en aanpaste.... te triest voor woorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |