Belgie Europees kampioen hierquote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na Schotland in 2016 is nu Roemenië in 2020 Europees kampioen geworden
Kan gebeuren. Herinner je je Portugal - Griekenland nog?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Belgie Europees kampioen hier![]()
Nadat ik (Nederland) ze pakkie in de groep heb gegeven (4-1) gewonnen. Werd in de 2e ronde uitgeschakeld door Italie
Gewoon 0-1 winnen van Spanje in de finale
Is ook zo. Ik noem het ook niet persé onrealistisch maar vooral gewoon zuur voor mijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Herinner je je Portugal - Griekenland nog?
Leuk zoquote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijdje op vakantie gegaan omdat ik geen zin had in de potjes tegen o.a. Almere City en Roda JC. Kom ik terug, ben ik kampioen
Het was al lang niet spannend meerquote:Op maandag 21 januari 2013 08:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leuk zowedstrijd tegen Ajax ging je ook al op vakantie
Ach ja, ieder z'n ding..
Die kreeg ik nou nooit te pakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef BlaBla87 het volgende:
Cornelius stelt bij Twente ook nooit teleur.
Nieuwe game begonnen met FCT om te zien of mijn bazentactiek van Arsenal ook werkte
1e Helft kopt Cornelius er gelijk 2 in
Gelijk het eerst wat ik doe zodra ik een game opstart!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kreeg ik nou nooit te pakkenWel altijd Drenthe en Helenius, maar Cornelius gaat hier altijd naar Engeland
In mijn eerste seizoen in Engeland werd VVV kampioen eredvisie met een uitblinkende Erasmus.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na Schotland in 2016 is nu Roemenië in 2020 Europees kampioen geworden
Cornelius wil nooit naar Twente komen, ookal bied ik meer dan Swansea (of Stoke, hij gaat altijd naar een van die twee)quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Gelijk het eerst wat ik doe zodra ik een game opstart!
Drenthe komt er bij niet in, overbetaalde nietsnut!
quote:
Heb het gevoel dat je op deze manier de vleugelspitsen van de tegenstander meer dwingt achter je eigen backs aan te lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zoiets gebruik ik ook. Enkel mijn VR/VL staan een linie naar achteren. Wel met aanvallende intenties overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |