Rodriguez van Porto was echt een held in mijn Atalanta gamequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Zocalo het volgende:
Het is me nog nooit gelukt een spelmaker goed te laten spelen. Heb nu ook Hamsik gekocht, hem die rol gegeven, maar ze scoren nooit echthoge cijfers..
Okore, Douglas Santos , Doria, Wolff Eikrem , Ademilson , Wellington Nem, Butland en natuurlijk Karaquote:udonderdag 24 januari 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
Begin nu voor het eerst echt met 13.
Weet iemand echte jonge (wereld-)sterren die bij een relatief kleine club spelen?
En dus direct haalbaar zijn voor Ajax![]()
Dank u!
Top!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Okore, Douglas Santos , Doria, Wolff Eikrem , Ademilson , Wellington Nem, Butland en natuurlijk Kara
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
Begin nu voor het eerst echt met 13.
Weet iemand echte jonge (wereld-)sterren die bij een relatief kleine club spelen?
En dus direct haalbaar zijn voor Ajax![]()
Dank u!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Toch maar weer met Ajax begonnen, dit keer wil ik het anders doen. Enkel eigen jeugd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die eerdere post ging nog over FM12.quote:
Telt Zaha nog mee in 13?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Okore, Douglas Santos , Doria, Wolff Eikrem , Ademilson , Wellington Nem, Butland en natuurlijk Kara
Die kan ook redelijk goed worden mits hij begeleid wordt door een oudere spelerquote:
oh ok, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die eerdere post ging nog over FM12.
Nu moet ik het spel eerst nog leren kennen voordat ik zulke moeilijke eisen aan mezelf ga stellen
True. Maarja het doel is natuurlijk een team naar je hand zetten en successen boeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ok, vooruit dan maar
Ik heb hetzelfde gedaan met Porto toen ik net begon, maar met die standaard talenten wordt het al snel erg saai imo. Bij Porto past het nog wel om een leger aan Zuid-Amerikanen te hebben, maar bij Ajax niet
Dat is waar, eens kijken wat voor talenten ik vind in FM13quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Daar valt wel iets tegen te doen, begin met clubs waar die standaard talenten niet haalbaar zijn. Vervolgens als je bij een betere club bent of je team omhoog hebt geleid zitten de standaardaankopen al bij andere clubs.
Ik lees persoonlijk geen van die lijstjes. En doe altijd op scoutwerk. Verrassend waar je soms dan weer een talentje oppikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |