Verliezen van AFC, schande, zelfs met een jeugdteamquote:
Speel jij trouwens nog steeds 12?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verliezen van AFC, schande, zelfs met een jeugdteam
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel jij trouwens nog steeds 12?
Lage premies voor beker + jeugd + vakantie is geen match iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verliezen van AFC, schande, zelfs met een jeugdteam
Ja dan moet je naar de bestuurskamer gaan en met het bestuur pratenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zo de EL-Finale spelen tegen Bilbao.
Kun je trouwens ook je stadion uitbreiden of je jeugdcomplex verbeteren o.i.d?
En zoja: hoe?
Het bestuur wuift altijd AL mijn suggesties wegquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dan moet je naar de bestuurskamer gaan en met het bestuur praten
Hangt ervan af hoeveel geld je hebt, of je clubreputatie hoog is etcquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het bestuur wuift altijd AL mijn suggesties weg
Helaas al gevallenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Fargo het volgende:
Drizzt, jij speelt nog 12 zie ik...is in FM12 mijn cluppie RBC nog vertegenwoordigd of is daarin het doek voor ons al gevallen?
Doe je wel eens voorbereidende trainingen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijf maar moeite hebben goede verdedigers voor mijn team te vinden. Absoluut prioriteit numero uno volgend seizoen, maar dat gaat echt heel lastig worden. Eerst ook maar eens zien waar dit seizoen uiteindelijk beland. Ik denk niet dat promotie goed voor me zal zijn en gezien de huidige vorm zal ik dat ook niet gaan halen gok ik.
x-x-x-xquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Zenit- het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met een "platte 4-4-2"? Zie ook dat op andere sites daar veel over gesproken word, wat houd het eigenlijk in?
Ah, bedankt. Ik las dat dat een goede tactiek is voor LLM, en aangezien mijn team nu een beetje loopt te sukkelen met een 4-3-3, ga ik die eens proberen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Inderdaad, de meest standaard 4-4-2 die je kan bedenken
4141 wil ook nog wel eens werken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Ik las dat dat een goede tactiek is voor LLM, en aangezien mijn team nu een beetje loopt te sukkelen met een 4-3-3, ga ik die eens proberen.
Ik zag het al, maar toch bedanktquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dan moet je naar de bestuurskamer gaan en met het bestuur praten
Interessant om daar eens te starten. Is het niveau in Korea nog wat ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wedstrijd zeg, tegen het team met het 1-na slechtste doelsaldo in de competitie nog wel. Al lag dat in de lijn der verwachtingen gezien ik veel meer moeite heb met laagvliegers dan middenmoters. Maar goed, uiteindelijk toch nog goed gekomen..
Tsja. Ik denk zo rond niveau Championship (dat is toch die direct onder de PL?). Ik heb eigenlijk enkel lange carrières gehad in Portugal en Nederland, dus weinig vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Interessant om daar eens te starten. Is het niveau in Korea nog wat ?
Dus beetje het niveau van Heerenveen / Braga ongeveer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Tsja. Ik denk zo rond niveau Championship (dat is toch die direct onder de PL?). Ik heb eigenlijk enkel lange carrières gehad in Portugal en Nederland, dus weinig vergelijkingsmateriaal.
Ja Heerenveen, dat niveau.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus beetje het niveau van Heerenveen / Braga ongeveer?
Hebben die clubs ook wat geld om uit te geven ? regels omtrent buitenlanders ?quote:
4 buitenlanders per team, waarvan 1 uit de Aziatische regio moet komen (mag ook Australië/NZ). Dus nooit meer dan 3 Europees/Zuid-Amerikaans. Aardig wat clubs (iig Seoul en Busan) hebben een "Underwriter", zodat dus elke maand waarin je eigenlijk verlies zou draaien ze een paar 100k investeren waardoor het op 0 uitkomt. Transfer budget weet ik nog niet, ik zit nog in seizoen 1 en had die optie van "disable transfer budgets first season" aanstaan dus stond op 0. Spelers (als in Koreanen) zijn wel goedkoop trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben die clubs ook wat geld om uit te geven ? regels omtrent buitenlanders ?
Ok ,thanksquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Thas het volgende:
[..]
4 buitenlanders per team, waarvan 1 uit de Aziatische regio moet komen (mag ook Australië/NZ). Dus nooit meer dan 3 Europees/Zuid-Amerikaans. Aardig wat clubs (iig Seoul en Busan) hebben een "Underwriter", zodat dus elke maand waarin je eigenlijk verlies zou draaien ze een paar 100k investeren waardoor het op 0 uitkomt. Transfer budget weet ik nog niet, ik zit nog in seizoen 1 en had die optie van "disable transfer budgets first season" aanstaan dus stond op 0. Spelers (als in Koreanen) zijn wel goedkoop trouwens.
Deze man sowieso meteen als free transfer halen, zit aan het begin zonder club:quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ok ,thanksNa m,n Roma game daar maar eens kijken
Voor dat niveau zoals jij het beschrijft is het wel een goeie . Influence, Concentration en Finishing zijn goed verzorgdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Thas het volgende:
[..]
Deze man sowieso meteen als free transfer halen, zit aan het begin zonder club:
[ afbeelding ]
Enige wat jammer is is z'n composure, maar gratis is hij vrij goed. Snap ook niet dat m'n assistenten/coaches hem zo laag waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef BlaBla87 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen wedstrijd verloren enkel 2 x gelijk tegen ajax en feyenoord UIT
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Toch maar weer met Ajax begonnen, dit keer wil ik het anders doen. Enkel eigen jeugd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik ben Ajacied, dus alles voor het 18e levensjaar is eigen jeugdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, lekker laf, zeggen dat jet het met eigen jeugd gaat doen en dan meteen 3 spelers kopen
Maar wat versta je onder eigen jeugd? Voor 18e aangekocht of echt alleen uit de eigen academie. Dan hoef je meteen nooit meer te scouten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |