abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121974281
Kut, verkeerd.
U MAD?
pi_121975096
Eriksen en Fischer zijn zo'n lekker tandem hier. In 35 wedstrijden al goed voor 34 doelpunten en 26 assists! Die gaan me nog eens heel veel geld opleveren :9
pi_121975131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Niek92 het volgende:
Eriksen en Fischer zijn zo'n lekker tandem hier. In 35 wedstrijden al goed voor 34 doelpunten en 26 assists! Die gaan me nog eens heel veel geld opleveren :9
maakt het spel wel lekker uitdagend _O_
pi_121975490
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

maakt het spel wel lekker uitdagend _O_
De uitdaging is meer om met zo veel mogelijk jeugdspelers te gebruiken. Op dit moment bestaat m'n selectie uit 16 zelf opgeleide spelers, die in principe moeiteloos mee kunnen draaien. Stefano Denswil, Mitchell Dijks, Kenny Tete, Elton Acolatse, Ricardo Kishna, Queency Menig, Lucas Andersen en Branco van den Boomen zijn spelers die regelmatig in de basis staan of gewoon al vaste basisspeler zijn, waar ze dat in het echt nog niet zijn. En dat terwijl de oudste van het stel net 22 is.
pi_121975571
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef Niek92 het volgende:

[..]

De uitdaging is meer om met zo veel mogelijk jeugdspelers te gebruiken. Op dit moment bestaat m'n selectie uit 16 zelf opgeleide spelers, die in principe moeiteloos mee kunnen draaien. Stefano Denswil, Mitchell Dijks, Kenny Tete, Elton Acolatse, Ricardo Kishna, Queency Menig, Lucas Andersen en Branco van den Boomen zijn spelers die regelmatig in de basis staan of gewoon al vaste basisspeler zijn, waar ze dat in het echt nog niet zijn. En dat terwijl de oudste van het stel net 22 is.
En wat is daar precies uitdagend aan? Die spelers had je toch al?
pi_121975701
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt, alleen is het met Ajax nogal makkelijk om spelers te kopen, aangezien ze in FM redelijk veel geld hebben. En die uitdaging komt natuurlijk ook later in de game, zodra er regens instromen en die willen nog weleens tegenvallen.
pi_121975759
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

dan gaat het dus meer om je tactisch vermogen en je trainingen. Uitdagender dan standaard talenten kopen of je scouts op regenjacht te sturen..Ben zelf helaas nog niet zo ver..heb die spelers wel echt nodig, al focus ik me wel graag op de nationale markt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121975999
De uitdaging in de Nederlandse competitie is sowieso beperkt. Ik speel liever in Engeland of Duitsland. Beginnen op een lager niveau en je dan omhoog zien te werken.
pi_121976312
De uitdaging vind ik vooral om van de Nederlandse competitie weer een Europese topcompetitie te maken, dat is me in FM13 nog niet gelukt. Champions League winnen met een groot deel zelf opgeleide spelers, zoiets. In FM12 lukte me dat wel met Ajax, dus dat wil ik nu herhalen.

Verder is de uitdaging vooral om jonge spelers op de plek van ervaren, volgroeide spelers in te passen. Branco van den Boomen verving bijvoorbeeld Christian Poulsen, ondanks dat Van den Boomen op dat moment nog maar 1,5 ster kreeg van m'n trainers. Zelfde verhaal voor Denswil, die Alderweireld vervangt, ondanks dat ik daar eigenlijk Nuytinck voor heb gehaald. En Sightorsson, die de helft van de tijd geblesseerd is en op dat moment vervangen wordt door Menig, die heeft ook nog maar anderhalve ster. Toch loopt ie bijna 1 op 1.
pi_121979382
!e keer dat ik in de wedstrijd achter sta dit seizoen
Thuis tegen ajax door een kut terugspeelbal van bjelland.

Maar tis nog maar de 20e minuut genoeg tijd om recht te trekken

Oh, het was nog maar de 10e minuut maar staat alweer gelijk :X
pi_121982247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Niek92 het volgende:
De uitdaging vind ik vooral om van de Nederlandse competitie weer een Europese topcompetitie te maken, dat is me in FM13 nog niet gelukt. Champions League winnen met een groot deel zelf opgeleide spelers, zoiets. In FM12 lukte me dat wel met Ajax, dus dat wil ik nu herhalen.
Is ook mijn doel. Zo veel mogelijk prijzen pakken en uiteindelijk over pakweg 15, 20 seizoenen de CL een paar keer achter elkaar met eigen jeugd winnen.
Dit, dus.
pi_121982713
Inmiddels voor de eerste keer kampioen met PSV. Wat de fuck zeg. Moeilijk man. Nu de juiste opstelling gevonden. In eerste instantie reeg ik de kansen aaneen, maar scoorde ik niet. Nu win ik thuiswedstrijden sowieso heel ruim. Uit kan het nog wel eens moeizaam gaan, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden. Leuke spelertjes gehaald. Eens kijken of ik potten kan breken in de CL. :P
pi_121983409
Iemand nog een leuke LLM ploeg uit een andere competitie dan Engeland, Duitsland, Italië of Spanje :P? FM 2012 welteverstaan.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:23:24 #264
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121984335
Kampioen met Havant & Waterlooville in de Blue Square South in m'n 1ste seizoen 8-)

Premier League here I come :D
So confused when you're lost in the groove
pi_121986368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef TheFastOne het volgende:
Iemand nog een leuke LLM ploeg uit een andere competitie dan Engeland, Duitsland, Italië of Spanje :P? FM 2012 welteverstaan.
Hartlepool. Mooi logo. :P
pi_121989382
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hartlepool. Mooi logo. :P
Ik ga op een klein eilandje spelen :D

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFastOne op 24-01-2013 17:38:08 ]
pi_121989455
Vraagje;

Ben toe aan een nieuwe PC. Het enige spel dat ik op de PC speel is Football Manager, dus daar moet de computer eigenlijk aan voldoen.
Welke specs zijn belangrijke bij de keuze van de pc. Heeft er iemand de gegevens voor me?
U MAD?
pi_121989534
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje;

Ben toe aan een nieuwe PC. Het enige spel dat ik op de PC speel is Football Manager, dus daar moet de computer eigenlijk aan voldoen.
Welke specs zijn belangrijke bij de keuze van de pc. Heeft er iemand de gegevens voor me?
Ik heb een 2 jaar oud notebookje met een I5 processor, 4GB werkgeheugen en een SSD'tje. Loopt als een zonnetje.
pi_121989618
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb een 2 jaar oud notebookje met een I5 processor, 4GB werkgeheugen en een SSD'tje. Loopt als een zonnetje.
Dat is alles eigenlijk waar ik op moet letten? Processor, werkgeheugen en grafisch vermogena. Sorry, ben echt een noob qua PC's etc.
U MAD?
pi_121989698
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat is alles eigenlijk waar ik op moet letten? Processor, werkgeheugen en grafisch vermogena. Sorry, ben echt een noob qua PC's etc.
ik heb wel een videokaartje maar dat stelt niet veel voor. Die SSD is een Solid State Drive. Een sneller alternatief voor een conventionele harddisk. Daar behaal je enorm veel winst mee. Ik speel btw geen 3D. Dit kan wel gewoon, maar vertraagd wat mij betreft.
pi_121993021
Hoe is het trouwens om in een Aziatische of Midden-Amerikaanse competitie te spelen?

Edit: Boavista it is.

[ Bericht 16% gewijzigd door TheFastOne op 24-01-2013 19:02:29 ]
pi_121995971
In FM12 was het me al gelukt om back to back promotie te behalen (een titel en een 2e plaats in de divisie hoger het seizoen erna dacht ik).

Nu in FM13 is back to back titelwinst in 2 verschillende divisies gewoon gelukt (eerst kampioen BSP, daarna kampioen L2) en nu staat mijn Boreham Wood Basterds aan de vooravond van het schrijven van geschiedenis. Bij winst op nummer 5 Chesterfield pakt Boreham Wood de derde achtereen volgende titel in drie verschillende divisies _O_

Mocht ik overigens niet winnen is er geen reden tot paniek. In de laatste 3 wedstrijden zijn 2 punten, en waarschijnlijk al 1 punt, voldoende voor de titel. Overigens ben ik al minimaal 2e, dus promotie is al een feit.
pi_121996829
5e min: Goal Boreham afgekeurd :(
45e min: Blessure Binder (een van mijn spelmakers) :(
Met 0-0 de rust in
70e min: 1-0 BOREHAM! Broaders is de doelpuntenmaker. Het publiek wordt helemaal gek)
90+1: 2-0 BOREHAM! Broaders maakt zijn 2e.
90+3: Einde wedstrijd, confetti op het veld. WIJ ZIJN DE BESTE VAN <insert L1 team name>
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 januari 2013 @ 19:26:27 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121997094
Wat is dat trouwens voor een gekut in Italië? Waarom willen andere clubs daar continu voor de helft eigenaar van een van m'n spelers worden? :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 januari 2013 @ 19:40:12 #275
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121997925
Glimlach even als je dit snapt:

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')