maakt het spel wel lekker uitdagendquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Niek92 het volgende:
Eriksen en Fischer zijn zo'n lekker tandem hier. In 35 wedstrijden al goed voor 34 doelpunten en 26 assists! Die gaan me nog eens heel veel geld opleveren
De uitdaging is meer om met zo veel mogelijk jeugdspelers te gebruiken. Op dit moment bestaat m'n selectie uit 16 zelf opgeleide spelers, die in principe moeiteloos mee kunnen draaien. Stefano Denswil, Mitchell Dijks, Kenny Tete, Elton Acolatse, Ricardo Kishna, Queency Menig, Lucas Andersen en Branco van den Boomen zijn spelers die regelmatig in de basis staan of gewoon al vaste basisspeler zijn, waar ze dat in het echt nog niet zijn. En dat terwijl de oudste van het stel net 22 is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
maakt het spel wel lekker uitdagend
En wat is daar precies uitdagend aan? Die spelers had je toch al?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef Niek92 het volgende:
[..]
De uitdaging is meer om met zo veel mogelijk jeugdspelers te gebruiken. Op dit moment bestaat m'n selectie uit 16 zelf opgeleide spelers, die in principe moeiteloos mee kunnen draaien. Stefano Denswil, Mitchell Dijks, Kenny Tete, Elton Acolatse, Ricardo Kishna, Queency Menig, Lucas Andersen en Branco van den Boomen zijn spelers die regelmatig in de basis staan of gewoon al vaste basisspeler zijn, waar ze dat in het echt nog niet zijn. En dat terwijl de oudste van het stel net 22 is.
Klopt, alleen is het met Ajax nogal makkelijk om spelers te kopen, aangezien ze in FM redelijk veel geld hebben. En die uitdaging komt natuurlijk ook later in de game, zodra er regens instromen en die willen nog weleens tegenvallen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat is daar precies uitdagend aan? Die spelers had je toch al?
dan gaat het dus meer om je tactisch vermogen en je trainingen. Uitdagender dan standaard talenten kopen of je scouts op regenjacht te sturen..Ben zelf helaas nog niet zo ver..heb die spelers wel echt nodig, al focus ik me wel graag op de nationale markt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat is daar precies uitdagend aan? Die spelers had je toch al?
Is ook mijn doel. Zo veel mogelijk prijzen pakken en uiteindelijk over pakweg 15, 20 seizoenen de CL een paar keer achter elkaar met eigen jeugd winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Niek92 het volgende:
De uitdaging vind ik vooral om van de Nederlandse competitie weer een Europese topcompetitie te maken, dat is me in FM13 nog niet gelukt. Champions League winnen met een groot deel zelf opgeleide spelers, zoiets. In FM12 lukte me dat wel met Ajax, dus dat wil ik nu herhalen.
Hartlepool. Mooi logo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef TheFastOne het volgende:
Iemand nog een leuke LLM ploeg uit een andere competitie dan Engeland, Duitsland, Italië of Spanje? FM 2012 welteverstaan.
Ik ga op een klein eilandje spelenquote:
Ik heb een 2 jaar oud notebookje met een I5 processor, 4GB werkgeheugen en een SSD'tje. Loopt als een zonnetje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje;
Ben toe aan een nieuwe PC. Het enige spel dat ik op de PC speel is Football Manager, dus daar moet de computer eigenlijk aan voldoen.
Welke specs zijn belangrijke bij de keuze van de pc. Heeft er iemand de gegevens voor me?
Dat is alles eigenlijk waar ik op moet letten? Processor, werkgeheugen en grafisch vermogena. Sorry, ben echt een noob qua PC's etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een 2 jaar oud notebookje met een I5 processor, 4GB werkgeheugen en een SSD'tje. Loopt als een zonnetje.
ik heb wel een videokaartje maar dat stelt niet veel voor. Die SSD is een Solid State Drive. Een sneller alternatief voor een conventionele harddisk. Daar behaal je enorm veel winst mee. Ik speel btw geen 3D. Dit kan wel gewoon, maar vertraagd wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is alles eigenlijk waar ik op moet letten? Processor, werkgeheugen en grafisch vermogena. Sorry, ben echt een noob qua PC's etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |