Mooi, dan hoef ik ook niet oneindig te blijven reageren op de jouwequote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in op je domme post
Alleen als ik levensmoe zou zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:00 schreef Ridocar het volgende:
Stel je voor, een sneeuwschuiver/strooiwagen met daarvoor een vrachtauto, op een bochtige provinciale weg waar een inhaalverbod geldt, en jij zit erachter. Met deze weersomstandigheden. Zou jij dan een poging ondernemen om zowel sneeuwschuiver als vrachtauto in te halen in een onoverzichtelijke bocht en naderend tegemoetkomend verkeer?
Onder de streep maakt het niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef HeetBoven het volgende:
ok, maar 4-500 euri voor die paar dagen per jaar dat het nodig is vind ik best een flink bedrag als je er met zomerbanden op iets lager tempo er ook komt. Beetje kosten baten verhaal.
hap dan zelf niet eens zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
Kunnen we dat overloze slap geouwehoer over die winterbanden effe in het desbetreffende topic houden? Krijg een beetje een Deja-vu gevoel
Mwa, ik had er geen last van hoor./quote:Op maandag 21 januari 2013 08:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Was toch echt geen sneeuw.
Hier in het zuiden is die sneeuw vannacht vastgevroren en ijs geworden.
Was net alsof een heel dak de lucht in ging.
Dus ja ijsschotsen.
Dan ben ik wel benieuwd hoe jij dat ijs van je dak haalt?quote:Op maandag 21 januari 2013 08:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Was toch echt geen sneeuw.
Hier in het zuiden is die sneeuw vannacht vastgevroren en ijs geworden.
Was net alsof een heel dak de lucht in ging.
Dus ja ijsschotsen.
Hier in Zuid-Limburg is gisteren ijsregen geweest. In een half uur tijd, had ik een ijslaag van 2mm op de auto zitten, waar ik 20 minuten voor nodig heb gehad om de ramen ijsvrij te krijgen...quote:Op maandag 21 januari 2013 08:25 schreef kikoooooo het volgende:
IjsschotsenDie blijven alleen op vrachtwagens liggen. Een beetje sneeuw op een dak zijn niet gelijk ijsschotsen hoor.
Hoe waren de weersomstandigheden?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:21 schreef Bot13 het volgende:
Schrok me gisteren dood door een auto die midden tussen de strepen reed van de linkerbaan en middenbaan, met een gangetje of 40, 50, waar je 120 mocht en de gemiddelde snelheid 90 tot 100 was. Wat bezielt zulke mensen in vredesnaam? Gevalletje rijbewijs innemen.
Hij reed toch op de rechterbaan? Net als jij ook overigens.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:35 schreef Bot13 het volgende:
Van het niveau waar je met 90 doorheen kunt rijden. Sommigen iets harder, sommigen iets langzamer. Wel wat sneeuw, maar goed zicht, goed verlicht, en zeker niet druk.
Ik heb altijd geleerd dat je je moet aanpassen aan de snelheid van je weggebruikers. Door 2 á 3 keer langzamer te rijden doe je dat per definitie niet. En vind je het ècht zo eng, blijf dan ten eerste in een baan, bij voorkeur de rechtse.
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij reed toch op de rechterbaan? Net als jij ook overigens.
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:21 schreef Bot13 het volgende:
die midden tussen de strepen reed van de linkerbaan en middenbaan
Nooit geweten dat er strepen op de middenbermen zitten. Weer wat geleerd.quote:
Ah, niet zo thuis in die termen. Excuusquote:Op maandag 21 januari 2013 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er strepen op de tussenbermen zitten. Weer wat geleerd.
Je bedoeld strook, niet baan.
Je bedoelt bedoelt, niet bedoeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bedoeld strook, niet baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |