Maar die statistieken dat er op winterbanden minder ongelukken gebeuren dan op zomerbanden in de winterperiode is natuurlijk ook de grootste bullshit?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen en je niet laten opnaaien, gebeurt er niets. Winterbanden zijn de grootste bullshit sinds de, laten we zeggen Ipad
Weet je hoeveel schlemielen mét winterbanden er al tegen lichtmasten aan hebben gestaan omdat ze dachten dat ze onfeilbaar waren?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vraag het aan degene die in de bocht tegen de lantaarnpaal aan stond met zijn zomerbandjes?
Ik moest hardop lachen toen ik langs liep.
Ik geloof alleen statistieken die gepubliceerd zijn. Niet je onderbuikgevoelens. Maar ik heb inderdaad geen zin om dat nieuwsartikel (van een verzekeraar) voor de 1039847e keer te posten, je zoekt zelf maar...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schlemielen mét winterbanden er al tegen lichtmasten aan hebben gestaan omdat ze dachten dat ze onfeilbaar waren?
Zet die statistieken effe tegenover elkaar en lach dan nog maar eens
Jij blij met je winterbanden, even goede vrienden tochquote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik geloof alleen statistieken die gepubliceerd zijn. Niet je onderbuikgevoelens. Maar ik heb inderdaad geen zin om dat nieuwsartikel (van een verzekeraar) voor de 1039847e keer te posten, je zoekt zelf maar...
Nogmaals, ik had ze vandaag niet willen missen met sneeuw, ijsregen en ijzel hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Jij blij met je winterbanden, even goede vrienden tochleef je droom zou ik zeggen
ok, maar 4-500 euri voor die paar dagen per jaar dat het nodig is vind ik best een flink bedrag als je er met zomerbanden op iets lager tempo er ook komt. Beetje kosten baten verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik had ze vandaag niet willen missen met sneeuw, ijsregen en ijzel hier.
Het was zeker allemaal mogelijk op zomerbanden, maar het is zoveel prettiger achter voor het stuur te zitten, dan continue te moeten billen knijpen.
ok, maar 4-500 euri voor die paar dagen per jaar dat het nodig is vind ik best een flink bedrag als je er met zomerbanden op iets lager tempo er ook komt. Beetje kosten baten verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
voor het stuur te zitten, dan continue te moeten billen knijpen.
Volgens mij ook een motorrijder aan de avatar te zienquote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef dylanrr het volgende:
Ik rijd ook stug door met zomerbanden. Met dit weer ook gewoon zo'n 250km per dag en niks aan het handje. Met ver vooruit kijken en anticiperen kom je een heel eind.
Ja, alleen van motorrijden komt nu niet veel helaas. En inderdaad, remmen doe ik voor het grootste deel door terug te schakelen, nergens last van.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Volgens mij ook een motorrijder aan de avatar te ziendan weet je ook: nat is niet glad, als je maar niet op de rem gaat staan
Mensen met alleen koekblik kunnen nog veel van ons leren denk ik...
Overal zo hoor. Maargoed op een snelweg kun je gewoon doorrijden, het is toch alleen maar rechtdoor. Als je gewoon afstand houdt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Het_Biertje het volgende:
morgen maar vroeg weg, vorige week was de A1 druk maar prima begaanbaar op de linkerbaan. rechts wilde je niet rijden want bangerds
Dat argument snap ik niet. Je zomerbanden slijten namelijk niet. Of je nu 4 sets banden in 8 jaar gebruikt wat bestaat uit 4 sets zomerbanden, of uit 2 sets zomerbanden en 2 sets winterbanden...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
ok, maar 4-500 euri voor die paar dagen per jaar dat het nodig is vind ik best een flink bedrag als je er met zomerbanden op iets lager tempo er ook komt. Beetje kosten baten verhaal.
Ik niet. Ik ben voorstander van winterbanden, maar tegenstander van betutteling...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voorstander voor verplicht winterbanden
Wat een onzin. Kijk in hoeveel landen het al verplicht is.... Daar werkt het ook prima. En ik vind het geen betutteling. Ik zit niet te wachten op een sjonnie of leasebakhomo die zonder winterbanden met hoge snelheid zich in mijn auto duwt...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben voorstander van winterbanden, maar tegenstander van betutteling...
Iedereen moet zelf weten waar die mee rijdt. Anders moet je nog veel meer dingen gaan verplichten.
Welke discussie? Ik zie 2 Posts ofzo....quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
Kunnen we dat overloze slap geouwehoer over die winterbanden effe in het desbetreffende topic houden? Krijg een beetje een Deja-vu gevoel
Haal het stof eens van je bril, en pak nog eens je telraam?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik zie 2 Posts ofzo....
Ik ga niet eens in op je domme postquote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Haal het stof eens van je bril, en pak nog eens je telraam?
veroudert wel ivm uitdrogen van het rubber. Advies is na 7 jaar je banden weg te doen ongeacht het aantal km's. Edit: dit is een advies waar ik wel in kan komen...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat argument snap ik niet. Je zomerbanden slijten namelijk niet. Of je nu 4 sets banden in 8 jaar gebruikt wat bestaat uit 4 sets zomerbanden, of uit 2 sets zomerbanden en 2 sets winterbanden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |