Tja, een auto voor mensen die om een of andere reden geen rijbewijs B kunnen halen, regelmatig is dat een psychische handicap. Krijg je een bepaald volk dat zo;n ding koopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Die 45km-wagentjes zouden verboden moeten worden
Zat die ook nog helemaal volgepropt zodat die dikke zeug er net in paste, met een vieze sigaret in d'r smoel.
Dat kan natuurlijk ook komen door verkeerslichten aan portalen. Als je dan netjes tot aan de stopstreep rijdt, moet je zo ongeveer op de bijrijdersstoel liggen om het verkeerslicht nog te kunnen zien. Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar geen zin in hebben en de auto iets eerder stoppen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Piles het volgende:
Oh, en sinds gisteren valt me een nieuwe op: niet oprijden tot de stopstreep bij een verkeerslichtHet is toch ernstig als er bij sommige verkeerslichten al bordjes hangen met "Oprijden tot stopstreep"
Langzaamaan zal ook dat type volk niet meer met een brommobiel kunnen rijden. Wat er nu in rijdt heeft ooit een bromfietscertificaat aangevraagd (zonder enige vorm van les of examen) en deze later omgezet in een rijbewijs AM.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Tja, een auto voor mensen die om een of andere reden geen rijbewijs B kunnen halen, regelmatig is dat een psychische handicap. Krijg je een bepaald volk dat zo;n ding koopt.
Maar het is wel een mooi alternatief voor deze mensen. En zeker op het platteland goedkoper dan gesubsideerde OV of belbusjes waar wij ook aan mee moeten betalen.
Zaterdag is echt by far de ergste dag om op de weg te zitten inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de grootste onzin. Nederlander rijden echt niet slechter dan in de landen om ons heen. Het is misschien soms prettiger rijden omdat het rustiger is, maar zodra het drukker wordt is het inzicht van Duitsers, Fransen Belgen enz vaak veel slechter.
Nederlands gaan dan veel efficiënter om met de ruimte en beseffen vaak beter dan in sommige situaties je ook bijvoorbeeld even met 0,5 tot 1s afstand op je voorligger kan rijden en met gas los dit makkelijk kan kan laten oplopen tot een acceptabele afstand.
Duitsers zouden dan gelijk op de rem gaan, Fransen parkeren hem in je kofferbak en bij de Belgen weet je nooit wat ze doen. Vooral de Duitsers zie je vaak slecht aanpassen zodra het erg druk wordt op de weg.
Dit geld uiteraard alleen voor de Nederlanders die ik doordeweeks tref op de weg, niet die op zaterdag (erger dan de zondagsrijder) en in de schoolvakanties.
Je eigen tt dekt de inhoud wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is helaas dat veel Nederlanders het begrip "gaatje laten vallen" niet snappen en dus als een idioot gaan remmen, dan wel uberhard gaan twijfelen of ze er nou wel of niet tussen niet kunnen....
Inzicht in Nederland is echt heeeeeel ver te zoeken
Zondag is ook geen feest met al die mensen die normaal nooit rijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zaterdag is echt by far de ergste dag om op de weg te zitten inderdaad
En als ik nu zeg dat ik gewoon goed kan rijden?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:12 schreef Fer het volgende:
Niks erger, dan mensen die DENKEN dat ze goed rijden. Dan liever opaatjes en zondagsrijders.
Dan ben je net zo eerlijk als 90% van de nederlanders die zegt 'beter dan gemiddeld' te kunnen rijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat ik gewoon goed kan rijden?
Diezelfde parkeerhelden die 'm gewoon op een vrachtautovak zetten, want lekker ruim, en je kunt er gewoon weer vooruit uitrijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
En van die parkeerhelden die niet goed met de auto om kunnen gaan. Moeten ze nog 50 cm naar voren in het parkeerhaventje, gaat het met volgas, en de koppeling slippend langzaam vooruit....
Of als ze weg moeten, en het is in hun ogen 'krap'. 20x heen en weer, steeds 10cm rollen, terwijl er nog ruim een meter aan voor en achterkant over is....
En zie je ze zenuwachtig aan het stuur draaien (met de rem erop zodat de banden bijna kapot scheuren).
Ik vind juist 90% van alle automobilisten rijden als een natte krant. Misschien verwacht ik teveel van mijn medeweggebruikers, net als iedere andere user die in dit topic post.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef JF_ het volgende:
[..]
Dan ben je net zo eerlijk als 90% van de nederlanders die zegt 'beter dan gemiddeld' te kunnen rijden.
In het kader van de veiligheid verwacht ik van andere weggebruikers alleen maar dat ze zich gedragen als de idioten die ik denk dat ze zijn, en daarin ben ik nog zelden teleurgesteld :-)quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik vind juist 90% van alle automobilisten rijden als een natte krant. Misschien verwacht ik teveel van mijn medeweggebruikers, net als iedere andere user die in dit topic post.
Klopt maar zaterdag vind ik erger omdat het dan drukker is met zowel mensen die normaal wel (veel) rijden alsmede mensen die normaal nooit rijden. En door de hogere mate van drukte dan op zondag ontstaat er bij de groep mensen die normaal nooit rijden meer/vaker (enorme) paniek en angst.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zondag is ook geen feest met al die mensen die normaal nooit rijden.
Zaterdagavond is helemaal erg. Allemaal uitgaansvolk dat in een Toyota Tupperware of VW PVC naar de dikso scheurt, al dan niet met poederneus...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt maar zaterdag vind ik erger omdat het dan drukker is met zowel mensen die normaal wel (veel) rijden alsmede mensen die normaal nooit rijden. En door de hogere mate van drukte dan op zondag ontstaat er bij de groep mensen die normaal nooit rijden meer/vaker (enorme) paniek en angst.
Die kom je zaterdagochtend vroeg ook nog weleens tegen van waarschijnlijk dan de vrijdagnacht/avond. Erg inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zaterdagavond is helemaal erg. Allemaal uitgaansvolk dat in een Toyota Tupperware of VW PVC naar de dikso scheurt, al dan niet met poederneus...
Als je vaak op 's Heeren weegen verkeert ontkom je toch bijna niet aan die conclusie gezien de debielen die je daar tegenkomt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef JF_ het volgende:
[..]
Dan ben je net zo eerlijk als 90% van de nederlanders die zegt 'beter dan gemiddeld' te kunnen rijden.
Iedereen weer overal stapvoets rijden op versleten zomerbandjes.quote:
Dat dus. Het gaat toch niet hard, wat hebben die winterbanden dan voor toegevoegde waarde?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
Net heerlijk rondgeglibberd op de brede zomerbandjes van de Cupra; geen vuiltje aan de lucht.
Winterbandfetisjisten
Echt, geen ene flikker, gewoon rustig an treintje rijden, lekker 40 meter ertussen zodat je alle tijd en kans hebt om hem ergens anders heen te sturen mocht het nodig zijn, en er is echt niks aan de hand.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat dus. Het gaat toch niet hard, wat hebben die winterbanden dan voor toegevoegde waarde?
Gewoon rustig aan doen en je niet laten opnaaien, gebeurt er niets. Winterbanden zijn de grootste bullshit sinds de, laten we zeggen Ipadquote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vraag het aan degene die in de bocht tegen de lantaarnpaal aan stond met zijn zomerbandjes?
Ik moest hardop lachen toen ik langs liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |