abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121862428
Wat vervelend !!
Sterkte meiden. Uit elkaar gaan is zo enorm klote.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121863310
Oh lieve NTS ;(

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_121863390
Ach nee, NTS, wat enorm klote. Ik duim mee voor een werkbare oplossing voor jullie drieën, hoe die ook is. Denk je om jezelf? :* Pvoess: wat ellendig ook. Bah. :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 21 januari 2013 @ 22:02:32 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_121865374
NTS :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 januari 2013 @ 23:29:56 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_121871875
:* voor allen die het even heel hard nodig hebben!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 21 januari 2013 @ 23:40:17 #105
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_121872523
Meiden wat een shitzooi zeg. Even een dikke knuffel voor jullie allemaal
Be happy with the little things in life
  dinsdag 22 januari 2013 @ 07:27:08 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_121876292
Och, NotTheSame, wat vind ik dat erg voor jullie. Heel veel sterkte :*

Mikoxx, hoe gaat het met jou? En met jou Saffier?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:34:46 #107
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121876845
Met mij gaat het redelijk, beetje op en af. Heb een paar uurtjes per week mijn werk weer opgepakt. Dat gaat oke, maar ik merk ook dat er echt nog wel eea moet gebeuren. Ik hoor vlg week van de psych of en wat ze voor me kunnen betekenen. Ik vind het iig allemaal veel heftiger dan ik dacht. Vorige week had ik intake bij de psych en dat was achteraf zo'n roes, dat ik me nu afvraag of ik echt alles heb verteld. Pfff.... :-(
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:36:00 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121876858
Qua werk is me aangeraden goed op mn grenzen te letten, maar dat vind ik erg lastig. Is dat herkenbaar?
Zoe, nijna, hoe is het met jullie?
pi_121877390
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:36 schreef mikoxx het volgende:
Qua werk is me aangeraden goed op mn grenzen te letten, maar dat vind ik erg lastig. Is dat herkenbaar?
Mikoxx ik heb zo'n 10 jaar geleden 9 maanden thuis gezeten met een burnout. Helaas is het bewaken van mijn grenzen niet mijn sterkste kant, dus herkenbaar. Moet zeggen dat ik daar momenteel ook weer erg tegenaan loop...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:14:10 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121877483
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:09 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Mikoxx ik heb zo'n 10 jaar geleden 9 maanden thuis gezeten met een burnout. Helaas is het bewaken van mijn grenzen niet mijn sterkste kant, dus herkenbaar. Moet zeggen dat ik daar momenteel ook weer erg tegenaan loop...
Ik geb nu acht weken thuis gezeten en veel mensen zeggen dat het wel heel snel is om alweer te beginnen, hehalve de bedrijfsarts. Heb dus aangegeven dat ik het wel wil proberen, maar ja, die grenzen.

Knuf voor jou ook dan, pas je goed op jezelf?
pi_121877673
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ik geb nu acht weken thuis gezeten en veel mensen zeggen dat het wel heel snel is om alweer te beginnen, hehalve de bedrijfsarts. Heb dus aangegeven dat ik het wel wil proberen, maar ja, die grenzen.

Knuf voor jou ook dan, pas je goed op jezelf?
Acht weken lijkt snel, maar ik heb die 9 maanden ook niet fulltime thuis gezeten toen hoor. Tijdje op therapeutische basis gewerkt (dus zelf kijken wat je aankunt), en toen steeds meer opgebouwd. Zorg dat je in ieder geval op je eigen gevoel afgaat wat kunt en kijk niet alleen naar wat anderen zeggen of wat zou moeten kunnen :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121877795
NTS :*
pi_121877864
Oh en ik lees nu pas terug... Heel veel sterkte allemaal :* Wat een narigheid bij iedereen...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:50:38 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_121878365
Punt is dat je soms niet anders kan dan over je grenzen gaan. En soms wordt er gewoon ontzettend over je grenzen heen gedenderd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121878710
Wat vreselijk al die relatietoestanden. Hier helaas niet veel beter, maar ik denk wel dat we eruit gaan komen. Verder ga ik hier geen details plaatsen.

Maar het laat zich raden dat ik me wel eens beter heb gevoeld. Alsof het afgelopen jaar niet al heftig genoeg was..

Sterkte all!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:07:14 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121878806
Jeetje Sorbo ook al! En juist na het afgelopen jaar verbaast het me, want jullie kwamen zo heel hecht over in je posts. :Y -O-

F. en ik hebben ook een flinke dip gehad toen Oscar nog net geen jaar was, en ik ben nog elke dag zo blij dat we echt nog net op tijd aan de bel hebben getrokken bij elkaar. Het bleek dat we beiden niet gelukkig waren met hoe het ging en liep maar dat we dachten dat de ander het wel allemaal best vond. Toen de boel open gegooid en met elkaar afgesproken het nooit meer zo ver te laten komen maar veel eerder bij de ander aan te geven dat dingen niet goed lopen etc. Afgelopen weekend weer zo'n gesprek gehad om even naar elkaar uit te spreken waar eventuele pijnpunten zitten en wat we daarmee gaan doen.
pi_121878812
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef Troel het volgende:
Punt is dat je soms niet anders kan dan over je grenzen gaan. En soms wordt er gewoon ontzettend over je grenzen heen gedenderd.
Dat ook inderdaad. Je kunt je eigen grenzen nog zo goed bewaken, maar feit is dat sommige mensen daar gewoon graag over heen denderen ;)
pi_121878837
Sorbo :*
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 10:10:52 #119
5428 crew  miss_sly
pi_121878908
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Sorbo ook al! En juist na het afgelopen jaar verbaast het me, want jullie kwamen zo heel hecht over in je posts. :Y -O-

F. en ik hebben ook een flinke dip gehad toen Oscar nog net geen jaar was, en ik ben nog elke dag zo blij dat we echt nog net op tijd aan de bel hebben getrokken bij elkaar. Het bleek dat we beiden niet gelukkig waren met hoe het ging en liep maar dat we dachten dat de ander het wel allemaal best vond. Toen de boel open gegooid en met elkaar afgesproken het nooit meer zo ver te laten komen maar veel eerder bij de ander aan te geven dat dingen niet goed lopen etc. Afgelopen weekend weer zo'n gesprek gehad om even naar elkaar uit te spreken waar eventuele pijnpunten zitten en wat we daarmee gaan doen.
Wij zijn dit weekend samen naar Parijs geweest.
het was niet alleen leuk en gezellig, maar ook echt goed om weer eens even samen te zijn, uitgebreid tijd voor elkaar te hebben en goede gesprekken te voeren.

Niet dat het in onze relatie nou zo slecht ging of gaat, en een punt van niet verder willen zijn we echt nooit genaderd, maar even echt, echt samen zijn, bleek toch wel erg fijn.

Sterkte aan alle dames met relatieperikelen. Het is altijd naar en verdrietig en moeilijk, en het wordt alleen maar verdrietiger als er kinderen bij betrokken zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:12:23 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121878936
Ja, soms ga je maar door in de maalstroom het risico bestaat dan gewoon dat je van elkaar weg drijft.
Sinds die zomer zijn we ons daar wel heel goed van bewust. :Y
pi_121878947
Tja BE, er is gewoon heel veel gebeurd. Maar ik denk dat we het wel redden.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 10:14:42 #122
5428 crew  miss_sly
pi_121878979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, soms ga je maar door in de maalstroom het risico bestaat dan gewoon dat je van elkaar weg drijft.
Sinds die zomer zijn we ons daar wel heel goed van bewust. :Y
Precies. Wij waren niet heel ver van elkaar verwijderd, hoor, maar het was wel allemaal een beetje automatische piloot werk. Ook niet bevoorderlijk op den duur, denk ik.

Ik ben voorlopig wel weer even klaar met zo lang van S gescheiden zijn :@ Ze is nu 3,5 maar ik vond 4 nachten/dagen toch meer dan lang genoeg, hoe fijn het ook was in Parijs.
pi_121879004
Sorbo :* Hele dikke knuffel en ik hoop dat de zon gauw weer gaat schijnen :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_121879015
Hier heeft het een en ander ook aan een zijden draadje gehangen :'( ik dacht soms écht, écht: hier wil ik mee stoppen!
Gelukkig toch doorgezet en nu eindelijk in een rustig vaarwater...eindelijk weer een beetje balans gevonden in huishouden, relatie, werk en kind :s)

Ik ben wel weer gelukkig met ons en vorige week ^)

Beetje egopost na alle relatie-ellende hierboven :@ Sterkte allen!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:16:30 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121879031
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef Sorbootje het volgende:
Tja BE, er is gewoon heel veel gebeurd. Maar ik denk dat we het wel redden.
Fijn! :Y En dan kom je er wrsch weer een stukje sterker uit samen. :*
pi_121879064
Ik hoop het. Echt. Het is nu allemaal nog erg zwart.
pi_121879148
Och, dames, wat naar, al die relatie toestanden. Sterkte ermee. Het is ook allemaal niet makkelijk.
pi_121879208
Sorbo :*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121879253
Naast m'n relatiegedoe maak ik me ook erg zorgen om mijn arm die maar krom blijft.

Maar komend weekend komt mijn afbakneefje logeren en ga ik vreselijk met hem pronken en patsen. Dat dan weer wel. Het is zo'n heerlijk ventje!
pi_121879256
Ik had zelf onderschat hoe onze relatie eronder zou kunnen lijden. Ik ben twee maanden een beetje van het padje af geweest en ik heb wel gedacht dat als dit nog even zo doorging .. dat ik wel begrip had voor anderen die uit elkaar gingen. Het is gewoon pittig en zwaar .. en dan hebben wij naar mijn idee nog een relatief 'makkelijk' kind.

Dus heel veel sterkte aan alle dames. We moeten ook aan zoveel dingen denken en met zoveel dingen rekening houden. En hopelijk komen de meesten er uiteindelijk goed doorheen.

Mijn ouders zijn op mijn 14e gescheiden. Sindsdien is de relatie met hen alleen maar afgegleden (en de thuissituatie was al niet best toen). Mijn hele familie ligt erdoor uit elkaar. Dus ik ben zo blij dat mijn schoonfamilie wel heel fijn en warm is .. kan ik D tenminste toch een paar leuke opa's/oma's/tantes en ooms geven.
pi_121879272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Naast m'n relatiegedoe maak ik me ook erg zorgen om mijn arm die maar krom blijft.

Maar komend weekend komt mijn afbakneefje logeren en ga ik vreselijk met hem pronken en patsen. Dat dan weer wel. Het is zo'n heerlijk ventje!
tof!!! :*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:33:24 #132
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_121879485
Sorbo, heel veel sterkte!

Thanx voor alle lieve woorden dames!

Het over m'n grenzen gaan/niet aan mezelf denken is voor mij ook een groot punt. Juist omdat alles fout ging en er geen zicht op beter is/was ben ik me vooral in dienst gaan stellen van N. en Draak. Ik heb vaak aangegeven dat ik het niet meer trok, maar ik kreeg nergens bijval helaas. En dan ging ik maar door en gaandeweg ben ik dus mezelf gewoon kwijtgeraakt.
En daar zit een belangrijk pijnpunt. kan ik mezelf terugvinden en zo ja, heb ik dan het vertrouwen dat hij niet weer over me heen loopt.
Tijd zal het leren...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:43:33 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_121879751
Overigens ben ik er voor de omgeving niet makkelijker om geworden nu ik wat meer op mijn grenzen sta ;) 't Kan zo je relatie kosten :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121879949
Even een hart onder riem voor iedereen hier. Ik lees hier mee (hoor hier niet thuis 'gelukkig').

Sterkte allen!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:54:47 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121880054
:D Dit topic is echt niet alleen bedoeld voor kommer en kwel hoor! ;)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:57:41 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_121880134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef ymme het volgende:
(hoor hier niet thuis 'gelukkig').

Sterkte allen!
Want jij gaat niet?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121880163
Nou ja, ik doelde erop, dat ik vooral mee lurk en mee leef :)
En even na het lezen van al die rottige berichten een berichtje wilde plaatsen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:00:29 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_121880214
Positieve noot tussendoor ;)

Ik Ben ondanks enige tegenslagen nog steeds blij met de emigratie O+
Arwen doet het super op school , onze relatie gaat fijn nu we elkaar wekelijks zien ipv om de zoveel weken/maanden.
Samenwonen wil ik nog niet , vind het voor mezelf en arwen belangrijker dat we eerst echt rustigere tijden hebben voor de volgende sprong :).
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:04:02 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121880303
Fijn Evenstar! :Y
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:08:42 #140
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_121880441
Kijk, dat is nog eens een mooi bericht Evenstar!!!
pi_121880702
Wat fijn Evenstar *O*
pi_121880780
Evenstar wat fijn!

Voor de relatietoestanden, dames heel veel sterkte!

NTS je weet waar ik woon en je bent hier altijd welkom. Wil je praten mag je me ook bellen :*
mama van 3 kids!
pi_121880815
Jeetje Sorbo ook al -O- Er gaat hier wel een beerput open zeg. Ik heb je verhaal van de zijlijn gevolgd, wat was het heftig en wat akelig dat het zo zwart is. Ik duim dat jullie er samen uitkomen.

Super Evenstar! *O*

Ik zie het overigens ook allemaal positief in hoor, de toekomst ziet er anders uit dan ik gehoopt en gewild had, maar ik kies voor mezelf (en daarmee voor mijn zoon) en dat voelt goed. Ik kom er wel :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:36:44 #144
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121881247
Jeetje dames... :-( sterkte voor allemaal! En evenstar, dank voor je positieve noot!

Jezelf kwijt zijn, ik herken het. Vooral op werkgebied. Praktisch en gevoel lopen heel erg door elkaar en ik kom er maar niet uit. Herkent iemand dat ook? Of heeft iemand tips wat te doen?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:00:41 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121882235
Sorbo, geen idee wat er allemaal gebeurd is maar ik schrik er erg van dat jij ook al 'relatiegedoe' hebt. ik vond jullie zo'n perfect stel, en dan nog 't draag-ouder traject waar jullie je met z'n vieren zo sterk en hecht doorheen sloegen. ik hoop van harte dat jullie er goed uitkomen! sterkte, en een kus! :*
in de haak.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:02:31 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121882316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef trui het volgende:
Sorbo, geen idee wat er allemaal gebeurd is maar ik schrik er erg van dat jij ook al 'relatiegedoe' hebt. ik vond jullie zo'n perfect stel, en dan nog 't draag-ouder traject waar jullie je met z'n vieren zo sterk en hecht doorheen sloegen. ik hoop van harte dat jullie er goed uitkomen! sterkte, en een kus! :*
Dit dus!

En ook natuurlijk een :* voor alle anderen die moeilijke tijden doormaken.
pi_121883993
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:33 schreef NotTheSame het volgende:
Sorbo, heel veel sterkte!

Thanx voor alle lieve woorden dames!

Het over m'n grenzen gaan/niet aan mezelf denken is voor mij ook een groot punt. Juist omdat alles fout ging en er geen zicht op beter is/was ben ik me vooral in dienst gaan stellen van N. en Draak. Ik heb vaak aangegeven dat ik het niet meer trok, maar ik kreeg nergens bijval helaas. En dan ging ik maar door en gaandeweg ben ik dus mezelf gewoon kwijtgeraakt.
En daar zit een belangrijk pijnpunt. kan ik mezelf terugvinden en zo ja, heb ik dan het vertrouwen dat hij niet weer over me heen loopt.
Tijd zal het leren...
:* ! Jeetje NTS.. :(

En ook voor Sorbootje

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:36 schreef mikoxx het volgende:
Op je grenzen letten is moeilijk,.. Je omgeving moet ook mee werken.
Ik vind dat persoonlijk lastig, cijfer mezelf snel weg. Denk soms dat ik niet zo moet zeuren & het zelf moet oppakken maar dat kan ik nogsteeds lichamelijk niet. En vaak is het zo dat als mensen je niet horen.. Het probleem ook niet bestaat dus gaat iedereen weer verder.

Hulp vragen bij het bewaken van je grenzen is moeilijk maar kan wel helpen.

Qua relatie voel ik me erg rot dat ik niet meer ben wie ik was, omdat ik het lichamelijk niet kan. Werkt voor je stemming ook niet echt mee. Blijf wel mijn best doen voor hem en hij voor mij,. ben erg blij met zo'n begripvolle vent.
pi_121884367
Jeetje wat een relatieperikelen allemaal -O-

:* voor iedereen die het kan gebruiken!

Evenstar, fijn dat t een goede beslissing is gebleken om te emigreren! Fijn om te horen dat t zo goed gaat!

Hier gaat alles zn gangetje. Merk wel dat het met 2 kinderen wat drukker is. Ook mn vriend heeft het druk met zn werk. Zijn ook best grote veranderingen geweest het afgelopen half.jaar (bv verhuizing naar groter pand rond de geboorte van de jongste). Merk dat je dan soms toch wel wat langs elkaar gaat leven. De laatste weken gaat dat ook weer wat beter :)
pi_121886393
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef trui het volgende:
Tja, dat dacht ik ook. En hopelijk komen we ook echt weer op dat punt dat we weer écht een goed stel zijn.
pi_121886752
Jemig, Sorbo, ik schrik er ook van. Zag je het zelf aankomen?

Diep van binnen maakt het me zo kwaad, dat je juist in zo'n ook kwetsbare periode van je leven je liefde tussen je vingers door kunt zien glippen. Als je net een kindje op de wereld hebt gezet, je lichaam is veranderd, je hoofd niet meer is wat het was, dan zou er één constante factor moeten zijn: je lief, je relatie. Maar helaas werkt het niet zo. Integendeel, denk ik wel eens.

Veel sterkte. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:39:46 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_121922922
Dat wat jij zegt raakt me, claudia. Daar heb ik al 3,5 jaar strijd over met mezelf. Dat het kan en bestaat ook, dat mensen elkaar zo kwetsen nadat ze een kind uit liefde hebben gewild samen.
En soms is het echt mooi om alleen ouder te zijn (en te worden :') ) maar toch tekent dat zo enorm als je daar nooit voor gekozen hebt...

Ik had nog een heel verhaal erbij getypt maar toch weer weggehaald, dat kwam iets te dichtbij.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_121923735
Ik had het voor m'n meiden echt graag anders gezien. Maar mijn besluit om weg te gaan bij m'n ex is echt nog steeds 1 van de beste in m'n leven.
pi_121923736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 04:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik had het voor m'n meiden echt graag anders gezien. Maar mijn besluit om weg te gaan bij m'n ex is echt nog steeds 1 van de beste in m'n leven.
Dat dus. Voor Mikael was het misschien fijner geweest, beter zeg ik niet, maar ik ben nu zoveel gelukkiger dan toen. Al zag ik dat in het begin nooit meer gebeuren.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121924904
Ik zal de Goden wel verzoeken nu, maar ik lijk me verrassend vrolijk en stabiel te voelen met m'n nieuwe pil (Yaz). Geen hormonsterlijke dagen meer, uitgerust (en wanneer een keertje niet, dan overleef ik dat ook wel, itt tot voorheen), wakkerder (ik merk het zelfs aan m'n gelaatsuitdrukkingen: ik ben niet meer te moe om m'n wenkbrauwen op te trekken :o ). Kortom, stukken beter te genieten, zowel voor mezelf als voor N.

Edit: Oh, én, ik kan m'n rúst nemen! Loop niet meer continu drie stappen vooruit in m'n hoofd om vooral bezig te zijn met wat er allemaal nog móet gebeuren. Ik heb zelfs een sneeuwpop gemaakt! Voorheen was ik de zolder op gaan ruimen, me ondertussen bedenkend dat ik ook nog de badkamerla en de keukenkastjes moest uitsoppen. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door -Spring op 23-01-2013 09:16:07 ]
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:17:28 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121925366
fijn! en slaap je nu door het kattengejank heen dan?
in de haak.
pi_121925430
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:17 schreef trui het volgende:
fijn! en slaap je nu door het kattengejank heen dan?
Dat niet. :+
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:22:43 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121925492
Je kan niet alles hebben he :P _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:36:38 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121925767
Wat fijn Spring! :)
Enneh, way te persoonlijk wrsch maarreh... Wat doet het met je libido? :@ Dat is nl wat me het meest tegen houdt om aan de pil te gaan. :@

Spiraal is er hier uit btw, operatie van F. is geslaagd zeg maar, dus in principe geen anticonceptie meer, maar toch ben ik hormonaal nog wel erg makkelijk uit balans te krijgen... Morgen zou ik ongesteld moeten worden en ik vlieg tegen de muren op van rusteloosheid. Eigenlijk continue zo'n balletje onrust in mijn buik...
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:48:07 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121926038
ik ga juist nu aan de spiraal om de hormonale schommelingen wat tegen te gaan...
in de haak.
pi_121926067
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn Spring! :)
Enneh, way te persoonlijk wrsch maarreh... Wat doet het met je libido? :@ Dat is nl wat me het meest tegen houdt om aan de pil te gaan. :@

Spiraal is er hier uit btw, operatie van F. is geslaagd zeg maar, dus in principe geen anticonceptie meer, maar toch ben ik hormonaal nog wel erg makkelijk uit balans te krijgen... Morgen zou ik ongesteld moeten worden en ik vlieg tegen de muren op van rusteloosheid. Eigenlijk continue zo'n balletje onrust in mijn buik...
Dat wás gedaald tot ver onder het vriespunt het laatste jaar, maar dat lijkt waarempel weer wat aan te trekken. :o Ik moet alleen nog even kijken of ik er al aan toe durf te geven. :P

En rusteloosheid idd, dá's het juiste woord. :Y Een hysterisch stuiterballetje in je buik dat je vertelt dat er nununu iets moet gebeuren of je nununu iets moet doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:55:12 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121926243
O+
Bij mij zet het zich voornamelijk om in eten helaas, ik lijk wel een junk soms. :o

Hmmm, mss toch eens overwegen... Al is het maar voor een maand of 3 om te zien hoe of wat...

Trui, jij doet dan wrsch de Mirena?
Ik wilde per se hormoonloos, en had dus de koperspiraal.
pi_121926841
Ik wilde ook per se hormoonloos. En dat leek ook goed te gaan na m'n Cerazette-avontuur. Tot die afschuwelijke PMS dus. Dus nu toch weer hormonen. Vond het wel eng om er weer mee te beginnen, vooral omdat depressieve gevoelens er echt insluipen. Je zit er al middenin voordat je het goed en wel doorhebt. Maar vooralsnog lijkt het goed te gaan. Hoewel ik pas in de tweede strip zit; pas na drie maanden schijn je er écht iets over te kunnen zeggen.

Ik las trouwens dat vrouwen na een zwangerschap én na hun dertigste extra gevoelig zijn voor progesteron, BE. En dá's het hormoon waarvan ze vermoeden dat het PMS veroorzaakt. Tijdens je zwangerschap schijn je er zo'n stoot van te krijgen dat je er daarna extra gevoelig voor bent oid.

Edit: http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/artikelen/27/grip-op-pms-
pi_121926987
Ik heb de yaz juist vorige week aan de kant gezet, na 5-6 strips. Juist vanwege dat libido ding. Maar voor mijn humeur is het wel beter. Dus even kijken of dat nou echt verschil maakt. En mijn PMS niet te erg wordt.
Nu eerst ontpillen, mijn lijf stuitert wel even ( opvliegers, waah)
pi_121927164
Ik gebruik al zo ontzettend lang geen hormonen meer. En nu moet ik er gewoon aan gaan geloven. Ik begin met cerazette en daarna gaat er wel weer een spiraal in.
pi_121927311
Oh zou dat eeuwige ik-heb-nooit-rust-en-ook-al-lijk-ik-rustig-mijn-lichaam-blijft-altijd-gespannen-en-waakzaam-alsof-ik-in-een-soort-oorlogsgebied-woon-onrust echt door de pil kunnen komen :o Dat is echt nooit in me opgekomen :@

Soms word ik zo onrustig en opgefokt wakker dat ik geen koffie durf te nemen omdat ik bang ben dat ik dan klap...
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 10:37:41 #167
5428 crew  miss_sly
pi_121927357
Hormonen kunnen echt een enorme invloed hebben op je hele gestel, lichamelijk en emtioneel. het zou me dus niets verbazen, Stiemie!

Fijn Spring dat je je beter lijkt te voelen!
pi_121927456
Ik ga me er zeker in verdiepen want dat zou ook de oplossing voor mijn arm kunnen zijn! :o Dat eeuwige gespannen zijn heeft er nu voor gezorgd dat ik een beknelde zenuw heb en dat ik dus soms niks met mijn arm kan of ineens dingen laat vallen (zoals mijn telefoon die vorig weekend in een wak viel omdat ik ineens geen gevoel meer in mijn hand had :( ... ) En ontspannen lukt gewoon echt niet. Ik lijkt ontspannen, maar mijn spieren kunnen niet meer loslaten. Word zelf 's nachts met opgetrokken schouders wakker :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:42:30 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121927471
Zo hé, even bijgelezen hier! :o
Wat een hoop dames met relatietrubbels.... Ik schrik ervan. Veel sterkte gewenst allemaal.

Voor de statistieken mijn situatie in een notendop ;) :
Relatie 8
Persoonlijk geluk 9
Libido 6 Maar hoe vaker we het doen hoe leuker het weer wordt. *O*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:42:32 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121927472
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, jij doet dan wrsch de Mirena?
ja. m'n cyclus lag nogal overhoop de laatste tijd, echt totaal onvoorspelbaar. gynaecoloog heeft nu dit aangeraden, minimale dosering hormonen, maar dan niet meer om de haverklap bloeden (hoop ik dan maar). ik was ook altijd nogal huiverig, maar ga 't toch maar doen.
zonder toegevoegde hormonen heb je natuurlijk nog wel altijd je eigen hormonen die kunnen schommelen en je humeur danig kunnen beïnvloeden. ik heb standaard voor een menstruatie vreselijke piekerdagen/nachten, hopelijk ga ik die over enige tijd, als m'n lichaam aan de spiraal gewend is, ook gewoon overslaan.
ik ben alleen nog wat bang voor het 'prik' verhaal van spring. :D maar goed, dat zullen we gauw genoeg merken. 8-)
in de haak.
pi_121927793
Ik ben wel "blij" te lezen dat jullie libido ook niet altijd geweldig is :@
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_121927834
Trui, dat kan ik bevestigen. Ik heb al jaren geen pil of wat dan ook met hormonen en heb standaard de drie nachten voordat ik ongesteld word zware nachten: wakker liggen/ onrustig zijn en nachtmerries als ik wel slaap. Overdag voel ik me prikkelbaar, zit ik overal bovenop en huil ik om elk zielig ding (film/ serie/...) dat ik tegenkom.

Maar ja, het is maar drie dagen op een maand maar toch baal ik er elke maand weer van. Ik voel me de rest van de maand gelukkig wel heel stabiel, een soort tevreden basisgevoel zeg maar.
pi_121928049
Die zwaardere dagen hebben hier wel één voordeel trouwens. Alles wat ik vrij gelaten kan laten liggen de hele maand (dingen die geregeld moeten worden enzo), die pak ik dan ineens op. Ineens moet dan alles weer geregeld en op orde zijn. :+
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:02:52 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121928162
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben wel "blij" te lezen dat jullie libido ook niet altijd geweldig is :@
Dat herken ik hoor! Dat je blij bent dat je niet de enige bent.
Maar voor je relatie maakt het natuurlijk geen bal uit he, of de meiden van Fok ook zo weinig zin hebben. ;)
Ik heb gebruik geen hormonen en heb gelukkig geen last van hormonale invloeden op mijn humeur. Alleen als ik mijn eisprong heb.... :9 En daar maken we dan maar gretig gebruik van!
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 11:05:45 #175
5428 crew  miss_sly
pi_121928280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Trui, dat kan ik bevestigen. Ik heb al jaren geen pil of wat dan ook met hormonen en heb standaard de drie nachten voordat ik ongesteld word zware nachten: wakker liggen/ onrustig zijn en nachtmerries als ik wel slaap. Overdag voel ik me prikkelbaar, zit ik overal bovenop en huil ik om elk zielig ding (film/ serie/...) dat ik tegenkom.

Maar ja, het is maar drie dagen op een maand maar toch baal ik er elke maand weer van. Ik voel me de rest van de maand gelukkig wel heel stabiel, een soort tevreden basisgevoel zeg maar.

Ja, dat heb ik dus ook! En ik vind het fijn, maar ik heb dan ook jaren veul hormonen mijn lijf in gepompt, en ik kan me heel goed over die paar dagen per maand heenzetten met dat in gedachte.

Een geweldig libido? Neuh, niet echt. Ik kan me er ook weinig meer bij voorstellen, hoe het was voor we een kind hadden.
pi_121928285
haha Moonah, nee, dat maakt natuurlijk ook geen bal uit
Je moet het er maar mee doen.
Maar tis wel lastig soms (vooral voor mijn vriend, die heeft er meer last van als ik :{ )
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_121928389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Stiemie het volgende:
Oh zou dat eeuwige ik-heb-nooit-rust-en-ook-al-lijk-ik-rustig-mijn-lichaam-blijft-altijd-gespannen-en-waakzaam-alsof-ik-in-een-soort-oorlogsgebied-woon-onrust echt door de pil kunnen komen :o Dat is echt nooit in me opgekomen :@

Soms word ik zo onrustig en opgefokt wakker dat ik geen koffie durf te nemen omdat ik bang ben dat ik dan klap...
Koffie is bij mij een enórme trigger! Op goede dagen kan ik max twee koppen aan. En als het verkeerd loop ik tegen de muren op; ga ik er van hyperventileren zelfs.

Laatst had ik thuis twee bakjes op en nodigde de buurvrouw me uit voor een bakje. Ipv te vragen wat ik wilde, had ze al een grote mok cappuccino voor me gemaakt. Uit beleefdheid heb ik het maar opgedronken, maar men, wat heb ik een ellendige, hyperactive en onrustige kutdag gehad. Ik ben zelfs speciaal naar de supermarkt gereden op grapefruits te halen om uit te persen. Dat hielp wat, gelukkig.
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:09:41 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121928468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef -Spring het volgende:

Ik ben zelfs speciaal naar de supermarkt gereden op grapefruits te halen om uit te persen. Dat hielp wat, gelukkig.
:D Hoe dat dan? :D
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 11:09:43 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121928470
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
O+
Bij mij zet het zich voornamelijk om in eten helaas, ik lijk wel een junk soms. :o

o ja dat herken ik heel goed.
echt dat alle kasten en koelkasten afschooien naar iets eetbaars, wat dan ook.
en drinken..... ik heb zo'n vreselijke dorst dan. ik voel me opzwellen in die dagen
en als het dan eenmaal losbarst zit ik de hele dag te piesen.
pi_121928509
Ik kan me er voor mezelf ook goed overheen zetten nu. Maar ik vind het voor de kinderen best naar als ik die dagen zo prikkelbaar ben. Ik merk het ook op mijn werk met één moeilijke klas. dat gaat altijd mis in die dagen.
pi_121928649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D Hoe dat dan? :D
Ik wist dat dat helpt bij een slechte (paddo/spacecake)trip. :@ :') En vermoedde daarom dat ook wel zou helpen bij een cafeinerush. Mss had het een placebo-effect, hoor. Het was iig effectief. :+
pi_121928711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o ja dat herken ik heel goed.
echt dat alle kasten en koelkasten afschooien naar iets eetbaars, wat dan ook.
en drinken..... ik heb zo'n vreselijke dorst dan. ik voel me opzwellen in die dagen
en als het dan eenmaal losbarst zit ik de hele dag te piesen.
Ik moet ook ontzettend vaak plassen op dat soort dagen. Maar volgens mij niet omdat ik dan meer drink. Vermoed dat het door hyperventilatie komt.
pi_121928780
Een ontzettend grote knuffel voor de dames met relatieperikelen :*

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef Moonah het volgende:
Zo hé, even bijgelezen hier! :o
Wat een hoop dames met relatietrubbels.... Ik schrik ervan. Veel sterkte gewenst allemaal.

Voor de statistieken mijn situatie in een notendop ;) :
Relatie 8
Persoonlijk geluk 9
Libido 6 Maar hoe vaker we het doen hoe leuker het weer wordt. *O*
+1 :D precies hetzelfde hier.

Ik ben zó ontzettend gelukkig op dit moment. De enige reden waarom ik mijn persoonlijk geluk geen 10 geef is omdat ik mijn meiden liefst meer zou zien. Ik heb het erg druk en het is allemaal behoorlijk hectisch van tijd tot tijd. Als er dan nachtdiensten zijn die uitlopen, waardoor ik pas om 14:30 thuis ben, vervolgens moet ik bij gaan slapen, dan word je wakker en zijn de meiden al naar en de volgende dag gaan ze naar de gastouder, ja daar baal ik dan stiekem best behoorlijk van.
Maar goed, dat was part of the deal I guess.

Na de diagnose coeliakie voor de jongste heb ik het idee dat we eindelijk daarmee ook in een rustiger vaarwater terecht komen. Ze slaapt nog niet geweldig 's nachts wat niet erg helpt voor je libido :') maar ze is overdag zó vrolijk en gezellig, ze knapt enorm op, en het begin van de avond tot 01:00 gaat keurig en t laatste stuk nacht ook. Count your blessings zullen we maar denken, de rest komt vanzelf.

Ohja en nieuw huis, vreselijk veel zin in, een soort nesteldrang maar dan anders :D O+
:)
pi_121928805
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik wist dat dat helpt bij een slechte (paddo/spacecake)trip. :@ :')
:D
foei! :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:21:37 #185
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121928963
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik wist dat dat helpt bij een slechte (paddo/spacecake)trip. :@ :')
Oh ja! Dat wist ik ook (nou ja, met mandarijnen dan :+ ).
Laaaaang geleden..... :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:22:30 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121928993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef mignonne het volgende:

Ik ben zó ontzettend gelukkig op dit moment.

*O*
pi_121929038
even kleine toevoeging, zinloos wsl :P maar ik was al heel erg gelukkig alleen ik ben enorm blij met de keus die ik gemaakt heb voor een nieuwe studie. Ik voel me heel erg op mijn plek :) puzzelstukjes die op hun plaats vallen enzo.
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:24:53 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121929080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef mignonne het volgende:
even kleine toevoeging, zinloos wsl :P maar ik was al heel erg gelukkig alleen ik ben enorm blij met de keus die ik gemaakt heb voor een nieuwe studie. Ik voel me heel erg op mijn plek :) puzzelstukjes die op hun plaats vallen enzo.
Japanse bevallingen? :P
pi_121929103
Heerlijk migonne!! O+

Hopelijk als de studie af is dan zal je je meiden wat meer zien!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121929134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Japanse bevallingen? :P
Bijna! 1 deur verderop :D
hoewel ik wel ineens opties voor een joint-venture met mn lief zie :+ ik weet alleen niet of hij het ook zo'n strak plan vindt :')
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 11:27:51 #191
5428 crew  miss_sly
pi_121929186
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan me er voor mezelf ook goed overheen zetten nu. Maar ik vind het voor de kinderen best naar als ik die dagen zo prikkelbaar ben. Ik merk het ook op mijn werk met één moeilijke klas. dat gaat altijd mis in die dagen.
Ja, dat vind ik dus ook het moeilijkste, voor B en S, en ik probeer echt er het beste van te maken. maar prikkelbaar ben ik dan wel.
Van de andere kant was ik nog geen jaar geleden nog behoorlijk onder invloed van hormonen en dat was echt veel minder leuk. Dus dit is echt een grote vooruitgang al!
pi_121929593
Mignonne, wat fijn dat je zo gelukkig bent. En dat je zo je plek hebt gevonden met je opleiding.

voor de meiden met relatieproblemen en andere ellende :* Hopelijk snel licht voor jullie.

Ik ben aan het ontzwangeren. En mijn lichaam herstelt duidelijk stukken sneller dan mijn geest. Lichamelijk voel ik me zo ontzettend goed, maar emotioneel werkt het natuurlijk minder snel. Net twee weken geleden en ik verwacht alweer teveel, te snel van mezelf. Stom vind ik dat :(

En zoveel mensen die voortdurend zeggen: geniet ervan he, je moet er wel van genieten hoor.
Soms ben ik bang dat ik dat dan vergeet te doen of zo. Dan zeg ik tegen mezelf: oh ja ik moet NU genieten. Alsof er een knopje is wat je aan kan zetten. Het maakt me onrustig. Dadelijk zijn de kinderen groot en ben ik vergeten te genieten, dat gevoel. Nou ja weet het anders ook niet te omschrijven.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121929636
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:02 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet dat ik hier niet zo vaak schrijf.. Maar ik ben zo flabbergasted... 13 april zou onze bruiloft zijn. En nu heeft Ronny zn spullen gepakt en woont sinds vrijdag ergens anders. Ik hoop nog steeds op een misselijke candid camera grap, maar ik geloof dat het echt is. Binnen 24u van verloofd en gelukkig naar alleenstaande moeder..
wat erg zeg. ik hoop dat het goed komt met jou.

knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:48:17 #194
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121930040
Ik ben ook gewoon gelukkig.
Al moet ik voor dat libido wel nog even onder het mes volgende maand -O-

Maar ik wil wel gewoon een groter huis *stampvoet* Stomme woningmarkt :(
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121930094
lazi :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121930309
Onder het mes voor je libido? Wat dan?
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:54:59 #197
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121930331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef -Spring het volgende:
Onder het mes voor je libido? Wat dan?
Te strak gehecht destijds ;(
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121930456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:41 schreef Stiemie het volgende:
Ik ga me er zeker in verdiepen want dat zou ook de oplossing voor mijn arm kunnen zijn! :o Dat eeuwige gespannen zijn heeft er nu voor gezorgd dat ik een beknelde zenuw heb en dat ik dus soms niks met mijn arm kan of ineens dingen laat vallen (zoals mijn telefoon die vorig weekend in een wak viel omdat ik ineens geen gevoel meer in mijn hand had :( ... ) En ontspannen lukt gewoon echt niet. Ik lijkt ontspannen, maar mijn spieren kunnen niet meer loslaten. Word zelf 's nachts met opgetrokken schouders wakker :')
Ik hoor hier wel helemaal niet thuis. Maar ik heb zelf problemen met arm en nek (auto-ongeval) en dat was niet op te lossen via dokter en fysio. Uiteindelijk ook gestopt met de pil (diane35) en heel veel pijnklachten gingen weg uit mijn arm/nek. En kon ik weer verder met het toespitsen op welke klachten ik daarin had. Veel spanning ging eruit. En was echt een verademing.
Ik ga nu al ruim een jaar pilloos door het leven. En wil nooit meer aan de hormonen. Sowies niet voor mn klachten maar ook met alles wat die hormonen in me losmaken. Kan echt een hormonaal monster zijn namelijk anders.
Het proberen waard iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')