Tnx Vicky, hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:06 schreef Vicky het volgende:
Nijna, ik vind je een bikkel en een kanjer!! Hopelijk gaat het allemaal volgens plan!
Dikke knuffel!
Wat fijn, gipsvrij! Kan je er ook alweer op lopen enzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:21 schreef Troel het volgende:
Sinds woensdag gipsvrij en sinds gisteren weer lekker in mijn eigen huis. Dat voelt goed, alhoewel het op sommige punten ook wel saai en stil zal zijn.
Ja, er zit nu niets meer omheen en moet wel oefeningen doen die neit allemaal even fijn zijn, maar het gaat wel redelijk. Wel einde van de middag veel gevoeliger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tnx Vicky, hoe is het met jou?
[..]
Wat fijn, gipsvrij! Kan je er ook alweer op lopen enzo?
jemig joh wat heftig kut!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:30 schreef Linda2205 het volgende:
Het was ook alsof het een pleister was die er langzm vanaf getrokken werd. Eerst de bruiloft afzeggen, maar wel bij me willen blijven, dan een nacht ergens anders willen slapen en de dag erna zeggen dat hij een eigen huis gaat zoeken..
Alles was geregeld. Echt alles.
Allemachtig zeg... Wat een laffe actie... En jij? Zit je daar in je eentje in Berlijn...quote:Op zondag 20 januari 2013 09:30 schreef Linda2205 het volgende:
Het was ook alsof het een pleister was die er langzm vanaf getrokken werd. Eerst de bruiloft afzeggen, maar wel bij me willen blijven, dan een nacht ergens anders willen slapen en de dag erna zeggen dat hij een eigen huis gaat zoeken..
Alles was geregeld. Echt alles.
Eh.. Nee?quote:Op zondag 20 januari 2013 09:58 schreef Grunsfan het volgende:
Tja, ik zag deze ook al tijden aankomen. Hij was toch die gast die een week voor de bevalling spoorloos was omdat ie ging stappen/drugs gebruiken? En hij wilde toch al eerder bij je weg voor een ander?
Neemt niet weg dat jij blijkbaar van die vent hield en nog een kind bij hem wilde en dus is het heel verdriet voor jou, sterkte.
Dit ja!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Och meissie toch, ook al zag iedereen het blijkbaar aankomen, het maakt het natuurlijk geen kut minder erg dat je opeens aan de kant wordt geschoven door die laffe zak hooi. Heeft hij een ander denk je? Is hij bang voor nog meer binding denk je? Komt hij nog terug? Wil je hem uberhaupt terug?
God, wat lijkt me dat naar zeg, ik hoop dat je een paar lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen en helpen met de kinderen.
En hij is het gewoon niet waard, dit is al de zoveelste keer dat ie je vertrouwen verpest
Nou dat dus... Wat shit zeg. Een verbroken relatie is (meestal) triest, maar vooral als het totaal onverwacht komt. Ik wens je veel sterkte en kracht toe, en steun van mensen om je heen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef octopussy het volgende:
Linda, wat een ongelooflijke k*tsituatie. Niet te vatten hoe iemand met wie je lief en leed en vooral kinderen deelt, je zomaar ineens aan de kant schuift. Heeft de realisatie van het aankomend huwelijk hem bang gemaakt?
Heel veel sterkte meis
We hebben ieder onze rekening, maar welmet volmacht van elkaar. De spaarrekening staat op mijn naam. Met zijn geld. Eens zien wat we daar mee doenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Linda wat een ontzettende klote situatie. Nu ga ik misschien iets niet zo leuks typen maar als jullie een en/of rekening hebben bevries die dan. Zodat niet ineens al het geld weg is. Pas je wachtwoorden ed aan.
Clubsoda ook sterkte voor jou.
Nijna bikkel hopelijk slaat de medicatie snel en goed aan.
Ik huil heel veel en praat veel met de mensen om me heen. Maar dat is iets wat ik kan accepteren en voor open sta (die emoties). De daadwerkelijke acties zijn dingen waar ik bang voor ben. Is dat te begrijpen op de een of andere manier? Ik kan het niet zo goed duidelijk maken...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef Moonah het volgende:
Sterkte hoor Linda.
Weet je, ik hoor je over kleine praktische zaken. Het lijkt alsof je het emotionele wegduwt. Of post je dat niet op het forum? Je goed recht uiteraard. Hoe dan ook, succes met het op orde krijgen van alles, je situatie, je gedachten en je gevoel.
ClubSoda ook al in scheiding.Ook jij sterkte daarmee.
En Nijna, zet hem op dame. Hopelijk heb je (nadat je voor jezelf bent opgekomen) vertrouwen in je psychiater.
Dat bedoel ik precies met "je moet, dus je kan het". Maar ik laat me hulp ook lekker aanleunen hoor, heerlijk als mijn ouders in de buurt zijn om even wat over te nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:51 schreef Pvoesss het volgende:
Maar het is ook zo dat als er iemand bij is je het ineens meer nodig hebt.
Om even de jongste vast te houden als je ergens iets moet pakken of doen. Of even iets aan geven bij het aankleden of noem maar op.
Vorige week was ik met mijn mama en de 2 kleintjes naar het theater..
Ik vroeg mijn moeder om hulp bij iets en nog geen seconde later bedacht ik mij dat ik dit soort situaties normaal alleen doe met 2 kleintjes en waarom ik in godsnaam mijn mama om hulp vraag..Voor alle kleine dingen ga je oplossingen vinden echt waar.
![]()
Gelukkig!! Ik was even 'bang' dat je er niet aan zou durven.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik huil heel veel en praat veel met de mensen om me heen.
Ouch.quote:
Ja dat hebben ze. Sowieso is hij er s ochtends altijd dus lotte vroeg waar hij was. Ik heb het maar gewoon uitgelegd. Noah heeft het in zoverre gemerkt dat hij die nacht twee keer uit ons bed viel. Blijkbaar lag hij s nachts toch meer bij Ronny als ik dacht.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef WupWup het volgende:
Linda, meiske toch! Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte de komende tijd. Hebben de kindjes al iets meegekregen van dat papa nu weg is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |