abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121755578
Ik gooide hem dicht, hoop dat hij nu wel in een reeks opent

Meiden :*
pi_121774379
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:06 schreef Vicky het volgende:
Nijna, ik vind je een bikkel en een kanjer!! Hopelijk gaat het allemaal volgens plan!
Dikke knuffel! :*
Tnx Vicky, hoe is het met jou?

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:21 schreef Troel het volgende:

Sinds woensdag gipsvrij en sinds gisteren weer lekker in mijn eigen huis. Dat voelt goed, alhoewel het op sommige punten ook wel saai en stil zal zijn.
Wat fijn, gipsvrij! Kan je er ook alweer op lopen enzo?
Fake it till you make it...
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:32:31 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_121774832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Nijna het volgende:

[..]

Tnx Vicky, hoe is het met jou?

[..]

Wat fijn, gipsvrij! Kan je er ook alweer op lopen enzo?
Ja, er zit nu niets meer omheen en moet wel oefeningen doen die neit allemaal even fijn zijn, maar het gaat wel redelijk. Wel einde van de middag veel gevoeliger.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121775850
Die oefeningen lijkt me minder, maar voor een goed doel he!!!
Maar scheelt vast een hoop, zonder dat blok gips aan je been ;).
pi_121789034
Ik weet dat ik hier niet zo vaak schrijf.. Maar ik ben zo flabbergasted... 13 april zou onze bruiloft zijn. En nu heeft Ronny zn spullen gepakt en woont sinds vrijdag ergens anders. Ik hoop nog steeds op een misselijke candid camera grap, maar ik geloof dat het echt is. Binnen 24u van verloofd en gelukkig naar alleenstaande moeder..
Lotte!
Noah!
  zondag 20 januari 2013 @ 09:03:57 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121789049
:o

Lin, hoe kan dat nou? :'(

Meer dan een hele dikke :* heb ik ook even niet te bieden.
Wel een naaistreek als ik het even zo zeggen mag.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 20 januari 2013 @ 09:04:59 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121789061
Linda! Srsly? :o WTF?

Overigens heb ik ergens het gevoel niet helemaal verrast te zijn, was er niet eerder al eens een periode dat hij niet happy was?

Maar dan nog... Als je over drie maanden zou gaan trouwen is dit natuurlijk echt onwaarschijnlijk! :o
  zondag 20 januari 2013 @ 09:06:06 #8
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121789069
:o :o :o

Jee Linda, wat een schrik!
Weet ff niet wat ik moet zeggen.
Veel sterkte en een dikke knuffel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121789075
jeetje Linda.... Mijn mond viel open...
Wat kut zeg!!

Dikke kus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121789145
Jezus Linda :o

Heeeeel veel sterkte,
Em een dikke knuffel :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_121789187
jeetje linda, sterkte!
en idd. hattie dat niet ff eerder kunnen bedenken zeg :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_121789259
Het was ook alsof het een pleister was die er langzm vanaf getrokken werd. Eerst de bruiloft afzeggen, maar wel bij me willen blijven, dan een nacht ergens anders willen slapen en de dag erna zeggen dat hij een eigen huis gaat zoeken..

Alles was geregeld. Echt alles.
Lotte!
Noah!
pi_121789276
En BE dat klopt. Maar we gingen trouwen en de kindjes werden groter. Noah sliep sinds kort beter, hij was niet meer aan de borst. Ik deed meer dingen voor mezelf en hij ook. Ik dacht dat nu de zware begintijdmet twee kleine kindjes voorbij was. Ik heb er twee weken van mogen genieten. En toen werd alles drie keer zo zwaar...
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 09:33:12 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121789281
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:30 schreef Linda2205 het volgende:
Het was ook alsof het een pleister was die er langzm vanaf getrokken werd. Eerst de bruiloft afzeggen, maar wel bij me willen blijven, dan een nacht ergens anders willen slapen en de dag erna zeggen dat hij een eigen huis gaat zoeken..

jemig joh wat heftig kut!
veel sterkte!
wat zal er veel op je afkomen!.

[ Bericht 4% gewijzigd door lady-wrb op 20-01-2013 09:39:07 ]
  zondag 20 januari 2013 @ 09:40:13 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_121789340
Sterkte Linda. Dit moet inderdaad wel heel zwaar zijn voor jou en de kindjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:41:23 #16
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_121789350
Och Linda toch! Sterkte! :*
A grand adventure has begun.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:42:44 #17
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_121789361
Jeetje... Veel sterkte...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 januari 2013 @ 09:42:55 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121789363
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:30 schreef Linda2205 het volgende:

Allemachtig zeg... Wat een laffe actie... En jij? Zit je daar in je eentje in Berlijn... -O-
  zondag 20 januari 2013 @ 09:52:01 #19
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121789454
:o Linda! Wat een Kutnieuws! Heel veel sterkte! :*
En wat BE zegt...een laffe actie idd.
pi_121789479
Jeetje linda wat een kutactie zeg!
:* sterkte!
pi_121789483
-O- heel veel sterkte gewenst.
pi_121789495
Linda :o wat een klotenieuws
:*
pi_121789526
Tja, ik zag deze ook al tijden aankomen. Hij was toch die gast die een week voor de bevalling spoorloos was omdat ie ging stappen/drugs gebruiken? En hij wilde toch al eerder bij je weg voor een ander?

Neemt niet weg dat jij blijkbaar van die vent hield en nog een kind bij hem wilde en dus is het heel verdriet voor jou, sterkte.
pi_121789590
Linda
pi_121789611
:o wat een rot situatie. En nu? -O-
pi_121789619
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:58 schreef Grunsfan het volgende:
Tja, ik zag deze ook al tijden aankomen. Hij was toch die gast die een week voor de bevalling spoorloos was omdat ie ging stappen/drugs gebruiken? En hij wilde toch al eerder bij je weg voor een ander?

Neemt niet weg dat jij blijkbaar van die vent hield en nog een kind bij hem wilde en dus is het heel verdriet voor jou, sterkte.
Eh.. Nee?
Lotte!
Noah!
pi_121789693
Och meissie toch, ook al zag iedereen het blijkbaar aankomen, het maakt het natuurlijk geen kut minder erg dat je opeens aan de kant wordt geschoven door die laffe zak hooi. Heeft hij een ander denk je? Is hij bang voor nog meer binding denk je? Komt hij nog terug? Wil je hem uberhaupt terug?

God, wat lijkt me dat naar zeg, ik hoop dat je een paar lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen en helpen met de kinderen.
En hij is het gewoon niet waard, dit is al de zoveelste keer dat ie je vertrouwen verpest :(
  zondag 20 januari 2013 @ 10:12:08 #28
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_121789723
Grunsfan, hoe kun je dat zo zeggen? En dan nog, de timing ook...

Linda, ik heb geen woorden voor je. Weet niet zo goed wat te zeggen maar hoop dat jullie er een beetje fatsoenlijk uit kunnen komen met zijn tweeen en de kindjes...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_121789749
Tjezus,Linda.. Wat kut! Heb je wel vriendinnen/je moeder of iemand ingeseind en die jou kant (tijdelijk) op kunnen komen, om tegenaan te prsten e.d? Ik hoop dat je niet te lang alleen bent in het verre Duitsland..

Grunsven doelt denk ik op het voorval/de voorvallen die ik meen een aantal maanden voor je tweede zwangerschap plaats vonden.De smsjes die je in zn telefoon vond,zijn twijfels e.d
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_121789781
Wat Kleurdoos zegt! Kom voor jezelf op hoor,je bent geen speelbal. Desnoods een terugverhuizing naar Nederland als je daar alle familie en vrienden hebt wonen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 10:30:53 #31
5428 crew  miss_sly
pi_121790035
Ooh Linda, wat ongelofelijk kut en moeilijk en verdrietig voor je! En wat een laffe actie ven hem. Dit kun je zo je partner, ooit toch geliefde en moeder van je kinderen, niet aan doen. Als hij niet wil trouwen, of zelfs bij je weg wil, zou hij toch mans genoeg moeten zijn om dat op een nettere manier te regelen.

Grunsfan, kom op zeg, zelfs al zou het allemaal waar zijn, dat is dit niet het moment om dat iemand op die manier voor de voeten te werpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 januari 2013 @ 10:41:58 #32
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_121790243
Jee, wat een rotstreek! Heb je iemand in je buurt waar je op kunt leunen?

Niet om je bang te maken maar wel even heel praktisch: pas je met een terugverhuizing of zelfs alleen een reis wel op dat je niet opeens een arrestatiebevel aan je kont hebt hangen omdat je de kinderen meeneemt? Zeker als de kinderen zijn naam hebben kan bijvoorbeeld vliegen nog wel eens een issue zijn zonder toestemming. De meeste gescheiden paren die ik ken (expats scheiden nogal eens...) hebben er geen problemen mee, en hij heeft vast helemaal geen zin in een rel (als ik het zo lees kan hij niet wachten tot hij meer afstand kan nemen), maar als hij wél vervelend wil doen kan het een instrument zijn. Een gewaarschuwd mens.....
  zondag 20 januari 2013 @ 10:47:58 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121790348
Linda :* wat ontzettend rot zeg.
Sterkte.
pi_121790378
Jeetje mineetje, wat erg. Linda, veel, heel veel sterkte gewenst. Wat een klojo
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 januari 2013 @ 10:51:28 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121790408
Nou ja zeg Linda! Wat vind ik dit vreselijk voor je. De klap komt dubbel hard aan als je zelf net dacht dat de moeilijke tijd achter de rug was.

Ik wens je alle lieve mensen van de wereld om je heen veel kracht en warmte.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 20 januari 2013 @ 10:57:12 #36
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121790492
Jeetje linda, wat enorm heftig joh!! Sterkte....

Nijna, jij dappere! Hopelijk kan je een beetje genieten vandaag!
  zondag 20 januari 2013 @ 11:09:26 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121790734
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Och meissie toch, ook al zag iedereen het blijkbaar aankomen, het maakt het natuurlijk geen kut minder erg dat je opeens aan de kant wordt geschoven door die laffe zak hooi. Heeft hij een ander denk je? Is hij bang voor nog meer binding denk je? Komt hij nog terug? Wil je hem uberhaupt terug?

God, wat lijkt me dat naar zeg, ik hoop dat je een paar lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen en helpen met de kinderen.
En hij is het gewoon niet waard, dit is al de zoveelste keer dat ie je vertrouwen verpest :(
Dit ja! _O_
  zondag 20 januari 2013 @ 11:13:23 #38
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121790822
Linda wat enorm rot voor je! Heel veel sterkte gewenst de komende periode :*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_121790826
Jemig zeg, van alles naar niks. Van geweldige bevestiging voelen in t feit dat ie je ten huwelijk vraagt tot alles weggemaait alsof t een snoepjesverkering was... Meisje toch :(

Heel veel sterkte met alles op een rijtje zetten, ik hoop dat je je sterk genoeg voelt om goeie beslissingen te nemen waar je volledig achter kunt staan. :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 20 januari 2013 @ 11:19:39 #40
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_121790975
Och arme Linda, wat onzettend erg... je hele toekomstbeeld wordt zo even óvernight' weggevaagd... wat zal je je bedrogen, verdrietig, teleurgesteld en in de steek gelaten voelen. Zomaar ineens alleen met je kinderen.
Heel veel sterkte, kracht en liefde voor jou en de kids gewenst. :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_121791199
Of je het wel of niet ziet aankomen doet niet af aan de schok dat het echt zo is, de spijt dat je het tij niet hebt kunnen keren en de realisatie dat je kind(eren) uit een gebroken gezin komen. Dat is in elke situatie gewoon hard en kut.

Linda, heel veel sterkte! :* Ik zit zelf midden in een scheiding (zelf geinitieerd dus een heel andere situatie) en geloof me: je kan veel meer dan je denkt. Alleen voor je kinderen zorgen en alles regelen is zwaar, maar je moet en dus kun je het. Ik wens je toe dat je over een tijdje ook versteld staat van je eigen kracht en doorzettingsvermogen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 20 januari 2013 @ 11:29:06 #42
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121791209
lieve Linda wat een klap... sterkte!! xxx
in de haak.
pi_121791262
Linda, wat zal dat je rauw op je dak gevallen zijn... heel veel sterkte :*

Mikoxx, tnx :*
  zondag 20 januari 2013 @ 11:31:26 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_121791279
Lin :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 20 januari 2013 @ 11:32:31 #45
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_121791315
linda wat ontzettend heftig!
Ik wil je veel sterkte wensen met het verwerken van deze klap en het opnieuw opbouwen van je leven. :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_121791819
Linda, wat ontzettend vreselijk zeg! Veel sterkte :*
pi_121791861
Jij ook sterkte Clubsoda!
pi_121793349
Wat een naaistreek.

Hij is jou niet waard hoor. De zoveelste keer ...

Sterkte.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121793436
Wat heftig Linda. Heel veel sterkte!
pi_121793461
Linda heel veel sterkte! :*
pi_121793846
Shit Linda, wat naar en heel heftig :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_121794061
Het lukt ook prima dit weekend. De kindjes zijn lief en alles loopt. Maar toch, het idee dit voor altijd alleen te moeten doen boezemt me wel angst in.

Ik blijf gewoon hier. In elk geval nu. Ik heb hier mn huisje, mn werk, mn leven. Een leven dat om veel meer draaide dan om hem. Het is lastig, zonder familie in de buurt maar feit is wel dat dat altijd al zo geweest is en dat het grootste gedeelte toch al op mijn schouders neerkwam. Hetzijn meer de kleine dingen waar ik bang voor ben..

Dankjullie wel voor de lieve reacties.

Clubsoda, heel veel sterkte :*
Lotte!
Noah!
pi_121794620
Jeetje, Linda, wat rot :( En dan denk je juist net uit de zwaarste periode te zijn... Heel veel sterkte :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_121795654
Wat ben je dapper Linda! Fijn dat dit weekend goed loopt. 'Geniet' daar maar van en eventuele moeilijkheden pak je wel aan als ze komen. Wat voor dingen ben je bang voor? Kun je voor sommige zaken al een plan van aanpak maken? En je hoeft het niet voor altijd alleen te doen he? Je weet niet wat de toekomst brengt :* En dankje :* , KD ook!
pi_121795745
Linda wat een rot streek van je nu ex.. -O- sterkte en succes :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121795996
Ach jee, Linda, wat een ellende.

Je kunt het hoor, alleen met die kleintjes. Ook de kleinere dingen. :*

Misschien is het wel heerlijk om de avonden echt voor jezelf te hebben straks. Geen gedonder, geen onzekerheden... Dat hoop ik voor je. :*
pi_121796230
Linda wat een ontzettende klote situatie. Nu ga ik misschien iets niet zo leuks typen maar als jullie een en/of rekening hebben bevries die dan. Zodat niet ineens al het geld weg is. Pas je wachtwoorden ed aan.

Clubsoda ook sterkte voor jou.

Nijna bikkel hopelijk slaat de medicatie snel en goed aan.
pi_121796336
Och Linda, wat een enorme klotestreek. Hoe kun je alles zo overboord gooien als je de bruiloft al geregeld had. Jij komt er wel, daar heb ik alle vertrouwen in, maar kan me voorstellen dat jij dat nog niet zo ziet. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_121796501
Linda, ik vind het zo naar voor je dat het uit de lucht komt vallen. Je staat zo machteloos, kunt niet meer in onderhandeling maar staat voor een voldongen feit. Natuurlijk wil je het liever niet alleen doen. Dit begon toch ooit allemaal met jullie twee, daar was het toch om te doen? En los van dat het voor jezelf misschien op bepaalde manieren ook een opluchting kan zijn, is het idee dat je kindjes op zullen moeten groeien in een gebroken gezin ontzettend naar. Je wil het voor jezelf niet, en voor je kinderen al helemaal niet.

En verdomme, kan hij dan niet op z'n minst voor de kinderen eerst gewoon een gesprek aangaan zonder al meteen allemaal maatregelen te nemen? Ik ben er gewoon plaatsvervangend boos om. Z'n verantwoordelijkheid strekt verder dan z'n eigen welzijn. :(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_121798208
Linda, wat een ongelooflijke k*tsituatie. Niet te vatten hoe iemand met wie je lief en leed en vooral kinderen deelt, je zomaar ineens aan de kant schuift. Heeft de realisatie van het aankomend huwelijk hem bang gemaakt?

Heel veel sterkte meis :*
pi_121798799
Jezus Linda wat een ongeloofelijke klotestreek zeg! Heel veel sterkte ermee!
pi_121799466
Och Linda, net nu je dacht dat alles langzaamaan beter ging... ;( Echt klote dat hij je zo laat zitten. Hij had het op z'n minst wat netter aan kunnen pakken. Sterkte! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121801699
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef octopussy het volgende:
Linda, wat een ongelooflijke k*tsituatie. Niet te vatten hoe iemand met wie je lief en leed en vooral kinderen deelt, je zomaar ineens aan de kant schuift. Heeft de realisatie van het aankomend huwelijk hem bang gemaakt?

Heel veel sterkte meis :*
Nou dat dus... Wat shit zeg. Een verbroken relatie is (meestal) triest, maar vooral als het totaal onverwacht komt. Ik wens je veel sterkte en kracht toe, en steun van mensen om je heen. :*
pi_121801956
Kleine dingen als zieke kindjes, zelf ziek zijn. Iedere ochtend alles in mn eentje doen. Vakanties van de opvang, waarbij ik dan 24/7 bereid moet zijn voor ze. Reizen naar NL deed ik altijd alleen, maar naar CS gaan en in de trein helpen deed hij altjjd mee. Zulke dingetjes. Ook het s ochtends alleen opstaan met ze was er een van, maar dat is nu al twee dagen gelukt :)
Lotte!
Noah!
pi_121802062
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Linda wat een ontzettende klote situatie. Nu ga ik misschien iets niet zo leuks typen maar als jullie een en/of rekening hebben bevries die dan. Zodat niet ineens al het geld weg is. Pas je wachtwoorden ed aan.

Clubsoda ook sterkte voor jou.

Nijna bikkel hopelijk slaat de medicatie snel en goed aan.
We hebben ieder onze rekening, maar welmet volmacht van elkaar. De spaarrekening staat op mijn naam. Met zijn geld. Eens zien wat we daar mee doen ;) (grapje hoor.. )
Lotte!
Noah!
pi_121802881
Die kleine dingetjes regelen zich ook echt vanzelf. :Y En als het even iets minder lukt of minder gaat is dat ook niet erg toch? Heel veel sterkte en knuffels :* :*
pi_121803042
Och Linda! ;( wat een klotesituatie! Veel sterkte
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 20 januari 2013 @ 15:53:50 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121803535
Jeetje Linda, wat een verhaal joh, een nachtmerrie.....wat enorm oneerlijk ook van hem om zomaar op te stappen, zonder eerst te overleggen hoe of wat. Zag je helemaal niets aankomen, of tekenen die erop duiden?
Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd met alles regelen en het voor jezelf allemaal een beetje op de rit te kijgen. :*
  zondag 20 januari 2013 @ 15:59:52 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_121803956
Linda meeste wijze woorden zijn al gezegd :*

Club soda :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 20 januari 2013 @ 16:35:35 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121806103
Sterkte hoor Linda.
Weet je, ik hoor je over kleine praktische zaken. Het lijkt alsof je het emotionele wegduwt. Of post je dat niet op het forum? Je goed recht uiteraard. Hoe dan ook, succes met het op orde krijgen van alles, je situatie, je gedachten en je gevoel.

ClubSoda ook al in scheiding. :o Ook jij sterkte daarmee.

En Nijna, zet hem op dame. Hopelijk heb je (nadat je voor jezelf bent opgekomen ^O^ ) vertrouwen in je psychiater.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_121808417
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef Moonah het volgende:
Sterkte hoor Linda.
Weet je, ik hoor je over kleine praktische zaken. Het lijkt alsof je het emotionele wegduwt. Of post je dat niet op het forum? Je goed recht uiteraard. Hoe dan ook, succes met het op orde krijgen van alles, je situatie, je gedachten en je gevoel.

ClubSoda ook al in scheiding. :o Ook jij sterkte daarmee.

En Nijna, zet hem op dame. Hopelijk heb je (nadat je voor jezelf bent opgekomen ^O^ ) vertrouwen in je psychiater.
Ik huil heel veel en praat veel met de mensen om me heen. Maar dat is iets wat ik kan accepteren en voor open sta (die emoties). De daadwerkelijke acties zijn dingen waar ik bang voor ben. Is dat te begrijpen op de een of andere manier? Ik kan het niet zo goed duidelijk maken...
Lotte!
Noah!
pi_121809037
Linda, wat heftig joh -O- :*
pi_121809179
Ik snap het wel hoor :Y Als zo'n bom gedropt wordt en alles er opeens anders uitziet, dan zijn het gek genoeg de kleinste dingen die je bang maken. Het is ook makkelijker om te piekeren of hoe je het ochtendritueel aanpakt dan over iets groots en onoverzienbaars als 'de toekomst'. Fijn dat je bij mensen terecht kan die je steunen en waar je uit kunt huilen, zo belangrijk!

En die kleine dingen, die red je echt. Linksom of rechtsom. Het gaat echt elke dag een beetje makkelijker. Weet je, ik ben met kerst alleen met een 11 maanden oude baby naar mijn ouders in het buitenland gevlogen. Ik vond het een enorm karwei, kind, buggy, rugzak, handtas, koffer, met de auto naar Schiphol. Ik heb op de terugweg ook best wat tranen weggeslikt toen ik achter een gezin met drie kinderen naar mijn auto liep op een koud en donker parkeerterrein, wetende dat er thuis niemand op ons wachtte. Een praktische uitdaging met een hoop emoties er ook bij. Maar ik kon het! Helemaal zelf en ik was zo trots. Mijn gezin, dat is nu mijn zoon en ik, en we zijn misschien wel een klein gezinnetje, maar we hebben het goed samen. Dat gun ik je, dat je de 'kleine' dingen kunt tackelen, samen met je kinderen en dat het niet alleen een verlies is, maar ook het begin van iets nieuws voor jullie drieën.
pi_121809645
Maar het is ook zo dat als er iemand bij is je het ineens meer nodig hebt.
Om even de jongste vast te houden als je ergens iets moet pakken of doen. Of even iets aan geven bij het aankleden of noem maar op.

Vorige week was ik met mijn mama en de 2 kleintjes naar het theater..
Ik vroeg mijn moeder om hulp bij iets en nog geen seconde later bedacht ik mij dat ik dit soort situaties normaal alleen doe met 2 kleintjes en waarom ik in godsnaam mijn mama om hulp vraag.. :@ Voor alle kleine dingen ga je oplossingen vinden echt waar. :* :*
  zondag 20 januari 2013 @ 17:53:01 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121809689
Huh? Jij woonde toch ook praktisch samen Pvoess? Of ben ik in de war?
pi_121809714
Uhh ja dat deden we ook. -O-
pi_121809878
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:51 schreef Pvoesss het volgende:
Maar het is ook zo dat als er iemand bij is je het ineens meer nodig hebt.
Om even de jongste vast te houden als je ergens iets moet pakken of doen. Of even iets aan geven bij het aankleden of noem maar op.

Vorige week was ik met mijn mama en de 2 kleintjes naar het theater..
Ik vroeg mijn moeder om hulp bij iets en nog geen seconde later bedacht ik mij dat ik dit soort situaties normaal alleen doe met 2 kleintjes en waarom ik in godsnaam mijn mama om hulp vraag.. :@ Voor alle kleine dingen ga je oplossingen vinden echt waar. :* :*
Dat bedoel ik precies met "je moet, dus je kan het". Maar ik laat me hulp ook lekker aanleunen hoor, heerlijk als mijn ouders in de buurt zijn om even wat over te nemen.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:58:31 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_121809914
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik huil heel veel en praat veel met de mensen om me heen.
Gelukkig!! Ik was even 'bang' dat je er niet aan zou durven. :*
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:40 schreef Clubsoda het volgende:
verdrietig voorbeeld
Ouch. :{ Dat lijkt me een heel pijnlijke confrontatie. Ik kreeg er al (een beetje) pijn van in mijn buik.

En Pvoeske, ook alweer alleen? :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_121809989
Ja.. pats boem ineens, zo koop en regel je dingen voor het "nieuwe" huis en zo is het uit. -O-
pi_121810147
Oh, maar het was niet als negatief bedoeld hoor! Sorry, ik wil Linda niet in de put praten, dat was niet de strekking :@
  zondag 20 januari 2013 @ 18:09:06 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121810305
Jeumig Pvoess! :o *valt stil...
pi_121810427
Clubsoda, dapper dat je het wel gewoon doet! :*

Pvoesss, ook al.... sterkte.... :*
pi_121811188
Linda, meiske toch! Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte de komende tijd. Hebben de kindjes al iets meegekregen van dat papa nu weg is?
pi_121811204
Pvoess ;( :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121811477
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef WupWup het volgende:
Linda, meiske toch! Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte de komende tijd. Hebben de kindjes al iets meegekregen van dat papa nu weg is?
Ja dat hebben ze. Sowieso is hij er s ochtends altijd dus lotte vroeg waar hij was. Ik heb het maar gewoon uitgelegd. Noah heeft het in zoverre gemerkt dat hij die nacht twee keer uit ons bed viel. Blijkbaar lag hij s nachts toch meer bij Ronny als ik dacht.

Vanacht heeft hij netjes tegen mij aangelegen en Lotte heeft vanmorgen ook niks gevraagd. Ze heeft het dondersgoed door, knuffelt veel, wil gedragen worden enz.

Clubsoda, het vliegen wat jij noemde heb ik ook wel eens gedaan in mn eentje met kind. Dat is niet makkelijk nee. Knap dat je het aandurfde. En je verhaal was heel.fijn om te lezen voor.mij. Dus helemaal niet vervelend.opgevat!

Pvoess hoe kan dat nou zo opeens? :*
Lotte!
Noah!
pi_121812171
Clubsoda :*
pi_121817515
Wat een verdrietige verhalen. Veel sterkte Linda, clubsoda en pvoesss. Niet naar Tilburg dus?

Nijna: wat ontzettend verschrikkelijk stoer dat je voor jezelf op kwam!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_121817971
Clubsoda en pvoess :*
:(

Nijna heel veel succes en sterkte!
  zondag 20 januari 2013 @ 21:06:38 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121818954
Pvoesss, je bent nog altijd welkom in het zuiden hoor :*

Clubsoda, jij ook sterkte! Maar je klinkt heel sterk.
  zondag 20 januari 2013 @ 21:07:33 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_121819022
Het lijkt me zo moeilijk om het alleen te moeten doen met twee kleine kinderen. Sterkte allen :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:15:47 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_121836556
jemig clubsoda en Pvoesss ook al.... heel veel succes en sterkte :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 21 januari 2013 @ 15:38:48 #92
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121847583
pvoess, dat is ook wat zeg, dat had ik echt niet verwacht! :{ jij ook sterkte. en clubsoda natuurlijk.
in de haak.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:11:09 #93
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_121859598
Clubsoda, Pvoess en Linda, sterkte!!!

Ik denk dat ik de volgende ben die in de rij aansluit...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:31:13 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121860975
Jeetje NTS! :o -O-
pi_121861108
Jeetje, NTS, rommelt het bij jullie ook al.
Veel sterkte, met wat de keuze ook mag zijn.
:*
pi_121861115
:o
Jeetje! Is dat plotseling? of sinds hij zijn nieuwe baan heeft dat het minder gaat? -O- :*
  maandag 21 januari 2013 @ 20:47:32 #97
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_121861889
Het rommelt al sinds mijn zwangerschap van Draak. Familieperikelen (staan nog wel in Z&G ergens, zal jullie het hele verhaal besparen). Daarna kregen we de ene klap na de andere te verwerken, o.a. door onze ontslagen toen. Hij verwerkt het anders dan ik en daar loopt het nu op spaak.
pi_121862236
Jeetje... Wat een.ellende..

Sterkte dames!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121862304
:o Oh nee, NTS, bij jou ook al. Sterkte meisje :*
pi_121862428
Wat vervelend !!
Sterkte meiden. Uit elkaar gaan is zo enorm klote.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')