Dat bedoel ik precies met "je moet, dus je kan het". Maar ik laat me hulp ook lekker aanleunen hoor, heerlijk als mijn ouders in de buurt zijn om even wat over te nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:51 schreef Pvoesss het volgende:
Maar het is ook zo dat als er iemand bij is je het ineens meer nodig hebt.
Om even de jongste vast te houden als je ergens iets moet pakken of doen. Of even iets aan geven bij het aankleden of noem maar op.
Vorige week was ik met mijn mama en de 2 kleintjes naar het theater..
Ik vroeg mijn moeder om hulp bij iets en nog geen seconde later bedacht ik mij dat ik dit soort situaties normaal alleen doe met 2 kleintjes en waarom ik in godsnaam mijn mama om hulp vraag..Voor alle kleine dingen ga je oplossingen vinden echt waar.
![]()
Gelukkig!! Ik was even 'bang' dat je er niet aan zou durven.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik huil heel veel en praat veel met de mensen om me heen.
Ouch.quote:
Ja dat hebben ze. Sowieso is hij er s ochtends altijd dus lotte vroeg waar hij was. Ik heb het maar gewoon uitgelegd. Noah heeft het in zoverre gemerkt dat hij die nacht twee keer uit ons bed viel. Blijkbaar lag hij s nachts toch meer bij Ronny als ik dacht.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef WupWup het volgende:
Linda, meiske toch! Wat een rotsituatie. Heel veel sterkte de komende tijd. Hebben de kindjes al iets meegekregen van dat papa nu weg is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |