SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik doe dat waarschijnlijk meerdere keren per week in de aanloop naar carnavalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik doe dat wel de woensdag voor carnaval
Op den duur wel, maar het aanschaffen kost toch wel redelijk wat geld...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Hmm waarom geen jasje met emblemen. Veel goedkoper op dn duur.
Mijn jasje is 20 euro. Emblemen wel duur ja. 7 per stuk ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:21 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Op den duur wel, maar het aanschaffen kost toch wel redelijk wat geld...
Dat wel ja. Maar ik dacht vorig jaar ook van ik koop een jasje, lekker goedkoop. Nog nooit zoveel geld besteed aan een pak... Maar dat moet zich dit jaar uitbetalenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn jasje is 20 euro. Emblemen wel duur ja. 7 per stuk ofzo.
mja kan je jaren mee doen. Ideaal.
Klopt.. Het eerste jaar is duurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:28 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ik dacht vorig jaar ook van ik koop een jasje, lekker goedkoop. Nog nooit zoveel geld besteed aan een pak... Maar dat moet zich dit jaar uitbetalen
Kou. Waarschijnlijk ook enkele regen of sneeuwbuien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef Adrenalini het volgende:
Wat is de weersverwachting eigenlijk tijdens carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |