abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121752843

Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121752850
Morgen maar eens mijn carnavalsoutfit gaan updaten _O_ Mis nog steeds de patch van dit jaar..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121753036
Ik doe dat wel de woensdag voor carnaval O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_121753054
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 03:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik doe dat wel de woensdag voor carnaval O+
Ik doe dat waarschijnlijk meerdere keren per week in de aanloop naar carnaval :')

En elk jaar is het weer.. oke, ik ga maximaal 75 euro aan het pak uitgeven!

.... nee hoor :')
pi_121753077
Hmm waarom geen jasje met emblemen. Veel goedkoper op dn duur.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 03:21:26 #6
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_121753136
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 03:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Hmm waarom geen jasje met emblemen. Veel goedkoper op dn duur.
Op den duur wel, maar het aanschaffen kost toch wel redelijk wat geld...
pi_121753179
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 03:21 schreef Adrenalini het volgende:

[..]

Op den duur wel, maar het aanschaffen kost toch wel redelijk wat geld...
Mijn jasje is 20 euro. Emblemen wel duur ja. 7 per stuk ofzo.
mja kan je jaren mee doen. Ideaal.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 03:28:00 #8
351760 Adrenalini
pi_121753207
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 03:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Mijn jasje is 20 euro. Emblemen wel duur ja. 7 per stuk ofzo.
mja kan je jaren mee doen. Ideaal.
Dat wel ja. Maar ik dacht vorig jaar ook van ik koop een jasje, lekker goedkoop. Nog nooit zoveel geld besteed aan een pak... Maar dat moet zich dit jaar uitbetalen :)
pi_121753212
Grapje. Ook zat toffe van drie euro :D
pi_121753223
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 03:28 schreef Adrenalini het volgende:

[..]

Dat wel ja. Maar ik dacht vorig jaar ook van ik koop een jasje, lekker goedkoop. Nog nooit zoveel geld besteed aan een pak... Maar dat moet zich dit jaar uitbetalen :)
Klopt.. Het eerste jaar is duur ;( ;(
  zaterdag 19 januari 2013 @ 03:30:06 #11
351760 Adrenalini
pi_121753229
Dit jaar alleen een embleempje van dit jaar, nog een paar andere misschien en ik ben er weer klaar voor!
pi_121753328
Ik heb ook gewoon zo'n jasje. Zwarte kiel, zeg maar. Maar daar komt elk jaar zoveel troep op dat ik wel aan dat bedrag kom :D Echt 'verkleed', als konijn of fles bier of iets dergelijks, ga ik niet. Da doede mar buiten Oeteldonk.

Nou ja, sterker nog. Ik heb er drie. Een zwarte en blauwe die voor kiel door kunnen, en een soort rood Michael Jackson jasje wat ik ook zo gebruik maar het gewoon niet is. Die laatste twee ga ik dit jaar niet meer onderhouden, veel te duur en ik heb toch meestal de eerste aan. Misschien dat ik ook gewoon alles van die andere af ga halen en bij elkaar zetten. Maar er moet sowieso nog iets nieuws bij ^O^
pi_121756335
Heb er zin in _O_
pi_121757690
Gasten ik ben net wakker 8-).
pi_121758395
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
Gasten ik ben net wakker 8-).
oke interessant.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:38:40 #16
351760 Adrenalini
pi_121758448
Wat is de weersverwachting eigenlijk tijdens carnaval?
pi_121758644
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef Adrenalini het volgende:
Wat is de weersverwachting eigenlijk tijdens carnaval?
Kou. Waarschijnlijk ook enkele regen of sneeuwbuien.
pi_121758699
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

oke interessant.
:').
pi_121759340
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:').
:') :')
pi_121759552
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:') :')
:') :') :')
pi_121759984
Middag!

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121759993
Wat een knappert ben je bdh O+.
pi_121760028
Ik wou dat ik zo knap was!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121760071
Hoi handje *O*

http://www.telegraaf.nl/b(...)_moordaanslag__.html
Dat slaan en schoppen. _O_ _O_
pi_121760157
Woow _O_
pi_121760239
Kan ik niet zien hier ;(.
pi_121760318
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef bijdehand het volgende:
Woow _O_
Goed gehandeld in zo'n situatie. :D
pi_121760380
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Goed gehandeld in zo'n situatie. :D
Nou, het pistool blokkeert waardoor die vent niet kan schieten. Als het pistool niet zou blokkeren dan was hij dus wel dood geweest omdat hij zo lang sloeg. En omdat het wel even kost om een blokkade in zo'n pistool te verhelpen had de beveiliging genoeg tijd om op het podium te komen.
pi_121760506
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, het pistool blokkeert waardoor die vent niet kan schieten. Als het pistool niet zou blokkeren dan was hij dus wel dood geweest omdat hij zo lang sloeg. En omdat het wel even kost om een blokkade in zo'n pistool te verhelpen had de beveiliging genoeg tijd om op het podium te komen.
Ik bedoel dat als die vent daar op de grond ligt, na een mislukte poging en dat die mensen daar (en de beveiliging?) gewoon die vent toetakelen. _O_
pi_121760695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als die vent daar op de grond ligt, na een mislukte poging en dat die mensen daar (en de beveiliging?) gewoon die vent toetakelen. _O_
Dat toetakelen moeten ze juist niet doen :(
pi_121760709
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat toetakelen moeten ze juist niet doen :(
Waarom niet?
pi_121760775
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat dat (in Nederland iig) niet mag en zoiets kan tot strafvermindering leiden (in Nederland). Maar ik vind sowieso niet dat je iemand zomaar in elkaar mag rammen, ook niet als ie een moordaanslag wilde plegen en dan onschadelijk wordt gemaakt.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:50:46 #33
351760 Adrenalini
pi_121760800
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat dat (in Nederland iig) niet mag en zoiets kan tot strafvermindering leiden (in Nederland). Maar ik vind sowieso niet dat je iemand zomaar in elkaar mag rammen, ook niet als ie een moordaanslag wilde plegen en dan onschadelijk wordt gemaakt.
Wijze woorden van deze man.
pi_121760883
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm oke. Ik vind juist dat wat hij wilde doen nou niet echt zomaar iets is. Maargoed ik vind dan ook dat als je een dief in je huis hebt en je betrapt hem dat je daar gewoon geweld tegen mag gebruiken.
pi_121760983
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hm oke. Ik vind juist dat wat hij wilde doen nou niet echt zomaar iets is. Maargoed ik vind dan ook dat als je een dief in je huis hebt en je betrapt hem dat je daar gewoon geweld tegen mag gebruiken.
Dat zijn twee verschillende situaties. Als die dief in je huis op de grond ligt nadat je 'm hebt getrapt, en hij staat niet meer op, dan vind ik niet dat je hem nog mag blijven trappen en slaan, want hij vormt geen gevaar meer. Dat is ook met die vent in dat filmpje, die vormt geen gevaar meer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef Adrenalini het volgende:

[..]

Wijze woorden van deze man.
Altijd :7
pi_121761177
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zijn twee verschillende situaties. Als die dief in je huis op de grond ligt nadat je 'm hebt getrapt, en hij staat niet meer op, dan vind ik niet dat je hem nog mag blijven trappen en slaan, want hij vormt geen gevaar meer. Dat is ook met die vent in dat filmpje, die vormt geen gevaar meer.

[..]

Altijd :7
Ja oke, goed punt wel.
pi_121761226
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja oke, goed punt wel.
Zo ben ik :6
pi_121761259
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo ben ik :6
Ja ;(
pi_121770813
En ja hoor, toch weer een eind in de 80 euro uitgegeven aan carnavalskleding :')

Ik moet daar echt eens mee ophouden :')
pi_121770863
Stond trouwens in Persoons om wat dingen te halen, komt er een Amsterdammer (!) binnen. Eerste wat ie tegen mij zegt, het A-woord :{ Zei die dat ie uit Amsterdam kwam en dat het allemaal toch niet zo nauw komt met carnaval :{ En nog de vraag waar het beter carnaval vieren was. Den Bosch of Eindhoven. Heb hem mooi naar Lampegat verwezen :W Met zijn A-woord :{w
pi_121771121
Wat heb je wel niet gehaald voor dat bedrag? :')

Waar ergens ga je nu wonen trouwens? :D
pi_121771280
Ik was vorig jaar 3 jaarpatches verloren omdat ik faal met vastnaaien en ik ben te trots om het maken van mijn pak uit te besteden. Dat tikt al lekker want die van 2013 moest ik ook nog. Heb nog zo'n opstrijk ding met heel groot Oeteldonk voor achterop de rug, paar algemene patches, dingen voor op de schouder, hoop van die speldjes, etc.. Tikt stiekem hard aan.

Zoals het er nu naar uit ziet in de Van der Weeghensingel, net achter de Zuid Willemsvaart :)
pi_121771871
Boh zuur geld wel :') Misschien tip, strijkvaseline icm met jouw naaikunsten :P

Lekker centraal!
pi_121772131
Dat is misschien nog wel een handig idee. Die strijkzooi zelf is bij lange na niet sterk genoeg (kan niet tegen bier ofzo?) maar ze eerst daarmee vastzetten maakt het naaien wel makkelijker denk ik ^O^ Al heb ik nu de grootst mogelijke moeite met het vastzetten van die schouderpads :{w

Mooi centraal inderdaad, had eerst iets aan de Van der Does de Willeboissingel op het oog, maar dat was al verhuurd helaas. Heb ook nog een keer aan de Oranje Nassaulaan gewoon op 100 meter van de draak af, dat was pas awesome _O_
pi_121791421
Mogeh :z.
pi_121796282
Goedemiddag.
  zondag 20 januari 2013 @ 15:22:12 #47
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121801501
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef bijdehand het volgende:
Goedemiddag.
***sneeuw. :( Aankomende week allemaal practica, dus dat wordt stressen met de trein. :'(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_121802862
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

***sneeuw. :( Aankomende week allemaal practica, dus dat wordt stressen met de trein. :'(
Ik heb deze week nog tentamens, gaat dus ook nog spannend worden ;) Vorige week 2x om kwart over 6 aangefietst thuis :)
pi_121804266
Goedemiddag deze middag :D *G*
  zondag 20 januari 2013 @ 16:57:03 #50
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_121807111
Nondeju wat was het glad daarstraks. Ik moest bijna stapvoets rijden en nog gleed ik alle kanten op met de auto :D
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_121807386
pi_121807657
quote:
Morgen geel gelukkig. Moet dan eerst met de bus, daarna de trein, zie er nu al tegenop. ;(
pi_121808255
Oranje, geel? Sneeuw is toch wit of nie dan?
pi_121808515
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
pi_121808538
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zag Nederland er maar zo warmpjes uit ;(.
pi_121808595
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zag Nederland er maar zo warmpjes uit ;(.
Nee. Liever sneeuw _O_ SNEEUW _O_
pi_121808606
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar zo kan ik niet autorijden ;(.
pi_121808657
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Maar zo kan ik niet autorijden ;(.
En met die hitte kan ik geen sneeuwballen gooien :6
pi_121808803
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En met die hitte kan ik geen sneeuwballen gooien :6
Hendig sjiek, nu sneeuw in je vriezer dumpen en dan van de zomer eruit halen :Y.
pi_121808831
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hendig sjiek, nu sneeuw in je vriezer dumpen en dan van de zomer eruit halen :Y.
En jij winterbanden kopen dan :{w
pi_121808860
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En jij winterbanden kopen dan :{w
Voor die ene week sneeuw per jaar :').
pi_121809128
Ja dan moet je ook niet klagen vind ik :P
pi_121809147
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
Sneeuw kan geel zijn.. :{
pi_121809226
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Sneeuw kan geel zijn.. :{
Dan gaat het alarm wel af ja :r.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef bijdehand het volgende:
Ja dan moet je ook niet klagen vind ik :P
Ik mag het wel wegwensen :7.
pi_121809264
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dan gaat het alarm wel af ja :r.

Lekker juist :9
pi_121809292
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Lekker juist :9
Bruine sneeuw ;(.
pi_121809304
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Bruine sneeuw ;(.
Of rode. :')
pi_121809329
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Of rode. :')
Of groene sneeuw ;(
pi_121809418
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Of groene sneeuw ;(
Met brokjes?
pi_121809524
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Met brokjes?
Hehe lekker hoor, die plakaat vanaf het balkon is te mooi gewoon _O-.
pi_121809599
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hehe lekker hoor, die plakaat vanaf het balkon is te mooi gewoon _O-.
:') _O_
pi_121809622
Niet vanaf het mijne trouwens, dan zou ik zo vol in de tuin van een ander kitsen :').
pi_121809669
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
Niet vanaf het mijne trouwens, dan zou ik zo vol in de tuin van een ander kitsen :').
Ja dat is juist het jammere.
pi_121809684
Ja daag, dat is een Joegoslaaf :').
pi_121809725
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
Ja daag, dat is een Joegoslaaf :').
Niks tegen die mensen he. :( :{w
pi_121809777
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Niks tegen die mensen he. :( :{w
Dat zeg ik toch niet. Ze komen alleen snel stompen als je dat soort kutgeintjes uithaalt _O-. Een Hollander zou het op FOK! posten :').
pi_121809868
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet. Ze komen alleen snel stompen als je dat soort kutgeintjes uithaalt _O-. Een Hollander zou het op FOK! posten :').
Net alsof iedere Nederlander op fok zit. :P
pi_121809885
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Net alsof iedere Nederlander op fok zit. :P
Of het Viva forum dan :'). Libelle, Margriet, partij Martijn heeft ook een forum.
pi_121810148
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Of het Viva forum dan :'). Libelle, Margriet, partij Martijn heeft ook een forum.
:')
pi_121810820
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zolang het naast de weg valt ja :{

Kutgeintje met sneeuw heb ik vorig jaar geflikt. Balkon leegvegen terwijl de onderbuurman een sigaretje stond te roken *O*
pi_121810866
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Morgen geel gelukkig. Moet dan eerst met de bus, daarna de trein, zie er nu al tegenop. ;(
Hier ook met de trein, benieuwd of er uberhaupt wat rijdt :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_121811012
quote:
99s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb geluk, reistijd is werktijd.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:40:45 #83
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121811646
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb deze week nog tentamens, gaat dus ook nog spannend worden ;) Vorige week 2x om kwart over 6 aangefietst thuis :)
Arme jij! :o Succes!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_121811939
quote:
99s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Als je redelijk vroeg bent dan rijden ze nog best op tijd :)
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Arme jij! :o Succes!
Dankje. En niks 'arme jij', dit soort crap hoort erbij :7
  zondag 20 januari 2013 @ 18:51:20 #85
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121812111
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je redelijk vroeg bent dan rijden ze nog best op tijd :)

[..]

Dankje. En niks 'arme jij', dit soort crap hoort erbij :7
:')_!

En dan wil ik jouw definitie van redelijk vroeg wel eens weten, want vaak reden mijn vroege treinen ook niet. Ligt echt aan het traject.
pi_121812868
*G*
pi_121813278
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

En dan wil ik jouw definitie van redelijk vroeg wel eens weten, want vaak reden mijn vroege treinen ook niet. Ligt echt aan het traject.
Die van 06:08 richting a'dam reedt vorige week redelijk op tijd ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 20 januari 2013 @ 19:24:49 #88
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121813676
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die van 06:08 richting a'dam reedt vorige week redelijk op tijd ;)
Ik heb meestal die van een kwartier of een half uur later, dus dat zal het zijn.
pi_121814293
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik weet dat 's-Hertogenbosch - Tilburg echt slecht is op het moment, maar als je de trein van 10 voor 7 pakt dan is er niets aan de hand. Mensen die treinen later pakten hadden vaak wel vertraging. En ja, ook 's ochtends zo vroeg is er vertraging maar dat is minder dan een uur of twee later. Moet je ook zien dat ik op Thijs reageerde, die hetzelfde traject pakt als ik, en ik ook totaal geen woord rep over jouw traject en tijden :{w

En wat :')_!? :P
pi_121814343
Handje hoeist met S?
pi_121814452
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Handje hoeist met S?
Die toont alleen maar interesse op het moment dat ik interesse heb in een ander. Dus ik denk dat dat voorlopig niks gaat worden _O-
pi_121814498
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die toont alleen maar interesse op het moment dat ik interesse heb in een ander. Dus ik denk dat dat voorlopig niks gaat worden _O-
Net zoals toen dus weer :P Vrouwen :')
pi_121814654
Ach ik vind het wel leuk :)
pi_121814757
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zullen wij dan een fake relatie starten? :9
pi_121814792
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef bijdehand het volgende:
Ach ik vind het wel leuk :)
Nja ingewikkeld is ze wel, blijft het wel spannend. :D :')
pi_121814816
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als ik een relatie wil dan zoek ik wel iemand die mij wil ipv iemand die alleen willen faken :'(
pi_121814828
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wil je nou vreemdgaan? :(
pi_121814922
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik een relatie wil dan zoek ik wel iemand die mij wil ipv iemand die alleen willen faken :'(
Ik help een broeder in nood broeder :7.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wil je nou vreemdgaan? :(
Fake he :).
pi_121814993
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

Fake he :).
Mentaal dan :')
pi_121814999
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dankje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')