SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik doe dat waarschijnlijk meerdere keren per week in de aanloop naar carnavalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik doe dat wel de woensdag voor carnaval
Op den duur wel, maar het aanschaffen kost toch wel redelijk wat geld...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Hmm waarom geen jasje met emblemen. Veel goedkoper op dn duur.
Mijn jasje is 20 euro. Emblemen wel duur ja. 7 per stuk ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:21 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Op den duur wel, maar het aanschaffen kost toch wel redelijk wat geld...
Dat wel ja. Maar ik dacht vorig jaar ook van ik koop een jasje, lekker goedkoop. Nog nooit zoveel geld besteed aan een pak... Maar dat moet zich dit jaar uitbetalenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn jasje is 20 euro. Emblemen wel duur ja. 7 per stuk ofzo.
mja kan je jaren mee doen. Ideaal.
Klopt.. Het eerste jaar is duurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:28 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ik dacht vorig jaar ook van ik koop een jasje, lekker goedkoop. Nog nooit zoveel geld besteed aan een pak... Maar dat moet zich dit jaar uitbetalen
Kou. Waarschijnlijk ook enkele regen of sneeuwbuien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef Adrenalini het volgende:
Wat is de weersverwachting eigenlijk tijdens carnaval?
Nou, het pistool blokkeert waardoor die vent niet kan schieten. Als het pistool niet zou blokkeren dan was hij dus wel dood geweest omdat hij zo lang sloeg. En omdat het wel even kost om een blokkade in zo'n pistool te verhelpen had de beveiliging genoeg tijd om op het podium te komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed gehandeld in zo'n situatie.
Ik bedoel dat als die vent daar op de grond ligt, na een mislukte poging en dat die mensen daar (en de beveiliging?) gewoon die vent toetakelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, het pistool blokkeert waardoor die vent niet kan schieten. Als het pistool niet zou blokkeren dan was hij dus wel dood geweest omdat hij zo lang sloeg. En omdat het wel even kost om een blokkade in zo'n pistool te verhelpen had de beveiliging genoeg tijd om op het podium te komen.
Dat toetakelen moeten ze juist niet doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als die vent daar op de grond ligt, na een mislukte poging en dat die mensen daar (en de beveiliging?) gewoon die vent toetakelen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat toetakelen moeten ze juist niet doen
Omdat dat (in Nederland iig) niet mag en zoiets kan tot strafvermindering leiden (in Nederland). Maar ik vind sowieso niet dat je iemand zomaar in elkaar mag rammen, ook niet als ie een moordaanslag wilde plegen en dan onschadelijk wordt gemaakt.quote:
Wijze woorden van deze man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat dat (in Nederland iig) niet mag en zoiets kan tot strafvermindering leiden (in Nederland). Maar ik vind sowieso niet dat je iemand zomaar in elkaar mag rammen, ook niet als ie een moordaanslag wilde plegen en dan onschadelijk wordt gemaakt.
Hm oke. Ik vind juist dat wat hij wilde doen nou niet echt zomaar iets is. Maargoed ik vind dan ook dat als je een dief in je huis hebt en je betrapt hem dat je daar gewoon geweld tegen mag gebruiken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat dat (in Nederland iig) niet mag en zoiets kan tot strafvermindering leiden (in Nederland). Maar ik vind sowieso niet dat je iemand zomaar in elkaar mag rammen, ook niet als ie een moordaanslag wilde plegen en dan onschadelijk wordt gemaakt.
Dat zijn twee verschillende situaties. Als die dief in je huis op de grond ligt nadat je 'm hebt getrapt, en hij staat niet meer op, dan vind ik niet dat je hem nog mag blijven trappen en slaan, want hij vormt geen gevaar meer. Dat is ook met die vent in dat filmpje, die vormt geen gevaar meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm oke. Ik vind juist dat wat hij wilde doen nou niet echt zomaar iets is. Maargoed ik vind dan ook dat als je een dief in je huis hebt en je betrapt hem dat je daar gewoon geweld tegen mag gebruiken.
Altijdquote:
Ja oke, goed punt wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende situaties. Als die dief in je huis op de grond ligt nadat je 'm hebt getrapt, en hij staat niet meer op, dan vind ik niet dat je hem nog mag blijven trappen en slaan, want hij vormt geen gevaar meer. Dat is ook met die vent in dat filmpje, die vormt geen gevaar meer.
[..]
Altijd
Zo ben ikquote:
***sneeuw.quote:
Ik heb deze week nog tentamens, gaat dus ook nog spannend wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
***sneeuw.Aankomende week allemaal practica, dus dat wordt stressen met de trein.
Morgen geel gelukkig. Moet dan eerst met de bus, daarna de trein, zie er nu al tegenop.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef bijdehand het volgende:
Code Oranje, bitch!
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/regio.php?pr=NB
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
Oranje, geel? Sneeuw is toch wit of nie dan?
Nee. Liever sneeuwquote:Op zondag 20 januari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zag Nederland er maar zo warmpjes uit.
En met die hitte kan ik geen sneeuwballen gooienquote:
Hendig sjiek, nu sneeuw in je vriezer dumpen en dan van de zomer eruit halenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die hitte kan ik geen sneeuwballen gooien
En jij winterbanden kopen danquote:Op zondag 20 januari 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hendig sjiek, nu sneeuw in je vriezer dumpen en dan van de zomer eruit halen.
Sneeuw kan geel zijn..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
Oranje, geel? Sneeuw is toch wit of nie dan?
Dan gaat het alarm wel af jaquote:
Ik mag het wel wegwensenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef bijdehand het volgende:
Ja dan moet je ook niet klagen vind ik
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe lekker hoor, die plakaat vanaf het balkon is te mooi gewoon.
Ja dat is juist het jammere.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
Niet vanaf het mijne trouwens, dan zou ik zo vol in de tuin van een ander kitsen.
Dat zeg ik toch niet. Ze komen alleen snel stompen als je dat soort kutgeintjes uithaaltquote:
Net alsof iedere Nederlander op fok zit.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ze komen alleen snel stompen als je dat soort kutgeintjes uithaalt. Een Hollander zou het op FOK! posten
.
Of het Viva forum danquote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof iedere Nederlander op fok zit.
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of het Viva forum dan. Libelle, Margriet, partij Martijn heeft ook een forum.
Zolang het naast de weg valt jaquote:
Hier ook met de trein, benieuwd of er uberhaupt wat rijdtquote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen geel gelukkig. Moet dan eerst met de bus, daarna de trein, zie er nu al tegenop.
Ik heb geluk, reistijd is werktijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook met de trein, benieuwd of er uberhaupt wat rijdt
Arme jij!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog tentamens, gaat dus ook nog spannend wordenVorige week 2x om kwart over 6 aangefietst thuis
Als je redelijk vroeg bent dan rijden ze nog best op tijdquote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook met de trein, benieuwd of er uberhaupt wat rijdt
Dankje. En niks 'arme jij', dit soort crap hoort erbijquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je redelijk vroeg bent dan rijden ze nog best op tijd
[..]
Dankje. En niks 'arme jij', dit soort crap hoort erbij
Die van 06:08 richting a'dam reedt vorige week redelijk op tijdquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]_!
En dan wil ik jouw definitie van redelijk vroeg wel eens weten, want vaak reden mijn vroege treinen ook niet. Ligt echt aan het traject.
Ik heb meestal die van een kwartier of een half uur later, dus dat zal het zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van 06:08 richting a'dam reedt vorige week redelijk op tijd
Ik weet dat 's-Hertogenbosch - Tilburg echt slecht is op het moment, maar als je de trein van 10 voor 7 pakt dan is er niets aan de hand. Mensen die treinen later pakten hadden vaak wel vertraging. En ja, ook 's ochtends zo vroeg is er vertraging maar dat is minder dan een uur of twee later. Moet je ook zien dat ik op Thijs reageerde, die hetzelfde traject pakt als ik, en ik ook totaal geen woord rep over jouw traject en tijdenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]_!
En dan wil ik jouw definitie van redelijk vroeg wel eens weten, want vaak reden mijn vroege treinen ook niet. Ligt echt aan het traject.
Die toont alleen maar interesse op het moment dat ik interesse heb in een ander. Dus ik denk dat dat voorlopig niks gaat wordenquote:
Net zoals toen dus weerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die toont alleen maar interesse op het moment dat ik interesse heb in een ander. Dus ik denk dat dat voorlopig niks gaat worden
Zullen wij dan een fake relatie starten?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die toont alleen maar interesse op het moment dat ik interesse heb in een ander. Dus ik denk dat dat voorlopig niks gaat worden
Nja ingewikkeld is ze wel, blijft het wel spannend.quote:
Als ik een relatie wil dan zoek ik wel iemand die mij wil ipv iemand die alleen willen fakenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen wij dan een fake relatie starten?
Wil je nou vreemdgaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen wij dan een fake relatie starten?
Ik help een broeder in nood broederquote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik een relatie wil dan zoek ik wel iemand die mij wil ipv iemand die alleen willen faken
Fake hequote:
Mentaal danquote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik help een broeder in nood broeder.
[..]
Fake he.
Dankjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik help een broeder in nood broeder.
Geintje joh, met bijdehand zou het mogen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je snapt het niet.
[..]
Ik ben blij dat jij daar toestemming voor geeftquote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geintje joh, met bijdehand zou het mogen.
Homoseksquote:Op zondag 20 januari 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij daar toestemming voor geeft!
Wat begrijp je niet aan de definitie fakequote:
Homoseksquote:
Lust je geen rookworst, knakworst enzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik pas, de enige worst doe ik lust is een braadworst, zo uit de pan.
Ik ben te lui om alle goede worsten af te gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lust je geen rookworst, knakworst enzo?
Begrijpelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om alle goede worsten af te gaan.
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ben meer van de broodjes rosbief.
Geintje joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Oeh ga je nu ook tuinbroeken dragen enzo?
Mja, ik wil ook mee doen in de grapjesquote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bijdehand kent me dan ook iets beter.
Ga lekker waggelen over de marktquote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik wil ook mee doen in de grapjes.
Kom ik bdh dan ook tegen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga lekker waggelen over de markt
Ik loop weleens over de markt met een vriendin ja. Als ze fruit moet kopenquote:
quote:
Hm, ik vind de markt altijd zo klote, extreem druk allesquote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik loop weleens over de markt met een vriendin ja. Als ze fruit moet kopen
Kan ze niet naar de super voor haar fruitjes?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik ook. Maar je moet er wat voor over hebben, als je in het gezelschap van een mooie dame wil zijn
Ze wilt gewoon in zijn bijzijn de juiste komkommers en bananen uitkiezen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ze niet naar de super voor haar fruitjes?
Nee, ze wil het verser hebben, en ik moet bekennen dat fruit van de markt ook wel lekkerder isquote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ze niet naar de super voor haar fruitjes?
Zijn die lekkerder dan aardbeiden?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon in zijn bijzijn de juiste komkommers en bananen uitkiezen.
Goed punt wel, fruit van de super gaat echt heel kort meequote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ze wil het verser hebben, en ik moet bekennen dat fruit van de markt ook wel lekkerder is
Jazeker.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder dan aardbeiden?
[..]
Goed punt wel, fruit van de super gaat echt heel kort mee.
Leef met je mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:12 schreef Paul het volgende:
Dit jaar ga ik niet naar Den Bosch met carnaval![]()
Maar naar Eindhovuh
Lekker daar gaan danquote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven gezelliger in de kroegen op stratumseind
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe net alsof ik dit niet heb gelezen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Eindelijk gevondenFatsoenlijke versie van dat liedje over Jantje heeft geen handjes meer
quote:Beste BlackLining
Morgenavond zouden we het contract voor je appartement gaan tekenen aan de Derpstraat in Leiden. Helaas heb ik besloten toch van het huren af te zien. Ik wens je succes met het vinden van een nieuwe huurder.
Met vriendelijke groet,
Idioot
Deur staat op een kier, laat jezelf maar binnen.quote:
eerst kom ik binnen en dan kom ik binnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deur staat op een kier, laat jezelf maar binnen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
eerst kom ik binnen en dan kom ik binnen.
Mijn deur gaat andersom openquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op de maaspoort elke deur een duw geven.
Jouw benen ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn deur gaat andersom open
Mijn penis, ook wel 'De Mast' genoemd. Of 'De Trots van Den Bosch'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw penis ook, beetje jammer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn penis, ook wel 'De Mast' genoemd. Of 'De Trots van Den Bosch'
Niets bijzonders dusquote:De cellen in het paleis van justitie in Den Bosch zijn woensdagochtend ontruimd omdat er rook in de kelder stond. Een ontruiming van het hele gebouw was niet nodig, meldt de rechtbank. Volgens Omroep Brabant werden ongeveer tien gevangenen geëvacueerd.
De gevangenen zijn voor de zekerheid overgebracht naar een politiebureau. De zittingen werden uitgesteld, maar zijn inmiddels hervat.
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:07 schreef muhahaha het volgende:
Het liep weer met een sissertje af dus.
Ah, ik had het wel leuk gevonden als die gevangenen waren ontsnapt en dan de politie erachteraan met honden en alles.quote:
Je moet de politie niet overschattenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, ik had het wel leuk gevonden als die gevangenen waren ontsnapt en dan de politie erachteraan met honden en alles.
Waarschijnlijk waren die boeven ook te lam, geen uitdaging om te ontsnappen alles.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet de politie niet overschatten
Als je ooit een Nederlandse gevangenis van binnen ziet dan weet je dat er ook geen reden is om te ontsnappen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren die boeven ook te lam, geen uitdaging om te ontsnappen alles.
uhuh...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je ooit een Nederlandse gevangenis van binnen ziet dan is er ook geen enkele reden om te ontsnappen.
Nou, de term staatshotel bestaat niet voor niets. Ik heb het ooit van binnen mogen bekijken en ik moet zeggen dat het echt schandalig is.quote:
Ja, totdat je er langer dan 24 uur zit...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, de term staatshotel bestaat niet voor niets. Ik heb het ooit van binnen mogen bekijken en ik moet zeggen dat het echt schandalig is.
Hebben ze zelf in de hand gehad destijds. (niet als ze onterecht zaten maar anders) Afleren die handel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, totdat je er langer dan 24 uur zit...
Dat weet ik niet. Maar zover ik kon beoordelen heb je echt te veel luxe en enorm veel vrijheid binnen de gevangenis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, totdat je er langer dan 24 uur zit...
Beschrijf je nu het gevan of een vakantie resort?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hebt zelfs long stay afdelingen waar men met andere mag pingpongen, tv op je kamer, deels vrij rondlopen.
Helaas een gevangenis. Ik zou het wel weten. Maar mensen koud en je zit voor de rest van je leven er warm en chill bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beschrijf je nu het gevan of een vakantie resort?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas een gevangenis. Ik zou het wel weten. Paar mensen koud en je zit voor de rest van je leven er warm en chill bij.
Dat klopt, maar het wordt voorgedaan alsof het een pretje is. Hoeveel je ook mag IN die gevangenis, je kan nog steeds niet naar buitenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hebben ze zelf in de hand gehad destijds. (niet als ze onterecht zaten maar anders) Afleren die handel.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas een gevangenis. Ik zou het wel weten. Paar mensen koud maken en je zit voor de rest van je leven er warm en chill bij.
of je vraagt gewoon een uitkering aan, kun je nog een keer een biosje pakkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas een gevangenis. Ik zou het wel weten. Maar mensen koud en je zit voor de rest van je leven er warm en chill bij.
Ja dat hebben ze toch zelf veroorzaakt? Vind dat ze er nog goed mee wegkomen. Van.mij zouden de straffen veel hoger mogen inclusief lijfstraffen en dergelijke. Heb geen greintje medelijden met dat volk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het wordt voorgedaan alsof het een pretje is. Hoeveel je ook mag IN die gevangenis, je kan nog steeds niet naar buiten
Ja jonge dacht dat het de editknop was.. Zag ook nergens.die codes die je ziet als je quote. Plus ik heb typtievesquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet 1 maar 2 keer. Zo zenuwachtig alles?
Is ook allang gebleken dat zwaardere straffen (incl doodstraf) niets doen tegen criminaliteit. Lang opsluiten is straf genoeg, dat rechtse gezever over zwaarder straffen is leuk maar zet toch geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze toch zelf veroorzaakt? Vind dat ze er nog goed mee wegkomen. Van.mij zouden de straffen veel hoger mogen inclusief lijfstraffen en dergelijke. Heb geen greintje medelijden met dat volk.
Mwoah geen lijfstraffen, het gevang mag wel een stuk soberder ja. Misschien heeft het er ook mee te maken om de gevangenen tevreden te houden zodat ze minder rellen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze toch zelf veroorzaakt? Vind dat ze er nog goed mee wegkomen. Van.mij zouden de straffen veel hoger mogen inclusief lijfstraffen en dergelijke. Heb geen greintje medelijden met dat volk.
Dat laatste vooral, we zijn geen 3e wereldland...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah geen lijfstraffen, het gevang mag wel een stuk soberder ja. Misschien heeft het er ook mee te maken zodat de gevangenen tevreden zijn en dan rellen ze minder.
Het moet wel een straf zijn om opgesloten te zitten... Anders gaan mensen bewust over de scheef omdat opsluiten genoeg is voor ze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, we zijn geen 3e wereldland...
Opgesloten zitten IS een straf, maar dat schijnen veel mensen niet te beseffen. Ga maar eens een maand niet naar buiten bijv.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het moet wel een straf zijn om opgesloten te zitten... Anders gaan mensen bewust over de scheef omdat opsluiten genoeg is voor ze.
Dat zeg je hier op FOK!?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Opgesloten zitten IS een straf, maar dat schijnen veel mensen niet te beseffen. Ga maar eens een maand niet naar buiten bijv.
En wat zou die gozer wel afschrikken denk je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Sprak laatst een kerel een "ja nou ik heb toen iets gejat maar ik heb mensen proberen te vermoorden, gewapend overvallen en nu geven die kutwouten me een boete van een paar honderd euro. Dat schrikt mij niet af
kan ik beter de volgende keer iemand beroven, meer kans op winst en als het.mislukt dan zetten ze me maar een paar maanden of een jaar vast. Ben toch jong zat!" En dat van een evaringsdeskundige.
Een Fok!ker die zegt dat het een nadeel is dat je niet naar buiten mag, gekker gaat het niet worden!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het wordt voorgedaan alsof het een pretje is. Hoeveel je ook mag IN die gevangenis, je kan nog steeds niet naar buiten
Zei niet dat het voor mij persoonlijk een nadeel zou zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een Fok!ker die zegt dat het een nadeel is dat je niet naar buiten mag, gekker gaat het niet worden!
Ik kan wel wat dingen verzinnen. Misschien niet zo ethisch, wel zeer effectief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En wat zou die gozer wel afschrikken denk je?
Nee. De luxe mag wel wat verminderd worden in de gevangenis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus eigenlijk is alles wel goed zo?
Terwijl dat laatste juist effectiever kan zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Maar, liever staatshotels dan dit: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eader&utm_medium=RSS
Zulke dingen kunnen natuurlijk ook gecombineerd worden. Dus een gevangenisstraf én taarten bakken. Maarja, dit soort discussies vind ik niet leuk, zeker niet in dit topic, dus ik ga maar wat anders doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terwijl dat laatste juist effectiever kan zijn.
Zie. Je had de eerste keer beter moeten leren.quote:
Heb je alle tentamens uit het eerste al wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef bijdehand het volgende:
De eerste keer had ik 8 toetsen in 2 weken, dus ik moest wel wat vakken overslaan
Extra geld om tijdens de carnaval op te zuipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb het volgende half jaar vrij genomen van de studie. Even opnieuw inburgeren en het saldo weer in het zwarte zien te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |