Ik kan geen gifs maken, al eens een aanvraag gedaan voor vervanging met PEC en Oasis erin, maar niemand wou hem maken.quote:
PEC, Oasis en vd Vaart? Komt eraan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan geen gifs maken, al eens een aanvraag gedaan voor vervanging met PEC en Oasis erin, maar niemand wou hem maken.
Fijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PEC, Oasis en vd Vaart? Komt eraan.
Aangevallen op je voorliefde voor een club? Lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat ik dan aangevallen word.
Maar goed heren, ik ben weg.
Muwha, ik was eens in het Feyenoord topic om wat te vragen over Feyenoord-PEC, zonder intentie om te trollen en kreeg toen opeens de wind van voren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aangevallen op je voorliefde voor een club? Lijkt me sterk...
Als je gaat trollen, of dingen gaat roepen om uit te lokken, dan kan ik daar nog in komen.
Maar dat gebeurt in het PSV topic toch niet???quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Muwha, ik was eens in het Feyenoord topic om wat te vragen over Feyenoord-PEC, zonder intentie om te trollen en kreeg toen opeens de wind van voren.
Zeker door HMF.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Muwha, ik was eens in het Feyenoord topic om wat te vragen over Feyenoord-PEC, zonder intentie om te trollen en kreeg toen opeens de wind van voren.
Dacht dat hij al weer met het 2de meespeelde. Maar geen idee of hij het haalt. Zal wel opa bouma worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:26 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wordt Willems al wedstrijdfit verwacht voor Heracles of gaan we weer gezellig Bouma op linksback krijgen volgend weekend?
Niet alleen dit maar PSV speelde gister echt heel heel slecht. Weinig kansen en gewoon dik onder druk van PEC.quote:
Was inderdaad een hele slechte wedstrijd van PSV. Vrijwel net zo slecht als Utrecht uit dit jaar en Twente thuis vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet alleen dit maar PSV speelde gister echt heel heel slecht. Weinig kansen en gewoon dik onder druk van PEC.
Jij snapt er ook niet zo veel van..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Dick wel doorkrijgen dat ze niets aan Markje hebben?
Wat? PSV heeft 0 puntverlies geleden zonder die infantiel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:42 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet zo veel van..
En dat zegt wát?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? PSV heeft 0 puntverlies geleden zonder die infantiel.
Dat PSV zonder Van Bommel beter af is. Een blok met Strootman werkt niet. Van Bommel loopt alleen maar achteruit. Prutst constant bij het verdedigen.quote:
Pff, dit riepen een paar van die lutsers in mijn vak gisteren ook, continu zeiken op Van Bommelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Dick wel doorkrijgen dat ze niets aan Markje hebben?
Ooit van doordekken gehoord? Wil niet zeggen dat hier de fout bij Van Bommel ligt omdat Fred Benson het zegt..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Benson: 'Ik ging steeds de diepte in en dan liep Van Bommel niet mee'
PSV verloor op 30 april 1983 voor het laatst een thuiswedstrijd van PEC Zwolle (0-1) en vrijdagavond ging het opnieuw mis voor de Eindhovenaren. De bezoekers uit Overijssel waren met 1-3 te sterk voor de titelkandidaat, mede dankzij twee goals van Fred Benson. Hij stond de pers met een grote glimlach op zijn gezicht te woord: "Ik ging steeds de diepte in en dan liep Mark van Bommel niet mee", aldus Benson. "Dus kon ik mooi de ruimte trekken voor mezelf."
Ja dus? Bij EL zei benson er nog bij dat hij v.bommel hoorde roepen tegen marcelo en Zanka dat ze hem van hem over moesten nemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Benson: 'Ik ging steeds de diepte in en dan liep Van Bommel niet mee'
PSV verloor op 30 april 1983 voor het laatst een thuiswedstrijd van PEC Zwolle (0-1) en vrijdagavond ging het opnieuw mis voor de Eindhovenaren. De bezoekers uit Overijssel waren met 1-3 te sterk voor de titelkandidaat, mede dankzij twee goals van Fred Benson. Hij stond de pers met een grote glimlach op zijn gezicht te woord: "Ik ging steeds de diepte in en dan liep Mark van Bommel niet mee", aldus Benson. "Dus kon ik mooi de ruimte trekken voor mezelf."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |