Ik denk dat het gaat om de wijze waarop en de reactie van bijvoorbeeld Pieters. Maar vrees niet, als jullie van PEC verliezen, zal er ook gelachen worden hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu snap ik niet waarom iedereen dit nou zo lachen vind en erg, want zulke dingen gebeuren elk seizoen meerdere keren bij grote clubs.
Hoe wrang het ook is, een fitte Pieters (met fatsoenlijk wedstrijdritme) is 1 van de betere verdedigers van PSV, tuurlijk zegt dat ook veel over het niveau van de rest van de verdedigers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat vind ik stom. Pieters moet je gelijk van de loonlijst flikkeren als je de kans krijgt. Als hij geen blessure heeft, dan krijgt hij hem wel. Verdedigend wordt je er ook niet blij van.
Dat klopt zeker, maar ik heb een liefde voor PEC, alleen mag ik dat niet zo hard zeggen hier op dit forum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de wijze waarop en de reactie van bijvoorbeeld Pieters. Maar vrees niet, als jullie van PEC verliezen, zal er ook gelachen worden hoor
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar ik heb een liefde voor PEC, alleen mag ik dat niet zo hard zeggen hier op dit forum.
Alles mag, hoe onbegrijpelijk dan ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar ik heb een liefde voor PEC, alleen mag ik dat niet zo hard zeggen hier op dit forum.
Waar is PEC in je UI dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat ik dan aangevallen word.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?
Is ook weer overdreven, domme actie dat zeker, meer moet je er niet van makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Alleen zou ik als trainer Pieters niet meer willen, als je zo'n actie flikt als speler, terwijl er mensen naar je opkijken, kun je beter helemaal stoppen.
Ik kan geen gifs maken, al eens een aanvraag gedaan voor vervanging met PEC en Oasis erin, maar niemand wou hem maken.quote:
PEC, Oasis en vd Vaart? Komt eraan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan geen gifs maken, al eens een aanvraag gedaan voor vervanging met PEC en Oasis erin, maar niemand wou hem maken.
Fijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PEC, Oasis en vd Vaart? Komt eraan.
Aangevallen op je voorliefde voor een club? Lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat ik dan aangevallen word.
Maar goed heren, ik ben weg.
Muwha, ik was eens in het Feyenoord topic om wat te vragen over Feyenoord-PEC, zonder intentie om te trollen en kreeg toen opeens de wind van voren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aangevallen op je voorliefde voor een club? Lijkt me sterk...
Als je gaat trollen, of dingen gaat roepen om uit te lokken, dan kan ik daar nog in komen.
Maar dat gebeurt in het PSV topic toch niet???quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Muwha, ik was eens in het Feyenoord topic om wat te vragen over Feyenoord-PEC, zonder intentie om te trollen en kreeg toen opeens de wind van voren.
Zeker door HMF.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Muwha, ik was eens in het Feyenoord topic om wat te vragen over Feyenoord-PEC, zonder intentie om te trollen en kreeg toen opeens de wind van voren.
Dacht dat hij al weer met het 2de meespeelde. Maar geen idee of hij het haalt. Zal wel opa bouma worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:26 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wordt Willems al wedstrijdfit verwacht voor Heracles of gaan we weer gezellig Bouma op linksback krijgen volgend weekend?
Niet alleen dit maar PSV speelde gister echt heel heel slecht. Weinig kansen en gewoon dik onder druk van PEC.quote:
Was inderdaad een hele slechte wedstrijd van PSV. Vrijwel net zo slecht als Utrecht uit dit jaar en Twente thuis vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet alleen dit maar PSV speelde gister echt heel heel slecht. Weinig kansen en gewoon dik onder druk van PEC.
Jij snapt er ook niet zo veel van..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Dick wel doorkrijgen dat ze niets aan Markje hebben?
Wat? PSV heeft 0 puntverlies geleden zonder die infantiel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:42 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet zo veel van..
En dat zegt wát?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? PSV heeft 0 puntverlies geleden zonder die infantiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |